1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. رونمایی از پلتفرم اختصاصی PS-1 کرمان موتور + اعلام قیمت

رونمایی از پلتفرم اختصاصی PS-1 کرمان موتور + اعلام قیمت

رونمایی از پلتفرم اختصاصی PS-1 کرمان موتور+ اعلام قیمت
3 شهریور 1401
  • 1

کرمان موتور با پلتفرم اختصاصی PS-1 به نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودرو آمده است. نخستین محصول این پلتفرم قرار است سدانی باشد که به زودی مسابقه  انتخاب نام آن برگزار خواهد شد.

به گفته سامان فیروزی؛ مدیرعامل کرمان موتور این سدان در نسخه های گیربکس دستی و اتوماتیک با قیمت 400 تا 500 میلیون تومان عرضه خواهد شد.

طراحی نخستین سدان اختصاصی کرمان موتور با همکاری استودیو های ایتالیایی انجام شده و به گفته فیروزی امکان تجهیز پیشرانه آن در آینده به سیستم توربوشارژر نیز وجود دارد.

کرمان موتور برنامه تولید 60هزار دستگاهی این سدان در سال آینده را دارد و به گفته مدیرعامل این شرکت؛ نسخه کراس اوور کلاس سی آن با موتور توربو  با چهره ای متمایز معرفی خواهد شد.

ذکر این نکته ضروری است که کرمان موتور با خرید پلتفرم جک J4 اقدام به توسعه این پلتفرم و داخلی سازی گسترده آن کرده است. این شرکت همچنین نسخه الکتریکی را نیز بر پایه این پلتفرم با همکاری مپنا توسعه داده است.

 

منبع car.ir


نظرات

  • حامد حامد (3 شهریور 1401 ساعت 22:33)

    اگر با نرم افزار غلط گیر, متن را قبل از ارسال بررسی کنید, اینقدر غلط دیکته ای مشاهده نخواهد شد. غلط های زیاد عیار و ارزش سایت را پایین می آورد. موفق باشید.