1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. بازگشت میتسوبیشی به ایران! نگاهی به غرفه آرین موتور در نمایشگاه شیراز

بازگشت میتسوبیشی به ایران! نگاهی به غرفه آرین موتور در نمایشگاه شیراز

22 خرداد 1403
  • 0

نمایشگاه خودرو شیراز از امروز ( سه شنبه 22 خرداد) افتتاح شده و تا روز جمعه مورخ 25 خرداد ماه ادامه دار خواهد بود.

یکی از شرکت کنندگان جذاب این نمایشگاه، شرکت آرین موتور است که با محصولاتی جنجالی و هیجان انگیز پا به این نمایشگاه گذاشته.

02.webp

بازگشت میتسوبیشی به ایران

درست خوانده اید، میتسوبیشی! شرکت آرین موتور در دهه 90 شمسی واردکننده رسمی محصولات میتسوبیشی ژاپن به ایران بود و پس از آزادسازی واردات خودرو نیز همواره زمزمه هایی از بازگشت این برند به ایران شنیده می شد. بالاخره در خرداد ماه 1403، میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو شیراز به ایران بازگشت.

هم اکنون دو مدل اوتلندر 2024 و ASX در غرفه آرین موتور در این نمایشگاه حضور دارند. با اعلام آرین موتور،  در گام نخست این میتسوبیشی اوتلندر است که به زودی در نسخه های تک دیفرانسیل و AWD و همچنین 5 و 7 نفره با سطوح آپشنی مختلف به بازار خواهند آمد.

08.webp

لاماری ایما برقی

یک محصول جالب در غرفه آرین موتور، لاماری ایما EV یا همان لاماری برقی است. این خودرو با ظاهری نسبتا متفاوت و جذاب، نگاه ها را به خود جذب می کند. با این حال به نظر نمی رسد این خودرو در آینده نزدیک به بازار ایران وارد شود. این خودرو از پیشرانه 200 اسب بخاری و 340 نیوتن متری بهره می برد و می تواند با شارژ کامل، مسافت 630 کیلومتر را طی کند، باطری های این خودرو ظرفیت 85.9 کیلووات ساعتی دارند و برای شارژ کامل با برق خانگی به 15 ساعت و با برق فست شارژ به 38 دقیقه زمان نیاز دارند.

03.webp

تجهیز خودروهای لاماری ایما توسط نمایندگی ها

به گفته مسئولین آرین موتور در حاشیه نمایشگاه شیراز، دارندگان خودرو لاماری ایما می توانند با مراجعه به نمایندگی های مجاز این شرکت نسبت به تجهیز خودروی خود به آپشن هایی نظیر درب صندوق برقی، بادی کیت و دوربین 360 درجه اقدام کنند. نصب این آپشن ها تاثیری روی گارانتی این خودروها نخواهد داشت.

علاقمندان به محصولات میتسوبیشی و لاماری می توانند همه روزه با مراجعه به محل نمایشگاه های بین المللی فارس از غرفه آرین موتور بازدید کنند.

02.webp

منبع Car.ir


نظرات