1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. زمان ورود اطلس و سهند به بازار اعلام شد

زمان ورود اطلس و سهند به بازار اعلام شد

13 اردیبهشت 1402
  • 0

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در گفتگویی در مورد خودرو های سهند و اطلس صحبت کرد و از زمان ورود آن ها به بازار پرده برداشت. به گفته وی، اطلس در نیمه دوم سال به تولید انبوه می رسد.

محمدعلی تیموری اعلام کرده است که هم‌اکنون تنها تعداد کمی خودروی اطلس به صورت هفتگی تولید می‌شود و در نیمه دوم سال، به تولید انبوه روزانه ۳۰۰ دستگاه خواهیم رسید. این خودرو همه استانداردها را پاس می‌کند و تولید آن آغاز شده است.

همچنین، خودروی سهند که با لوگوی پارس‌خودرو عرضه خواهد شد و تولید آن در مرداد ماه آغاز می شود و در نیمه دوم سال به تولید انبوه خواهد رسید. همچنین، خودروی کادیلا یا همان P90 که جزو محصولات جدید خواهد بود، در ماه‌های آینده به تولید انبوه خواهد رسید. روی همین پلتفرم، یک ون روس‌ها نیز تولید خواهد شد. خط تولید در پارس‌خودرو که همان خط تولید ساندرو است با ظرفیت روزانه ۵۰۰ دستگاه تولید، به روز شده و آماده است و احتمالاً از آذر ماه فعال خواهد شد.

تیموری گفت: موتور به‌کار رفته در تولید این خودرو از موتور K۴  که موتور L۹۰ و ساندرو بود، توان بیشتر و کیفیت بالاتر دارد و با توجه به استاندارد یورو ۵ از آلایندگی کمتری برخوردار است.

منبع Car.ir


نظرات