1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. تولید انبوه هایما 8S به زودی آغاز می شود

تولید انبوه هایما 8S به زودی آغاز می شود

11 آبان 1401
  • 1

مدیرعامل ایران خودرو، امروز (۱۱ آبان ماه) در مراسم آغاز تولید انبوه خودرو هایما 8S گفت که این محصول به عنوان سومین محصول خانواده هایما، تا پایان دی ماه امسال به تولید انبوه خواهد رسید. 

مهدی خطیبی، مدیرعامل ایران خودرو طی مراسمی به مناسبت آغاز تولید انبوه خودرو هایما8S گفت قرارشده است که به زودی در بهمن‌ماه سال جاری، هایما 8 اس به گروه محصولات این خودروساز افزوده می شود و تا پایان سال جاری، تولید چهار محصول جدید خانواده هایما را در دست اجرا خواهیم داشت.

یکی از خبرسازترین خودروهای نمایشگاه خودرو تهران کراس اوور جدید این شرکت، یعنی هایماS8 بود. در حال حاضر که محصولات هایما از دور قرعه کشی خارج شده اند، به گفته مدیرعامل این شرکت، قرار است که هایما 8S با کیفیت بهتری به مشتریان عرضه و تسهیلات زیادی برای مشتریان این محصول درنظر گرفته شود.

پیش از این نیز، مدیرعامل ایران‌ خودرو خراسان، خبر  از تولید انبوه هایما 8 اس بصورت CKD از همزمان با آغاز مهرماه و نیز عرضه این خودرو از طریق بورس داده بود. 

به گفته این مقام مسئول در ایران خودرو، تولید انبوه محصول پرچمدار هایما در بخش کراس‌اوورهای ایران خودرو، به زودی در مجموعه ایران خودرو خراسان آغاز می شود و برنامه ریزی برای تولید 5 هزار خودرو از هم اکنون آغاز شده است.

همچنین راه اندازی خط تولید پلوس نیز در همین سایت در حال انجام است. خردادماه سال جاری، تفاهم نامه همکاری برای اجرای پروژه «احداث کارخانه خط تولید قطعات پلوس خودرو سواری محصولات ایران‌خودرو» بین شرکت قطعات محوری خراسان و تام ایران خودرو به امضا رسید. 

 

منبع ایکوپرس


نظرات

  • علی علی (14 آبان 1401 ساعت 00:01)

    یه جوری با ذوق و شوق اعلام میکنن انگار میخوان تویوتا مونتاژ کنن و به قیمت جهانی بدن دست ملت، نه اینکه یه چینی رو با حداقل ۲ برابر قیمت جهانی فرو کنن به ملت!

    وقتی میگه تسهیلات زیادی در نظر گرفته شده یعنی اونقدر قیمت اعلامی بالا خواهد بود که به این راحتیا کسی نمیتونه بخره!
    اونیم که وسعش میرسه پول بابت چینی نمیده و شخصیت خودشو پایین نمیاره!

    البته از قیمتگذاری هایما اس ۵ که حدود ۲/۵ برابر قیمت جهانی هست مشخصه قیمت این هم بسیار فضایی خواهد بود.

    ایران بهشت مافیای خودرو
    لجنزار مصرف کننده خودرو