1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. جدیدترین قیمت برخی از خودروها در بازار تهران - 15 بهمن 99

جدیدترین قیمت برخی از خودروها در بازار تهران - 15 بهمن 99

15 بهمن 1399
  • 0

پس از کاهش تلاطم در بازار ارز و صرف نظر کردن شورای رقابت از افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو در 3 ماه زمستان امسال، قیمت‌ خودرو در بازار خودروی کشور نیز تا حدودی به یک ثبات رسیده و تقاضای کاذب جای خود را به خریداران واقعی داده و آنطور که فعالان بازار خودرو می‌گویند، پیش بینی می‌شود ثبات قیمت‌ها تا پایان سال و اوایل سال آینده پابرجا باشد و نوسان خاصی در قیمت‌ها رخ ندهد.

البته اگر ایران خودرو و سایپا نسبت به عرضه مناسب خودرو به بازار کوتاهی نکنند احتمالا شب عید آرامی را در بازار خودروی کشور سپری خواهیم کرد. با طرح های فروش فوق العاده خودروسازان هم مصرف کننده واقعی به امید خودرو دارشدن با قیمتی کمی پایین تر از بازار به انتظار برنده شدن در این طرح ها به انتظار نشسته و فعلا در بازار حضور پر رنگی را ندارند. 

در همین راستا نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران اظهار داشت: بازار تقریباً به یک ثباتی رسیده است و مشتریان واقعی که به دنبال خرید خودرو برای پایان سال و شب عید هستند، به بازار آمده اند و می‌توان گفت که در حال حاضر مصرف کننده واقعی برای مصرف شخصی، خودرو می خرد.

وی افزود: با توجه به ثباتی که قیمت خودرو در بازار ایجاد شده و احتمال افزایش یا کاهش قیمت وجود ندارد، در حال حاضر بهترین فرصت برای خرید خودرو است.

کاشانی نسب گفت: کلاً مصرف کننده برای خرید شخصی در بازار است و دلال در بازار حضور ندارد چراکه خودرو تقریباً جذابیت سرمایه‌ای خود را از دست داده است.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران تاکید کرد: نوسان قیمتی بسیار کم است و می‌توان گفت که قیمت‌ها تقریباً تثبیت شده و اتفاق خاصی در بازار نخواهد افتاد.

امروز چهار شنبه 15 بهمن در بازار تهران قیمت ها نسبت به روز گذشته تغییری نداشته و هر دستگاه پژو پارس سال 208 میلیون تومان، پژو پارس ال ایکس 246 میلیون، تیبا هاچ بک 127 میلیون، 405 SLX حدود 194 میلیون، پژو 207 دستی 273 میلیون، پژو 405 دوگانه سوز 185 میلیون، پراید 111 حدود 125 میلیون، کوییک آر 145 میلیون، 206 تیپ 2 حدود 190 میلیون، پراید 131 حدود 107 میلیون، سمند ال_ایکس 183 میلیون، 151 پراید وانت 110 میلیون و سمند دوگانه سوز 223 میلیون تومان قیمتگذاری شدند.



نظرات