درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
همه مطالب رو دوستان گفتن. واقعا این ماشین که سر و تهش به هم نمیخوره چجوری ۳۸ میلیپن قیمت گذاری شده؟ یعنی مردم اینقدر ابله شدن این آشغال رو بخرن؟
آفرین به این تدبیر و پشتکار
دلاورمردان عرصه خودروسازی دوباره رکوردی دیگر را در تاریخ ایران ثبت خواهند کرد.
رکورد بیشترین حماقت مردم
با این قیمتی گه اعلان کردن خوب ی کزینه های چینی خیلی بهتره.واقعا موتورش واسه این گیربکس خیلی ضعیفه.......
شرکت های خودرو سازی فراموش کردن مولفه های اصلی یه ماشین رو، قبل از اپشنال کردن، ابتدا یه خودرو یه موتور، یه متریال بدنه و یه طراحی خوب میخواد که تو این به اصطلاح ماشین، این سه مورد فراموش شده
رو نیست که سنگ پای قزوینه ...
این ماشین همون تیباست 38 میلیون پول ماشین بدی ترمز عقبش کاسه ای باشه
موتورش 1500 تیبا با صدای تراکتور باشه
لوازم داخلیشم از پلاستیک خشک بی کیفیت باشه
منو این همه خوشبختی محاله محاله...
سانروفش کو؟
با بنزین معمولی بسیار پرمصرفه و با توجه به اینکه بنزین یورو 4 فقط در کلانشهرها موجوده به نظرم مقرون به صرفه نیست که این تراکتور رو خرید.
با 87 اسب و گیربکس اتوماتیک = لش و بی شتاب
حق مردم نا لایق ما همینه آشغالاهه
دوباره باید تحریم کرد ایران خودرو و سایپا رو