1. خانه
  2. خودرو‌ ها
  3. بهمن موتور
  4. فیدلیتی
  5. پرایم (1400-1402)

فیدلیتی پرایم

Bahman Fidelity Prime 1400-1402

تیپ ها
  • 1,347,100,000 (تومان)
  • 1,858,000,000 (تومان)
نمودار قیمت
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
شاسی بلند
1500 سی سی
بنزینی دارای توربو
4
اتوماتیک دو کلاچه
8.1 لیتر در 100 کیلومتر
بیشتر

مزایا

  • بازار خرید و فروش داغ
  • خدمات پس از فروش گسترده بهمن موتور
  • مشترک بودن بسیاری از قطعات فنی با چری تیگو 7

معایب

  • داغ شدن گیربکس در ترافیک های شهری (گیربکس کلاچ خشک)
  • عملکرد نسبتا ضعیف گیربکس در رانندگی (گیربکس کلاچ تر)
  • ردیف سوم ناکارآمد در نمونه 7 نفره

معرفی خودروفیدلیتی پرایم

فیدلیتی پرایم (Fidelity Prime) محصولی جدید از گروه خودروسازی بهمن موتور است؛ این خودرو در واقع همان X70 Jetour است که در ایران با نام فیدلیتی عرضه شده و کمپانی جتور نیز خود یکی از زیر مجموعه های برند چری است. این خودرو در بازار کنونی پا به عرصه رقابت با خودرو هایی همچون چری تیگو 7 می گذارد. این خودرو در حال حاضر تنها در 2 نسخه 5 نفره (تیپ 1) و 7 نفره (تیپ 2) تولید می شود که تنها تفاوت آن ها در وجود ردیف سوم صندلی است. شرکت بهمن موتور در نظر دارد همتای این خودرو را با پیشرانه ای قوی تر بنام فیدلیتی پرستیژ به بازار عرضه کند.

گروه بهمن با سرمایه گذاری سنگین و خریداری پلتفرم این خودرو از طرف چینی، گامی مهم برای تولید خودرویی با قیمت مناسب و تیراژ بالا برداشته و کسب سهم بازار حداکثری ماشین فیدلیتی از برنامه های بلند مدت بهمن موتور است.

 

نمای روبرو فیدلیتی پرایم مشکی.webp

 

طراحی ظاهری

بهمن فیدلیتی ظاهر جذاب و موجهی دارد که می تواند نگاه اکثر بیننده ها را به خود جذب کند. بر خلاف روالی که از طراحی ماشین های چینی در خاطر داریم، این ماشین طراحی بسیار هماهنگ و با ابهتی در تمامی زوایای خود دارد. ابعاد نسبتا بزرگ، خطوط بدنه هماهنگ، طراحی جلوپنجره و سپر جلو زیبا، رینگ های زیبا با سایز متناسب با ابعاد خودرو و چراغ های شکیل مواردی اند که باعث زیبایی این خودرو شده اند و می توانند مشتریانی از تمامی سنین را به این خودرو علاقه مند کنند.

 

عکس فیدلیتی طراحی ظاهری.webp

 

از نکات برجسته طراحی جلوی ماشین فیدلیتی می توان به جلو پنجره مدرن با شبکه الماسی اشاره کرد که لوگوی فیدلیتی به زیبایی در میان آن خود نمایی می کند. چراغ های جلویی که بیننده را به یاد محصولات سوبارو می اندازند، دیلایت هایی که جای مه شکن های رایج را گرفته اند، کروم کاری های سپر و اطراف جلو پنجره و دفیوزر سپر نیز دیگر نکاتی هستند که در نمای جلوی خودرو به چشم می آیند.

 

عکس جلوی فیدلیتی سفید.webp

 

طراحی بخش کناری خودرو نیز ساده و بدور از پیچیدگی ها و خطوط اغراق آمیزی است که معمولا در خودروهای چینی می بینیم. رینگ های 20 اینچی فیدلیتی کاملا متناسب با ابعاد بدنه هستند که به زیبایی نمای کناری خودرو می افزایند . همچنین برای این خودرو 2 طرح رینگ مختلف قابل سفارش است که خریدار به سلیقه خود می تواند از بین آن ها انتخاب کند.

 

عکس کنار فیدلیتی سفید.webp

 

رینگ های فیدلیتی.webp

 

نمای پشتی خودروی فیدلیتی اما شاید به چشم نوازی سایر زوایای خودرو نباشد؛ سپر عقب یک دفیوزر سراسری دارد که دو سر اگزوز نیز در اطراف آن مشاهده می شود، البته مطابق معمول این سر اگزوز ها فقط جنبه زیبایی دارند و مسیر خروج دود نیستند. طراحی کاملا ساده و یکنواخت و به دور از هرگونه جذابیت بصری درب صندوق را می توان نقطه ضعف نمای عقب این خودرو دانست. اما با این حال فیدلیتی در این نما هم متانت طراحی خود را حفظ کرده است.

 

عکس پشت فیدلیتی.webp

 

کابین و فضای داخلی فیدلیتی پرایم

طراحی کابین فیدلیتی پرایم کاملا مدرن و چشم نواز است و تنه به تنه محصولات روز دنیا (به خصوص آلمانی ها) می زند. در کابین فیدلیتی با انبوهی از آپشن ها و امکانات رفاهی مواجه می شویم که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد. داشبورد فیدلیتی طراحی مدرنی دارد و برای ساخت آن از متریال با کیفیتی استفاده شده است. ترکیب این متریال با چرم دوزی های فراوان استفاده شده در کابین و کنسول میانی زیبای آن باعث شده تا نشستن در کابین این خودرو با حس خوبی همراه باشد. فرمان D کات خودرو نیز هارمونی مناسبی با سایز اجزای کابین دارد.

