1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش ایران خودرو
  5. طرح فروش نقدی فوری خودروهای هايما (بدون قرعه كشی) با موعد تحويل 30 روزه

طرح فروش نقدی فوری خودروهای هايما (بدون قرعه كشی) با موعد تحويل 30 روزه

1 شهریور 1401
  • 31

شركت ايران خودرو طرح فروش نقدی فوری خانواده هايما  یعنی هایما s5 توربو اتوماتیک و هایما s7 پلاس (بدون قرعه كشي) با موعد تحويل 30 روزه را با شرايط جدول ذيل ارائه می کند:

این شرکت، طرح فروش نقدی فوری خانواده هايما  یعنی هایما s5 توربو اتوماتیک و هایما s7 پلاس (بدون قرعه كشی) را به ترتیب با قیمت 794 میلیون تومان و 843 میلیون تومان از روز شنبه آغاز می کند.

زمان شروع اين طرح از ساعت 9 صبح روز شنبه مورخ 29 مرداد 1401 بوده و تا تكميل ظرفيت و حداكثر تا مورخ 31 مرداد 1401 ادامه خواهد داشت. همچنین ایران خودرو اعلام کرده است که موعد تحویل این محصولات، 30 روزه است.

بر اساس جدول شرایط فروش ایران خودرو، این شرکت در نظر دارد که دو نوع خودرو هایما S7 پلاس توروبوشارژ اتوماتیک و خودرو هایما S5 توربوشارژ با گیربکس AT6  را به ترتیب با رنگ های سفید، مشکی متالیک، خاکستری متالیک، زغالی متالیک و قهره ای اسپرسو و رنگ های سفید، مشکی متالیک، خاکستری متالیک، زغالی متالیک عرضه کند. 

 

محدودیت ها و شرایط 

شرایط فروش در این طرح، دارای شرایط و محدودیت هایی است. از جمله اینکه به هر كد ملی، تنها يك دستگاه خودرو اختصاص می یابد و نیز ثبت نام برای مشتريان حقوقی امکانپذیر نخواهد بود.
طبق اعلام این شرکت، سند خودروهای واگذاری شده از طريق اين بخشنامه در رهن نمی باشد و جهت دريافت كد كاربری و كلمه عبور، ضروری است که شماره تلفن و شماره شبای معرفي شده، به نام فرد متقاضي باشد.

از جمله دیگر محدودیت های ایران خودرو در این طرح، وجود حداقل فاصله از آخرين خريد (ثبت نام يا تحويل خودرو) از شركت های ايران خودرو و ساير خودروسازان به مدت 48 ماه می باشد.
از دیگر محدودیت های اعمال شده می توان به ممنوعیت ثبت نام برای ثبت نام برای متقاضيان دارای پلاک انتظامی فعال اشاره کرد و نصب پلاک بر روی خودروهای سواری با كاربری شخصی ممنوع اعلام شده است.، همچنين ارائه گواهينامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (عدم انقضای تاريخ اعتبار) الزامی می باشد.

goesudf61n34vyznsdq0.jpg

به روز رسانی خبر 5 شهریور 1401

شرکت ایران خودرو طی اطلاعیه ای اعلام کرد از فردا 6 شهریور 1401 تعداد 500 دستگاه هایما s7 را در بورس کالا عرضه خواهد کرد. قیمت پایه این خودرو ها 742 میلیون و 500 هزار تومان می باشد و هر کد ملی مجاز به ثبت نام تنها یک خودرو است. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

به روز رسانی خبر 1 شهریور 1401

هایما تنها در بورس عرضه می شود

پس از آن که ایران خودرو، عرضه خودرو هایما را ملغی اعلام کرد، در حال حاضر این شرکت در نظر دارد که فروش این محصول را به صورت غیر مستقیم و از طریق بورس انجام دهد. براساس پیگیری های به عمل آمده دارندگان حواله های پیشین هایما خودرو را به قیمت سابق دریافت خواهند کرد.

