1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. رونمایی از تیگو 8 E پلاس و آریزو 6 GT در کارشو ارگ تجریش

رونمایی از تیگو 8 E پلاس و آریزو 6 GT در کارشو ارگ تجریش

22 مهر 1402
  • 0

شب گذشته نمایندگی 777 مدیران خودرو در کارشو خود واقع در مرکز خرید ارگ تجریش اقدام به رونمایی از جدیدترین محصولات شرکت فونیکس، آریزو 6 GT و تیگو 8 E پلاس کرد.

5.jpg

آریزو 6 GT سدان جدیدی است که به تازگی توسط مدیران خودرو معرفی شده و در حال حاضر پرچمدار سدان های چری در ایران محسوب می شود. این خودرو به از یکک موتور 1.6 لیتری توربو GDi بهره می برد که 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتور در ترکیب با گیربکس 7 دنده دو کلاچه، شتاب 0 تا 100 7.6 ثانیه ای را برای آریزو 6 GT به ارمغان می آورند. لازم به ذکر است که قوای محرکه این خودرو به طور کامل با تیگو 8 پرو و فونیکس FX پریمیوم یکسان هستند. یکی دیگر از جذابیت های آریزو 6 جی تی، بهره مندی از دستیار های هوشمند کمک رانندگی ADAS است.

2.jpg

تیگو 8 E پلاس، دیگر محصول جدید فونیکس مدتی قبل در تابستان رونمایی شد. این خودروی هیبریدی از یک موتور 1.5 لیتری توربو به همراه دو موتور برقی بهره می برد که در ترکیب با یکدیگر مجموعا 326 اسب بخار قدرت و 510 نیوتن متر گشتاور تولید می کنند. این خودرو با باک پر و شارژ کامل باتری می تواند در مجموع حدود 1000 کیلومتر مسافت را طی کند.

نکته دیگر در مورد تیگو 8 E پلاس، پلاگین هیبرید بودن این خودرو است؛ به این معنی که شارژ باتری ها علاوه بر موتور بنزینی می تواند توسط اتصال مستقیم برق شهری با کابل نیز انجام شود.

همچنین شایان ذکر است که تیگو 8 PHEV از نظر امکانات رفاهی دقیقا مشابه با سایر محصولات این خانواده، یعنی تیگو 8 پرو و پرومکس است.

6.jpg

کارشوی برپا شده توسط نمایندگی 777 مدیران خودرو در مجمتمع تجاری ارگ فرصتی خوب برای علاقمندان است تا بتوانند از نزدیک با محصولات جدید فونیکس آشنا شده و آن ها را بررسی کنند.

3.jpg

منبع Car.ir


نظرات