1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. ادامه فروش فوری 7 محصول سایپا از ساعت 10 صبح امروز + جزئیات

ادامه فروش فوری 7 محصول سایپا از ساعت 10 صبح امروز + جزئیات

12 اسفند 1397
  • 5

فروش فوری محصولات گروه خودروسازی سایپا در تاریخ یکشنبه 12 اسفند ساعت 10 صبح آغاز شده است و تا زمان اتمام ظرفیت همچنان ادامه دارد .

این طرح امروز یکشنبه ۱۲ اسفند ساعت ۱۰ صبح آغاز شده و بر اساس شرایط اعلام شده، خودروهای کوییک دنده ای، ساینا، تیبا، سایپا ۱۳۱ و سایپا ۱۵۱، و وانت زامیاد شامل طرح فروش با قیمت‌های جدید خواهند بود.

قیمت های جدید برای کنترل بازار اعلام شده اند ولی معلوم نیست به چه دلیل قیمتهای جدید دچار افزایش شده اند در صورتیکه قرار بر آن بود که خودروسارها با آزاد سازی قیمتها ، پله به پله قیمتهای کارخانه را کاهش دهند تا بتوانند روند ناآرام بازار خودرو در کشور را کنترل نمایند.

کوییک دنده ای ۵۸ میلیون تومان، ساینا ۵۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، تیبا ۴۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۳۱ با قیمت ۳۷ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و وانت زامیاد تک سوز با نرخ ۶۹ میلیون تومان در این طرح عرضه شده‌اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنید.

منبع سایپا


نظرات

  • محسن محسن (15 اسفند 1397 ساعت 10:53)

    فاصله طبقاتی ناشی از تحریمهای خارجی و فساد اقتصادی داخلی و ،۶ برابر قبل شد.
    تورم سیصد درصدی منجر به صعود سه برابری دارایی ثروتندان و سقوط سه برابری سطح زندگی کن درآمدان و طبقه ضعیف اقتصادی شده است

  • قلی قلی (13 اسفند 1397 ساعت 10:02)

    کلا سایت مزخرفی هستین

  • آذری آذری (13 اسفند 1397 ساعت 07:38)

    کلا در شرکت خودرو سازی ***** و ***** ***** رک تخته کنند به خدا بهتره. ظلمی نمونده که به مردم نکرده باشن عامل گرونی خودروها و بدبختی مردم هم این دو شرکت خودرو سازی هستن خدا ******** کنه.آرزوم فقط اینه که روزی برشکست بشن درشو تخته کنن.انشاالله

  • بی نام بی نام (12 اسفند 1397 ساعت 22:31)

    تنهاراه کنترل قیمت نخریدنه

    sss sss (13 اسفند 1397 ساعت 15:39)

    همیشه ********* هستند که اول از همه تو صف باشن