1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. کامیونت‌ها و کشنده شاکمن از تابستان وارد بازار می شود

کامیونت‌ها و کشنده شاکمن از تابستان وارد بازار می شود

3 خرداد 1401
  • 0

مدیر بازاریابی و فروش ویرا دیزل اعلام کرد که فروش دو محصول کامیونت 5.5 تن و کشنده Cab Over  شاکمن، از تابستان امسال آغاز خواهد شد. 

شایان شجاعی، مدیر بازاریابی و فروش شرکت ویرا دیزل گفت: دو محصول کامیونت 5.5 تن و کشنده Cab Over  شاکمن که در نمایشگاه خودروی امسال رونمایی شد، از تابستان وارد بازار خواهد شد. 

وی اضافه کرد که شرکت ویرا دیزل درنظر دارد، سه محصول شاکمن با شرایط فروش و تحویل فوری را از تابستان وارد مرحله عرضه کند. به گفته او، ویرا دیزل این اقدام را در با هدف به دست آوردن 10درصد از سهم بازار در پیش گرفته است. 

شجاعی همچنین گفت: در حال حاضر در حدود 30هزار خودروی فرسوده در شبکه حمل و نقل کشوری وجود دارد که این شرکت قصد دارد تا عدد 3هزار دستگاه از این دستگاه ها را جایگزین کند. 

مدیر بازاریابی و فروش شرکت ویرا دیزل در خصوص کامیون کشنده دماغداری که در نمایشگاه بسیار مورد استقبال قرار گرفت و بازدیدکنندگان زیادی را به خود اختصاص داد، اظهار کرد که آماده کردن شرایط لازم برای ورود این محصول به بازار به بازه زمانی حداقل یکساله نیاز دارد، اما تلاش خواهیم کرد که در مدت کوتاه تری بتوانیم این محصول را روانه بازار کنیم.

وی گفت کشنده کب اوور شاکمان، از لحاظ فنی و آپشنی، از نظر فنی و اپشنی، آمادگی رقابت با محصولات مشابه بازار را دارد. 

کامیونت شاکمان، کامیونت جدیدی است که شرکت ویرا دیزل در نمایشگاه بین المللی خودرو رونمایی کرد. کامیونت های 5 و 6 تنی ویرا دیزل، دارای قدرتی معادل 154 اسب بخار و موتور CUMMIINS ISF3.835154 بوده و دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 و دارای سیستم کاهنده آلایندگی است. 

 



نظرات