شركت ايران خودرو در روزهای گذشته طرح فروش نقدی فوری خانواده هايما  یعنی هایما s5 توربو اتوماتیک و هایما s7 پلاس (بدون قرعه كشي) با موعد تحويل 30 روزه را ارائه کرد. در حال حاضر این شرکت اعلام کرده است که مرحله جدید عرضه محصولات هایما، تنها از طریق بورس صورت خواهد گرفت. 
آغاز طرح فروش نقدی فوری خانواده هايما یعنی هایما s5 توربو اتوماتیک و هایما s7 پلاس (بدون قرعه كشی) را به ترتیب با قیمت 794 میلیون تومان و 843 میلیون تومان از روز شنبه اعلام شده بود.

 

اطلاعیه عرضه هایما در بورس 

بورس کالا با انتشار اطلاعیه زیر از شرایط پذیرش و عرضه خودرو هایما محصول ایران خودرو در بورس خبر داد. متن اطلاعیه به شرح زیر آمده است:

باعنايت به درخواست پذيرش خودروي سواري هايما توسط اين شركت موضوع در يكصدو چهل و سومين جلسه هيات پذيرش كالا و اوراق بهادار مبتني بر كالا در تاريخ 1401/05/23 با پذيرش و عرضه اين كالا با شرايط زير در بازار اصلي شركت بورس كالاي ايران مورد تصويب قرار گرفت 1-تعهد عرضه ساليانه در بورس حداقل 50درصد توليد ساليانه يا 12500 دستگاه 2-تناوب عرضه حداقل يكبار در ماه تعيين گرديد لازم به ذكر است كه عرضه كلاي پذيرش شده منوط به درج اميد نامه آن در سايت بورس كالاي ايران 2 روز قبل از عرضه ميباشد و مطابق ماده 17 دستورالعمل پذيرش كالا و اوراق بهادار مبتني بر كالا ، در صورت عدم عرضه كالاي مذكور در بورس ظرف مدت 6 ماه پس از درج كالا در فهرست نرخ هاي بورس ، پذيرش آن در بورس لغو گرديده و پذيرش مجدد آن منوط به طي فرايند پذيرش خواهد بود با توجه به اطلاعيه عرضه منتشره در سايت بورس كالا تعداد 500 دستگاه هايما S7در تاريخ 1401/06/06 عرضه خواهد شد.

 

اطلاعیه هایما در بورس.webp

تأیید عرضه هایما در بورس 

بر این اساس اولین عرضه ایران خودرو در بورس با عرضه ۵۰۰ دستگاه هایما ۶ شهریور در بورس کالا تایید شد

براساس اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران، ۵۰۰ دستگاه خودروی هایما S۷ روز یکشنبه ۶ شهریور ماه در بورس کالای ایران عرضه می شود.
یکشنبه 6 شهریور ماه در نخستین عرضه محصولات ایران خودرو در بورس کالای ایران، 300 دستگاه هایما S7 مشکی و 200 دستگاه هایما S7 سفید عرضه می شود. براساس اطلاعیه عرضه، هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت سفارش در یک کد عرضه خودرو است و صدور سند و شماره گذاری فقط به اسم شخص خریدار خودرو خواهد بود.

قیمت پایه هایما S7 تولیدی ایران خودرو در بورس کالای ایران 742 میلیون و 500 هزار تومان است.

در اطلاعیه عرضه این محصولات ذکر شده است هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک دستگاه خودرو است.

همچنین در این اطلاعیه اشاره شده صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود و خریداران جهت تحویل خودرو باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس کالا با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس (اینجا) و در زمان مقرر که طی پیامک اطلاع رسانی می شود اقدام به ایجاد و تکمیل صفحه شخصی کرده و ضمن انتخاب یکی از نمایندگی های مجاز ایران خودرو، بیمه گر را نیز انتخاب و نسبت به واریز وجوه هزینه های جانبی اقدام کنند.

این هزینه ها در دو بخش تعریف شده که اولین بخش مجموعا 13 درصد مبلغ معامله است و شامل 6 درصد مالیات بر ارزش افزوده، 3 درصد عوارض شهرداری، 3 درصد مالیات و عوارض شماره گذاری و یک درصد مالیات نقل و انتقال ماده 30 قانون دائمی مالیات برارزش افزوده بوده و براساس مبلغ معامله محاسبه و اعلام می شود.

