1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. نگاهی به غرفه کرمان موتور در نمایشگاه خودرو اهواز

نگاهی به غرفه کرمان موتور در نمایشگاه خودرو اهواز

15 دی 1402
  • 2

نمایشگاه تخصصی خودرو و مجموعه های خودرویی اهواز 1402 از روز گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است.

شرکت کرمان موتور با سبدی متنوع از محصولات خود در این نمایشگاه حضور یافته است. غرفه کرمان موتور واقع در سالن خلیج فارس نمایشگاه اهواز است.

کی ام سی X5، محصول جدید کرمان موتور است که در واقع فیس لیفتی از جک S5 محسوب می شود. این خودرو از موتور 1.5 لیتری توربو و گیربکس 6 دنده دوکلاچه تر بهره می برد. با توجه به محبوبیت دیرینه S5 در بازار ایران، انتظار می رود که از KMC X5 نیز استقبال خوبی انجام شود.

x5.jpg

کی ام سی J7 دیگر محصول کرمان موتور است در این نمایشگاه به بازدید عموم گذاشته شده. J7 سدانی خانوادگی است که در بازار ایران با محصولاتی نظیر آریزو 6 پرو و ریسپکت پرایم رقابت می کند. مشخصات فنی این خودرو مشابه X5 است.

j7.jpg

پیکاپ KMC T8 و جک J4 نیز در این نمایشگاه حضور دارند. پیکاپ بسیار پرفروش کرمان موتور و سدان شهری این شرکت که اخیرا طرح فروش اقساطی بلند مدت آن ها نیز به اجرا درآمده است. قابل ذکر است که این طرح فروش همچنان فعال است.

j4.jpg

بک X3، محصول کوچک کرمان موتور است که توسط سایت خودروسازان بم تولید می شود. این خودرو بزودی به بازار ایران عرضه خواهد شد.

x3.jpg

بازدیدکنندگان می توانند تا تاریخ 17 دی ماه از ساعت 16 الی 22 به بازدید از نمایشگاه خودروی اهواز بپردازند.

منبع Car.ir


نظرات

  • نمایشگاه خودرو نمایشگاه خودرو (16 دی 1402 ساعت 10:55)

    باید تاسف خورد برا کرمان موتور که او همه سوابق درخشان و کنار گزاشته داره اشغال مونتاژمیکنه نه تنها محبوبیتی کسب نمیکنه بلکه فعلا داره اعتبار خودش رو هم از دست میده اگه فکریبه حال این وضع نکنه کل بازار داره نشون میده کرمان موتور داره بی اعتبار میشه

  • مهران مهران (16 دی 1402 ساعت 00:45)

    اینروزا بهترین ماشین کرمان موتور kmc x5 هست ... اگه کرمان موتور تیراژش ببره بالا و با مشتریان تو فروش این محصول صادق و خوش رفتار باشه قطعا این محصولش یعنی kmc x5 خوب میتونه بفروشه و سود خوبی به این شرکت برسونه ...