1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. فردا T5 و سوبا M4 در راه بورس کالا؛ افزایش تولید محصولات فردا موتورز!

فردا T5 و سوبا M4 در راه بورس کالا؛ افزایش تولید محصولات فردا موتورز!

29 دی 1401
  • 0

روز گذشته نشست خبری فردا موتورز برگزار شد و طی این نشست، محمدرضا آرین نژاد، معاونت بازاریابی و برندینگ این شرکت به تشریح جدیدترین دستاورد ها، تحولات و برنامه های آتی فردا موتورز پرداخت، همچنین در ادامه این برنامه اصحاب رسانه با بازدید از تعمیرگاه مرکزی این شرکت در جاده مخصوص، از آماده سازی این شرکت برای ارائه خدمات پس از فروش متناسب و در خور خودروی لوکس آینده فردا موتور، یعنی سوبا M4 آگاه شدند، فردا موتور همزمان با تجهیز وگسترش شبکه خدمات پس از فروش خود، سیستم  خدماتی هوم سرویس را نیز راه اندازی کرده و در حال توسعه زیرساخت های لازم برای گسترش آن است.

24.webp

آمادگی فردا موتور برای تولید 180 هزار دستگاه خودرو در سال

در ابتدای نشست خبری دیروز آرین نژاد از اضافه شدن خط بدنه و خط رنگ به کارخانه بروجرد فردا موتورز تا پایان سال داد خبر داد، اتفاقی که می تواند ظرفیت اسمی تولید آن کارخانه را تا 60 هزار دستگاه خودرو در سال افزایش دهد، به این ترتیب ظرفیت اسمی تولید سالیانه فردا موتورز با در نظر گرفتن هر دو کارخانه سمنان و بروجرد روی هم رفته سالانه 180 هزار دستگاه خودرو خواهد بود؛ تیراژی قابل توجه برای یک شرکت خودروسازی خصوصی در ایران!

آرین نژاد هدف نهایی فردا موتورز در آینده را استفاده از 100% ظرفیت تولید اسمی هر دو کارخانه بروجرد و سمنان اعلام کرد و افزود، در فاز اول برای تولید سال آینده تولید با 30 درصد ظرفیت اسمی یعنی بین 50 تا 60 هزار دستگاه خودرو برنامه ریزی شده.

15.webp

وی با اشاره به خدمات پس از فروش به عنوان یکی از مهمترین مزیت های رقابتی شرکت های خودروسازی، اعلام کرد که فردا موتورز هم اکنون 46 نمایندگی ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش فعال در سراسر ایران دارد و قصد دارد همزمان با افزایش تیراژ محصولات و عرضه محصولات جدید در سال 1402، شبکه نمایندگی های خود را به 70 تا 80 نمایندگی گسترش دهد.

عرضه فردا T5 در بورس کالا

معاونت برندینگ و بازاریابی فردا موتور در ادامه این نشست خبری از عرضه قریب الوقوع فردا T5 در بورس کالا خبر داد و اعلام کرد چهارم بهمن ماه، تعداد 500 دستگاه از این خوردو راهی بورس کالا خواهند شد! آرین نژاد قیمت پایه این خودروها را 1 میلیارد و 174 میلیون تومان اعلام کرد، موعد تحویل این خودروها نیز 20 اردیبهشت 1402 خواهد بود.

12.webp

سوبا M4 به زودی به بورس کالا می رود.

در ادامه این نشست خبری آرین نژاد از عرضه سوبا M4 به عنوان لوکسترین محصول فردا موتور تا پیش از پایان سال خبر داد و اظهار کرد که سوبا M4 که نخستین بار در نمایشگاه خودرو تهران سال جاری رونمایی شده بود، با تلفیق طراحی زیبا و کنار امکانات ایمنی و رفاهی منحصر به فرد، در کنار مشخصات فنی قابل توجه توانسته توجه بسیاری  از خودرو دوستان را به خود جلب نماید، وی افزود با توجه به پیش بینی ها از استقبال مناسب مخاطبان از این خودرو، برنامه ریزی ها برای عرضه این خودرو از طریق بورس کالا در حال انجام است و به زودی، سوبا M4 به عنوان دومین محصول فردا راهی بورس خواهد شد.

2.webp

پلاس هوم سرویس فردا موتورز برای مشتریان سوبا M4

آرین نژاد در ادامه اعلام کرد که برای جلب رضایت بیشتر مشتریان فردا M4، خدمات پس از فروش ویژه ای در نظر گرفته شده که یکی از آنها پلاس هوم سرویس یا ارائه خدمات پس از فروش در محل برای مالکین خودروهای سوبا M4 است، این سرویس فعلا به صورت آزمایشی در شهرهای تهران و اردبیل راه اندازی شده و روزانه قادر به ارائه خدمات به 18 مشتری در هر شهر در محل مورد نظر مشتری است.

23.webp

محصولات آینده فردا موتورز در سال 1402

آرین نژاد در خصوص محصولات آینده فردا موتور نیز اعلام کرد که پس از عرضه خودرو سوبا M4 به بازار، فردا موتور قصد عرضه نسخه جدیدی از FMC SX5 با پیشرانه توربوشارژ و امکانات رفاهی و ایمنی بیشتر را دارد، پس از آن نیز، عرضه نمونه فیس لیفت اف ام سی FMC T5 در دستور کار خواهد بود ودر اواسط سال 1402 هم، نسخه لوکس تری از خودروی پریمیوم سوبا M4 به بازار ایران خواهد آمد.

27.webp

این شرکت همچنین در تلاش است تا در سال آینده، یک سدان سگمنت C را نیز به سبد محصولات خود بی افزاید، خودرویی که از نظر ابعاد نسبت به FMC 511 که در سگمنت B قرار داشت بزرگتر خواهد بود.

پس از نشست خبری نیز فرصتی فراهم شد تا بازدیدی از شوروم و تعمیرگاه مرکزی فردا موتورز در جاده مخصوص داشته باشیم و از نزدیک با فضا و امکانات این شرکت برای ارائه خدمات پس از فروش استاندارد به مشتریان آشنا شویم، مسئولین فردا موتورز اظهار کردند که این شرکت هیچ محدودیت و مشکلی در خصوص تامین قطعات و ارائه خدمات به محصولات فعلی و گذشته ندارد و همواره خود را در مقابل مشتریان مسئول می داند.

منبع car.ir


نظرات