1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. افزایش ظرفیت تحویل خودرو از سایپا به صورت حضوری

افزایش ظرفیت تحویل خودرو از سایپا به صورت حضوری

26 مهر 1401
  • 0

مدیر توزیع محصولات گروه خودروسازی سایپا می گوید این شرکت در شهریورماه امسال، رکورد خروج خودرو از ادارات تحویل را به تعداد 44 هزار دستگاه را به ثبت رسانده است. سایپا اعلام کرده که این اقدام، با هدف تسریع و تسهیل در ارسال و تحویل خودروهایی انجام شده که دارای پلاک انتظامی هستند و به متقاضیان تخصیص یافته اند.

رضا اشجعی، مدیر توزیع محصولات گروه خودروسازی سایپا در این خصوص اعلام کرد که ارسال خودروها به نمایندگی های سراسر کشور و طرح افزایش ظرفیت تحویل خودرو به صورت حضوری هم در دستور کار قرار گرفته است. بر همین اساس مراکز تحویل حضوری مشتریان در تمامی سایت های تولیدی از جمله سایپا، سایپا سیتروئن، زامیاد و پارس خودرو در طول ایام هفته آماده پذیرش و ارایه خدمات به مشتریان حضوری خواهند بود.

وی در خصوص طرح تحویل حضوری این محصولات تشریح کرد: متقاضیان خودروهای سایپا می توانند با هماهنگی نمایندگی محل ثبت نام خود، ضمن اطلاع از محل خودرو و همچنین تخصیص و تحویل پلاک از سوی پلیس راهور ناجا با همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر اقدام به مراجعه و تحویل حضوری محصولات کنند.

مدیر توزیع محصولات گروه خودروسازی سایپا توضیح داد: در این طرح، هزینه حمل خودرو متناسب با محل شهر ثبت نام مشتری و مطابق ضوابط شرکت سایپا، پس از تحویل خودرو محاسبه خواهد شد و به حساب ثبت نام کننده خودرو بازگردانده می شود.

در شهریور ماه امسال، علاوه بر ثبت رکورد خروج خودرو، بیشترین تعداد خودرو تحویل حضوری از ابتدای شروع این طرح به میزان 6 هزار و 500 دستگاه نیز به مشتریان از طریق مراکز تحویل حضوری در گروه انجام شده است.

 



نظرات