1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. ایران خودرو: دعوتنامه‌های پژو 206 زودتر از موعد صادر می شوند

ایران خودرو: دعوتنامه‌های پژو 206 زودتر از موعد صادر می شوند

13 دی 1400
  • 4

ایران خودرو در آبان ماه 1400 تعداد 500 دستگاه خودوی پژو 206 تیپ 2 را در قالب طرح فروش فوری با تحویل 45 روزه از محل افزایش تولید و فراتر از تعهدات خود، به مشتریان به فروش رساند. البته قیمت اعلامی در آن طرح 184 میلیون تومان بود که با دستور مستقیم رییس جمهور این قیمت لغو و قرار شد با قیمت مصوب قبلی در آن زمان که برابر حدود 120 میلیون تومان بود به دست مشتری برساند.

a7QoyU.jpeg

معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو،‌ افزایش تولید و عرضه خودرو را حاصل اصلاح قیمت‌ها دانست و از صدور زودهنگام دعوتنامه برخی محصولات مانند پژو ۲۰۶ با موعد تحویل بهمن‌ماه در هفته جاری خبر داد.

بابک رحمانی، با بیان این‌که تا پایان سال ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو در قالب فروش فوق‌العاده و فراتر از تعهدات، وارد بازار خواهیم کرد، گفت:‌ در روزهای اخیر و پس از اصلاح قیمت محصولات، ۱۸ هزار دستگاه خودرو به صورت فوق‌العاده و ۳۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه به صورت پیش فروش یک‌ساله و مشارکت در تولید به فروش رفته است.

وی با تاکید بر این‌که برنامه‌های فروش ایران خودرو به صورت منظم و هفتگی استمرار خواهد یافت، اظهار کرد: در روزهای دوشنبه هر هفته، برنامه های فروش از طریق این خودروساز اعلام می‌شود و از روز سه‌شنبه تا پنج‌شنبه ثبت نام توسط متقاضیان صورت گرفته و در روزهای شنبه نیز قرعه‌کشی انجام می‌شود. امیدواریم با افزایش عرضه، وضعیت بهتری را در بازار خودرو شاهد باشیم.

وی اظهار امیدواری کرد، با تمهیدات اندیشیده شده و با افزایش عرضه ایران خودرو و استمرار آن، شاهد بهبود وضعیت فعلی بازار خودرو باشیم و بتوانیم طبق سیاست وزیر صمت، به مرور فرآیند قرعه‌کشی را حذف کنیم.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اشاره به برنامه افزایش تولید محصولات، با بیان این‌که در حال حاضر، روزانه بالغ بر دو هزار دستگاه خودرو از سوی این خودروساز وارد بازار می شود، از افزایش این عدد به دوهزار و ۵۰۰ دستگاه در روزهای آینده خبر داد.

وی افزود: تاکنون از ۲۰۰ هزار درخواست، اسناد ۱۶۰ هزار دستگاه خودرو آزاد شده و مابقی نیز در حال انجام است؛ این امر نیز به کاهش التهابات بازار کمک کرده است.

رحمانی افزود: بعد از موضوع اصلاح قیمت‌ها، طرح‌های تبدیل برای محصولات را نیز در نظر گرفته و تلاش کردیم از این طریق تسهیلاتی برای مردم قایل شویم. همه این موارد که در بسته اصلاح وضعیت بازار خودرو پیش‌بینی شده است، به ایجاد آرامش بیشتر در بازار خودرو کمک خواهد کرد.

به گفته وی، درحال حاضر، وضعیت تولید بر اساس برنامه های افزایشی و مطابق برنامه پیش می‌رود. اگر تمامی موارد پیش‌بینی شده در بسته سامان‌دهی بازار خودرو عملیاتی شود، شرایط روز به روز نیز بهتر خواهد شد.



نظرات

  • امیر امیر (18 دی 1400 ساعت 00:47)

    بخدا قسم دنا یکساله برج ۵سال ۹۹ ثبت نام کردم هنوز بهم ندادن تکمیل وجه کردم هروقت زنگ میزنم میگن هنوز فاکتور نشده چرا این جماعت اینقددروغگو هستن اگر بخاطر ارزش پولم که میخام حفظ بشه نبود هرگز ثبت نام نمیکردم

  • Fgh Fgh (16 دی 1400 ساعت 17:37)

    یه روز خوب میاد. همون روزی که سراغ تک تک اینا میریم وپولهایی که با مکر و حیله از مردم بدبخت گرفتین رو از حلقومتون درمیاریم. شک نکنین

  • مرتضي مرتضي (14 دی 1400 ساعت 20:29)

    خود تو آره خود شما تاامروز چند مرحله از قرعه کشی رو شرکت کردی؟ ها

  • تاسف تاسف (13 دی 1400 ساعت 16:51)

    واقعا که پررو هستید، چند ماه به بهانه نبودن قطعه 206 رو نمیدید تو بازار که قیمت ها بکشه بالا، الان که گرون شده دارید پز میدید که زودتر از موعد تحویل میدید!
    مملکت که بی در و پیکره، مردم هم که عین کبک سرشون رو کردن تو برف، با هر قیمت و کیفیت میان میخرن....
    از ماست که بر ماست