بخش دیگر هزینه ها جمعا به مبلغ 42 میلیون و 34 هزار و 500 ریال به منظور هزینه هوشمندسازی، صدور و ارسال کارت خودرو و کارت سوخت به مبلغ یک میلیون و 98 هزار و 500 ریال، هزینه خدمات پست به مبلغ 163 هزار و 500 ریال، هزینه تولید پلاک و شماره گذاری به مبلغ 2 میلیون و 635 هزار ریال، هزینه بیمه شخص ثالث به مبلغ 38 میلیون و 137 هزار و 500 ریال می باشد.

 



نظرات

  • هاشمی هاشمی (7 شهریور 1401 ساعت 18:07)

    وقتی خودروسازان‌بااین‌طرح‌فروش‌گذاشتناشون‌خون‌مردمومی‌مکن‌بعد‌پوزمردم‌می‌خندن‌‌آیا‌مردم‌دیگه‌بس‌نیست‌خودرو‌سازانو‌تحریم‌کنیم‌وارابه‌مرگ‌ازشون‌نخریم‌ماپوزوشون‌بخندیم‌آخع‌تاکی‌دیگه‌مردم‌کشورهای‌دیگه‌دارن‌میرن‌سمت‌بهترین‌تکنولوژی‌وخودروهای‌برقی‌خورشیدی‌‌واقعامامی‌خواییم‌بخودمون‌بیاییم

  • داود داود (7 شهریور 1401 ساعت 03:10)

    شاهکار کرده چند درصدمردم می تونن هایما بخرند یک درصد یا بیشتر راست میگین خودرو های پر مصرف رو ازاد کنین یکم کمتر بره به جیب اقایان چی میشه در این موردم بگن تو تحریم هستیم یکم کمتر بخوریم و اختلاس کنیم

  • محمد محمد (6 شهریور 1401 ساعت 15:39)

    چقدر اخبار کذب و دروغ؟واردات خودرو با این قیمت ها دروغه ،چونکه خیلی دست ها تو کاره که نمیزارن ،که اگه بزارن باید قیمت خودرو داخلی پایین بیاد

  • حمید حمید (5 شهریور 1401 ساعت 09:35)

    سایت شما چه نفعی از این دلالی میبره که قیمت بخشنامه لغو شده رو اعلام میکنید؟ کدوم فروش ۳۰ روزه؟

  • فرامرز گرگانی فرامرز گرگانی (5 شهریور 1401 ساعت 09:06)

    آقا کسی میخواد بخره دوتا بخره لوازمش پیدا نمیشه خراب شد از اون یکی برداره بزاره رو خرابه تا درست بشه وگرنه باید بری خود چین قطعه رو بگیری

  • قنبر قنبر (5 شهریور 1401 ساعت 08:14)

    این از ماشینا این از اقتصاد. چرا کسی که ماهی ۱۰ میلیون خرج میکنه میزارید دهک ده. از همینجا معلوم میشه از فقر مردم دولت خوشحاله

  • امیر امیر (4 شهریور 1401 ساعت 13:21)

    بااین قیمت که همه جا هست منت الکی سر ملت نگذارید علت گرانی ها خود دولت است خدا همه شماها رو لعنت کند

  • Amoo Gany Amoo Gany (3 شهریور 1401 ساعت 18:17)

    لعنت بر شماها که سیر نمیشید از خون مردم

  • ابرام کاچی ابرام کاچی (3 شهریور 1401 ساعت 16:32)

    نه توروخدا‌ طرف داره نزدیک ۱ میلیارد میده برا یه آشغال چینی بیاید اینم با قرعه کشی بدید تعارف نکنید بی پدر و مادرا

  • احمد حیدری احمد حیدری (3 شهریور 1401 ساعت 13:36)

    هر پیامی بفرستم چاپ نمیشه از خوبیشان بگم چاپ نمی کنند چون می دانند خوب نیستن از بدیشان بگم باز بدتر باید چه بنویسم که چاپ بشه

