1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. ونجانس؛ شاسی بلند تهاجمی رضوانی با 690 اسب بخار و یک گزینه نظامی

ونجانس؛ شاسی بلند تهاجمی رضوانی با 690 اسب بخار و یک گزینه نظامی

25 مهر 1401
  • 0

خودروسازان در حال حاضر به جای طراحی SUV های زیبا و دوست داشتنی، به ارائه خودروهای تهاجمی روی آورده اند. شرکت کالیفرنیایی رضوانی هم تصمیم گرفته که تهاجمی‌ترین طرح‌های SUV را به علاقه مندانش ارائه کند.

اخیرا کمپانی رضوانی آخرین مدل از این SUV های تهاجمی را معرفی کرد، Rezvani Vengeance؛ یک شاسی بلند هفت نفره بر اساس کادیلاک اسکالید ساخته شده که ظاهری متفاوت دارد و از ماشین های بازی های ویدیویی الهام گرفته است. 

رضوانی کاری بیشتر از افزودن یک بدنه جدید به SUV لوکس انجام داده و میزان این تغییرات در پیکربندی نیز مشهود است.

این SUV دارای قیمت اولیه 249000 دلار است، اما لیست گسترده گزینه های عجیب و غریب می تواند قیمت را به بیش از 630000 دلار برساند. 

یکی از گزینه هایی که این خودرو را گران قیمت می کند V8 6.2 لیتری سوپرشارژ است. این موتور 682 اسب بخار قدرت (501 کیلووات) و 653 پوند فوت (885 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند.

موتور ارتقا یافته برای این خودرو 125 هزار دلار است و اگزوز اسپرت اختیاری 4500 دلار دیگر است. یک موتور 3.0 لیتری Duramax دیزل و یک 6.2 لیتری V8 تنفس طبیعی نیز جزو گزینه های قابل انتخاب برای این خودرو است. 

4_CITY_4.webp

 

گزینه دیگر، شامل صندلی های خوابیده با ماساژ، گرما و تهویه را به آپشن های خودرو اضافه می  کند. مشتریان می توانند یک سربرگ شب پر ستاره یا یک چراغ بالای سر را انتخاب کنند، اما موارد دیگر عبارتند از تلویزیون با صفحه بزرگ، Apple TV و iPad. 

رضوانی می گوید که طراحی این خودرو از پرینت سه بعدی و «روش های مجسمه سازی مجازی» برای دستیابی به ظاهر زیبا و الهام گرفته استفاده شده است. چرخ‌های 22 اینچی در لاستیک‌های آفرود 35 اینچی قرار داده شده است، مقدار زیادی LED در جلو و یک نوار نوری به سبک علمی تخیلی در عقب وجود دارد.

 

22C.webp

 

عجیب ترین گزینه ای که این کمپانی ارائه کرده یک پکیج نظامی 95000 دلاری است. این بسته شامل شیشه ضد گلوله، زره بدن، حفاظت EMP، لاستیک‌های نظامی run-flat، صفحه دود، سیستم تعلیق تقویت‌شده، دستگیره‌های برقی درب، چراغ‌های بارق، محافظ در برابر انفجار زیرین، و دید در شب حرارتی است. این بسته دارای هفت جلیقه ضد گلوله، هفت کلاه ایمنی ضد گلوله، ماسک گاز، یک جعبه کمک های اولیه و یک کیت هیپوترمی است.

 

rezvani-vengeance-configurator.webp

منبع car.ir


نظرات