1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی یکی از خاص ترین نسخه های بی ام و M8 کامپتیشن با تیونینگ منهارت + عکس

معرفی یکی از خاص ترین نسخه های بی ام و M8 کامپتیشن با تیونینگ منهارت + عکس

20 دی 1400
  • 0

منهارت از پروژه جدید خود بر پایه بی ام و M8 کامپتیشن رونمایی کرد. جدیدترین محصول منهارت که با نام MH8 800 شناخته می‌شود خودروی خاص‌تری است زیرا فقط ۱۰ دستگاه از آن تولید خواهد شد.

بهبودهای این خودرو شامل تغییراتی در قوای محرکه بوده و این تیونر خوش‌نام از پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی بی ام و قدرت ۸۲۳ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۷۰ نیوتون متری گرفته است. این در حالی است که نسخه استاندارد M8 کامپتیشن قدرت ۶۲۵ اسبی و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری دارد. منهارت برای کسب این قدرت قابل‌توجه اقدام به بهبود توربو و اینترکولر، تعویض اگزوز با نمونه جدید و نرم‌افزار مدیریت پیشرانه جدید کرده است.

manhart-mh8-800-limited-01-10-767x431.webp

این شرکت همچنین خروجی‌های اگزوز مسابقه‌ای بدون مبدل کاتالیتیک را ارائه می‌کند اما خب در اکثر کشورها استفاده از این تنظیمات غیرقانونی است. کوپه موردبحث همچنین دارای فنرهای جدید KW بوده تا سواری بهتری داشته باشند. M8 همچنین دارای رینگ‌های اسپایدر ۲۱ اینچی منهارت می‌باشد.

manhart-mh8-800-limited-01-102-767x431.webp

از نظر بصری نیز باید به جلوپنجره مشکی با قطعات فیبر کربنی در بخش‌های مختلف بدنه اشاره کرد. از جمله تغییرات ظاهری این خودرو می‌توان اسپویلر جلو، کاپوت، رکاب‌های جانبی و دیفیوزر عقب را نام برد. یک کیت برچسب و نوشتاری هم به شما یادآوری می‌کند که این یک M8 کامپتیشن معمولی نیست. در داخل کابین هم منهارت شلوغ‌کاری نکرده و تنها فرمان آلکانترا با عناصر کربنی را اضافه کرده است.

منهارت MH8 800 یک خودروی برجسته با قوای محرکه پرقدرت و ظاهر زیباست. این تیونر به ارتقای محصولات بی ام و، آئودی و مرسدس علاقه وافری داشته و این نمونه آبی‌رنگ نیز پنجمین خودروی تولید محدود منهارت به شمار می‌رود.

manhart-mh8-800-limited-01-106-767x431.webp

منبع پدال


نظرات