  • احمد حیدری احمد حیدری (3 شهریور 1401 ساعت 13:10)

    خداوند لعنت کند کسانیکه فقط به‌ فکر پولدارها هستند مگر امام نگفت شما از همه چیز بی نیاز می کنیم شما چرا مخالف فرمایش امام هستید کارگر و کارمند و بازنشسته کی باید نفس راحتی بکشد ۴۳ سال گذشت و دشمنان امام و جمهوری اسلامی نمی گذارند سعی می‌کنند با این قیمت‌ها مردم را از نظام بدبین نمایند اگر بخواهند کار خیلی آسان است از هند و کره جنوبی و ژاپن وارد کنید تا مقداری نقد و بقیه اقساط بگیرید

  • احمد احمد (3 شهریور 1401 ساعت 13:00)

    با هشتصد میلیون یه ماشین خارجی مدل پایین میشه خرید، از زمانیکه واردات ماشینهای استاندارد خارجی ممنوع شد، همش چشمم به دنبال تولیدات داخلی بودم تا یه ماشین با کیفیت بخرم اما هر روز کیفیت پایینتر و قیمت بالاتر میشد از همون موقع ماشین نخریدم، و واقعأ تحمیل ماشینهای ایرانی به ملت زورگویی و ظلم بزرگی در حق انهاست. حاضرم تا پایان عمر بدون ماشین باشم اما زیر بار این زور گویی نرم

  • شهروند شهروند (3 شهریور 1401 ساعت 11:19)

    تو خیابان دیگه از هرچی پراید و پژو ۴۰سال پیش حالم بهم میخوره این ماشینهای تکراری رو میبینم.

  • طاهری طاهری (3 شهریور 1401 ساعت 10:48)

    خدا لعنت کنه هر کی باعث این همه گرانیه

  • رویا رویا (2 شهریور 1401 ساعت 23:19)

    واردات خودرو امکان پذیره؟

    قادری قادری (7 شهریور 1401 ساعت 18:11)

    ایناهمه‌دوروغ۱۳بازی‌دادن‌‌مردمه

  • تبریز تبریز (2 شهریور 1401 ساعت 20:12)

    دولت اگر صادق است پیشنهاد میشود؛ کل مدیران و مهندسین و... با امکانات فنی موجودشان ،خودرو سازان را در بخش محصول استراتژیک گندم و جو بکار گیرد و با صادر کردن تولیدات این محصولات اساسی ، خودروی با کیفیت بالا و ارزان قیمت وارد کنند بخدا بهترین روش است . این روش هم اسلامی و انسانی و عقلی در حفظ جان و روح انسانها است

  • سعید سعید (2 شهریور 1401 ساعت 18:57)

    بخدا اگر امکانش را داشتم یک بمب اتم می انداختم تو جاده مخصوص این سایپا و ایران خودرو خراب بشه و دیگه نشه تا ۵۰سال علف دربیاید خدا لعنت کنه شما آشغال فروش‌ها را که ارابه مرگ می‌فروشید.

    مجید مجید (3 شهریور 1401 ساعت 10:19)

    بر ...... دروغگوی پست فطرت لعنت لعنت لعنت ...

    احمد حیدری احمد حیدری (3 شهریور 1401 ساعت 13:46)

    برادر سعید نوشته یک بمب اتم بندازم من میگم يکی کمه

  • آریا آریا (2 شهریور 1401 ساعت 15:05)

    هیچکس دیگه بشما اعتماد نداره چون ماشین شما کیفیت نداره یه بنز دارم کلاسیک تا آخر عمر سوار میشم اما ماشین شما رو نمیخرم هر کس هم بپرسه بد میگم ایشالله ورشکست بشین هر چه زودتر که دیگه زوباله تحویل مردم ندین

  • س م ر ض م س م ر ض م (1 شهریور 1401 ساعت 22:47)

    لعنت خدا بر تمام کسانی که شرکت‌ها شما را حمایت میکنه ظلم پا بر جا نیست

  • Peyman Peyman (1 شهریور 1401 ساعت 00:28)

    ففط میتونم بگم،خدا لعنت باعث و بانی این هم گرونی و بی عدالتی