درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
چطورمامی تونیم جنگنده بسازیم،خودرو زرهی طوفان بسازیم، هواپیمای مسافربری 72نفره تا سه سال آینده بسازیم،زیردریایی بسازیم ، بالگرد بسازیم ولی خودرو نمی تونیم بسازیم وهمینطورقطعاتش رو
به نظر میاد که متاسفانه ملت هستند که مشکل اصلی رو ایجاد میکنند شما یک 206 رو بده 500 میلیون ...بعد میبینی که فقط پنج دقیقه بیشتر سایت باز نمی مونه فوران ثبت نام تموم میشه ..بده پنج میلیارد 3 دقیقه ای تموم میشه ....نخر آقا ....من خودم دوچرخه خریدم ..نه پول بیمه میدم نه تعویض پلاک و نه تعویض روغن ...سوار میشم خیلی هم عالی میره ....از این آشغالهای سایپا و ایران خودرو خیلی بهتره ......
وقتی شرکتهای خودروسازداخلی به هموطنانشان رحم نکرده وخودروهای پیش فروش شده راانبارمیکنند تا باگذشت زمان وبهانه قیمت روز، سودکلانی بکنند،ازشرکت رنو چه انتظاری دارید؟ما دلمان ازاین مدیران ناکارآمدومسئولینی که فقط وفقط به فکرافزایش قیمت به بهانه نبود قطعه هستند،پراست.آقایان به خدا،به پیغمبر،این مردم ندارند که میخواهید تاوان ندانم کاریهایتان راازجیب آنها بپردازید!بنده که درتیرماه باید ساندرو تحویل میگرفتم وپارس خودرو علیرغم داشتن ماشین ازتحویل آن امتناع کرده چه گناهی دارم که بعداز چندماه تاخیر به جای تحویل خودرو فقط اطلاعیه وجدول تحویل بگیرم.این است اخلاق ومنش اسلامی رفتار مسئولین ما با مشتریان؟متاسفیم.
سه راه حل قطعی برای تعیین قیمت واقعی خودروها ؛ ۱_ واقعی کردن نرخ ارزی که متعلق به همه مردم ایران هست و نه برای گروه خاصی ۲_ اعمال تعرفه واردات حداکثر تا ۵ درصد و ۳ که مهمتر از همه،ست حذف دو غول انباردار آشغال جمع کن یا به اختصار ( ایرپا)
تا کی باید مردم هزینه این بی مدیریتی ها را بدهند با قیمت امروز ارز میشه اتومبیل با کیفیت خیلی بهتر از قیمتهای فعلی تهیه کرد چرا این کارشناس از رانتی که خودرو سازها 35 سال است که دارند هیچی نمیگه که گمرکی خودرو 100 درصد است و 35 سال است که خودرو سازها در غیاب رقیب به هر قیمتی محصول خودشان را می فروختن
واقعا این کارشناس صنعته؟ همین میشه دیگه . خودتون زیاد کردید قیمتارو بعد میگید دلالها بیان قیمت گذاری خودرو کنن؟ وزارت خونه چیکارست مسئولین حقوق بگیر نجومی چیکارن
با سلام
خیلی خوبه ایشون خودش مدیر عامل گروه بوده و تو همون سالها که گند و زده به شرکت سایپا بازهم اینقدر رو داره که میگه منو بیارید هیات مدیریه و ازم استفاده کنید تا دوباره ......بزنم تو شرکت.
واقعا ....پرو که مگن اینان...
یه کلمه نمیگه باید از حقوق مردم دفاع کنیم و قطعه ساز و خودرو ساز هزینه های سرسام آور مدیریت کنن.
فقط کافی شرکت های اغماری سایپا ادغام بشن تا ببینید چقدر در کاهش قیمت تمام شده اثر داره.
چرا باید سایپا حدود 20 تا شرکت زیر مجموعه (حیاط خلوت داشته باشه)و هر کدام 20 تا مدیر و هیت مدیره وقایم مقام و ......مفخور
مثل کشورهایس موفق در صنعت خودرو یک مدیر حتی بیشتر از کارشناسانش کار مفید انجام میده نه اینا که امپراتور بادها تشکیل دادن و ......واویلال کم مگه لو رفتند....
به خدا پناه میبریم. از این سایت خواهش دارم پیام منو بزاره
شما فقط یه روزی رو تصورش کن که تعرفه واردات در ایران مثل آمریکا حداکثر ۵ درصد یا امروز که با ظالمانه شدن به ۲۵ درصد رسیده باشه آیا هیچ خودروسازی وطنی اجازه حیات خواهد داشت!!! هیوندای اکسنت فول آپشن سال ۷۳ یک و دویست بود و پرآید آشغال یک و چهارصد، خودروی وارداتی از همان ابتدا با دلار ۵۰۰ تومانی هم حداقل پنج برابر قیمت جهانی در ایران بفروش میرسید و هیچ دلسوز مسئولی هم نگفت چرا!
