1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. نمایشگاه تحول صنعت خودرو با حضور وزیر صمت افتتاح شد

نمایشگاه تحول صنعت خودرو با حضور وزیر صمت افتتاح شد

3 شهریور 1401
  • 0

مراسم رونمایی و افتتاح نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودروی کشور با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

منوچهر منطقی، معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، هدف از برگزاری این نمایشگاه را تشریح برنامه‌های تدوین شده برای تحول بنیادی صنعت خودرو در دولت سیزدهم خوانده و گفت: این نمایشگاه در زمینه افزایش تولید، افزایش کیفیت، کاهش هزینه‌های تمام شده و ارتقاء رقابت ­پذیری محصولات صنعت خودروی کشور فعالیت خود را آغاز کرده است. نمایشگاه تحول صنعت خودرو تلاش دارد تا با دستیابی به بازارهای صادراتی و حرکت به سمت تحولات فناورانه جدیدخودرو در حوزه برقی سازی گام بردارد.

سید رضا فاطمی‌امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت در این مراسم از پلتفرم و محصول خودروی اقتصادی، پلتفرم آفرود ملی،پلتفرم کلاس متوسط و خودروی برقی با داخلی سازی بالای ۵۰ درصد، سامانه مدیریت هوشمند ناوگان خودروی تجاری وچند پلتفرم دیگر رونمایی کرد.

نمایشگاه تحول صنعت خودرو از سوم تا ششم شهریور با حضور بیش از ۱۰ شرکت خودروساز و زنجیره تأمین آن‌ها و بیشاز ۱۰۰ شرکت قطعه سازی، دانش بنیان و کسب و کارهای نوپا در حوزه خودرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

منبع car.ir


نظرات