مردم دیگه توان تحمل این افزایش قیمت رو ندارن . قبلا میگفتن تولید بالا به همراه افزایش کیفیت تعیین کننده ی قیمت نهایی باشه ولی الان دلال بازی و عرضه ی قطره چکانی ! خودرو ساز میخواد برمبنای حاشیه بازار تعیین قیمت کنه و از طرفی هم قطره چکانی وارد بازار کنه . آخه به این میگن زرنگی؟! این کارشناس بیسوادی که بلاشک ماشین خاص خودش داره و فکر طبقه پایینرو نمیکنه ، فکر نمیکنه که فروش اقساطی همینجورش قیمت تمام شده ماشین رو تا کجا میبره ، حالا بیان افزایش هم بدن؟
این کارشناس ازدیوارمهربانی اوردید..بابا لگنهای خودشون راانبار کردن تا با این وضعیت تحریم اندازه قیمت ... بفروشن ...سرگردنه بگیران دزد..اینهمه دستگاههای عریض تاویل نظارت ..ازمجلس وبازرسی .تعزیرات .وو,معلومه کجا هستن..یا همه باهمن
اینکه قیمت واقعی خودرو در بیاد چه سختی ای داره ؟ اینکه قیمت مواد اولیه و نیروی انسانی و آب و برق و ... حساب کردن چه سختی ای داره ؟ یک دانشجو کارشناسی اقتصاد هم از پسش برمیاد ! تنها چیزی ک نیاز فقط خواستن ((شفاف سازیه)) !!! مردم رو کردن گاو شیرده برای خودشون این شرکتها.
هر خودرو پراید حداقل نصفش سوده برای سایپا ( این دقیق حساب شده ) ولی امان از .....
اگه ملاک بازاره که خودشون با عرضه کم این قیمتا رو وجود اوردن
پیشنهاد پنجم اینکه درب دو فرغون ساز را ببندید تا هم مردم بیشتر عمر کنند هم معنی خودروی لوکس وارداتی ارزان قیمت را بفهمند
تنها یک راه وجود دارد . دولت 6 ماه تعرفه واردات خودرو های خانوادگی ( نه خودرو های لاکچری ) را به حداقل برساند . البته مجددا و بصورت انحصاری در اختیار افراد خاص قرار داده نشود .
خودشون عرضه خودرو رو قطره چکانی کردن ، با همکاری دلالان قیمت بازار رو بالا بردن ، توازن عرضه و تقاضا رو بهم زدن ، حالا پیشنهاد هم میدن چه رویی دارن این راهزنان صنعت خودرو .صاحبان شرکتهای قطعه سازی چه کسانی هستند جز مدیران ارشد خودرو سازی ها . واقعا کسی زورش به این باند مافیایی نمیرسه یعنی همه مسئولین رو خریدن؟ مگه میشه مگه داریم
امیدوارم راه ****** بسته بشه. مردم چه گناهی دارند باید دو لگن سازو تحمل کنن
همین کارشناس قطعا در سلسه خودرو خودروسازی داخلی ذینفع است! برخی از صحبتهای ایشان نیز آشکار از واقعیت فاصله داشتهو تحریف شده است، مثلا خودروسازها هیچ وقت دلار 3000 تومانی در اختیاز نداشتند، بلکه قیمت دلار با قیمت 3800 در اختیارشان قرار می گرفت، همچنین ارز نیمایی نیز در دلار حدود 8000 هزار تومان است و نه 9000 تومان اعلامی ایشان!
ضمن اینکه فروش محصول بر اساس مقبولیت مردمی و مرغوبیت کالا نیز از آن حرفهای خنده دار دیگر است! اساسا خودرو داخلی هیچ وقت این دو فاکتور را نداشته است!
افزایش قیمت به نرخ ارز، قطعا و حتما می بایست با آزاد سازی قیمت ها و رفع دیوار تعرفه انجام پذیرد.
یک نمونه مثال؛
من با وام و... تونستم 27 میلیون جور کنم که یک تیبا بخرم. بیشتر هم نمیتونم قسط بدم. اوضاع اونقدر بد شده که حقوقم به هیچی نمیرسه. ماشینی هم که میخوام بخرم بیشتر ازونی که بخواد برام رفاه بیاره، میشه ابزار کار که دوزار کمک خرجم بشه...
آقایون مسئول؛ حقوق من و امثال من بیشتر نشده، که با این اوضاعی که شما درست کردید بدتر و معوقتر شده...
واقعا شماها نماینده مردم هستید؟
نماینده باید از نظر سطح علم و شعور و... از بقیه خیلی بالاتر باشه. یکی بگه پس بیشعوری چیه؟؟؟
حرف یک نماینده باید در سر و مغزش پردازش بشه، بعد بیاد بیرون. حرف شماها کجاتون پردازش میشه؟؟؟
اگر کار بلد بودید، جلوی حقه بازی خودروسازها رو میگرفتید اگر میخواستید...
کاری کنید پشتیبانی ملت از بین نره...