 

ردیف عقب فیدلتی نیز فضای سر و پای مناسبی دارد و قابلیت تنظیم زاویه پشتی برای صندلی های آن در نظر گرفته شده. در انتهای کنسول میانی دو دریچه کولر نیز برای ردیف عقب وجود دارند و در فیدلیتی پرایم تیپ ۲، ردیف سوم صندلی های نیز وجود دارد که البته فضای آن ها برای نشستن بزرگسالان چندان مناسب نیست. صندوق عقب نیز فضای بار بسیار خوبی را در اختیار سرنشینان قرار می دهد و در زیر فضای بار لاستیک زاپاس قرار گرفته است.

هم اکنون این خودرو در مدل های پنج نفره و هفت نفره قابل سفارش است. با خواباندن صندلی های ردیف عقب این خودرو فضایی معادل 1680 لیتر برای استفاده در اختیار مصرف کننده قرار میگیرد که 20 درصد بیشتر از kmc k7 است.

 

عکس داخل کابین خودرو فیدلیتی.webp

 

عکس داخلی فیدلیتی  صندلی و داشبرد.webp

 

مشخصات فنی فیدلیتی پرایم

بر اساس اعلام بهمن موتور، پیشرانه این خودرو در کارخانه تیوان (واقع در شهرک صنعتی کاسپین قزوین) مونتاژ میشود. مونتاژ این خودرو با داخلی سازی 20 درصد آغاز شده است و قرار است تا 60 درصد افزایش یابد.

فیدلیتی از یک موتور 1500 سی سی مجهز به توربو شارژر با توان 155 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و گشتاور 230 نیوتون متر در محدوده 1750 الی 4000 دور در دقیقه بهره می برد که نیروی خود را به یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک دبل کلاج خشک منتقل می کند. این گیربکس دو کلاچه خشک به مانند سایر گیربکس های مشابه خودش نیازمند توجه و نگهداری با دقت است و در صورت عدم توجه به آن، اتفاقاتی مانند داغ کردن در ترافیک و خرابی های صفحه کلاچ در آینده می تواند محتمل باشد.

 

این خودرو در بازار ایران فقط به صورت دیفرانسیل جلو عرضه شده و خبری از مدل های 4 چرخ متحرک نیست. فیدلیتی شتاب صفر تا صد را در محدوده 11 ثانیه ثبت می کند و حداکثر سرعت اعلامی آن نیز 180 کیلومتر بر ساعت می باشد. فیدلیتی در قسمت جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در قسمت عقب از سیستم تعلیق اتصال چندگانه (Multi-Link) بهره می برد. سیستم ترمز این خودرو در جلو دیسکی خنک شونده و در عقب دیسکی است که توسط سیستم های کمکی ABS و EBD و BA نیز حمایت می شوند. این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است و با وجود وزن سنگین 1575 کیلوگرمی مصرف سوخت ترکیبی 8.1 لیتر در 100 کیلومتر را به ثبت می رساند.

 

موتور خودرو فیدلیتی.webp

 

فیدلیتی نیوپرایم

از آبان ماه 1401 گروه بهمن اقدام به تولید مدل جدیدی از این خودرو با نام فیدلیتی نیوپرایم کرد. فیدلیتی نیو پرایم طراحی ظاهری، مشخصات فنی و امکانات رفاهی کاملا یکسانی با نسخه قبلی دارد اما گیربکس آن با مدل دو کلاچه تر (Wet) تعویض شده و دیگر مشکلات قبلی مانند داغ شدن در ترافیک و سربالایی و خرابی مجموعه کلاچ را ندارد.

دیگر تغییر فیدلیتی جدید نیز به طراحی متفاوت کنسول میانی و تعویض لیور دنده با نوع الکترونیکی باز می گردد.

 

داشبورد فیدلیتی.jpg

 

امکانات ایمنی و رفاهی فیدلیتی پرایم

فیدلیتی به 4 ایربگ مجهز است که برای راننده، سرنشین جلو و جانبی های جلو نصب شده اند. این خودرو در تست های تصادف شرکت نکرده و ایمنی آن در تصادفات در هاله ای از ابهام است اما انبوهی از سیستم های کمک رانندگی مانند سیستم کنترل پایداری ESP، سیستم کنترل کشش TCS، سیستم کنترل حرکت در سربالایی HAC، اتوهلد، رادار نقطه کور، رادار هشدار حرکت بین خطوط، کروز کنترل، دوربین 360 درجه و سنسور های پارک را در اختیار راننده قرار می دهد. سیستم ضد سرقت ایموبلایزر و استارت دکمه ای و ورود و خروج بدون کلید نیز به امنیت بیشتر خودرو و راحتی راننده کمک می کنند.

 

فیدلیتی در دو تیپ 5 نفره و 7 نفره به بازار عرضه شده که در ادامه آپشن های آن ها را توضیح می دهیم.

 

فیدلیتی پرایم 5 نفره تیپ 1

آپشن های فیدلیتی 5 نفره کاملا راضی کننده هستند و نقص خاصی در آن ها دیده نمی شود. سیستم مولتی مدیای خودرو شامل یک مانیتور 10.8 اینچی است که از امکان پخش بلوتوثی و نمایش صفحه موبایل به صورت Mirror Link پشتیبانی می کند و صدای آن توسط 8 بلندگو در ماشین پخش می شود. تهویه مطبوع خودرو اتوماتیک دیجیتال بوده و دریچه هایی نیز برای سرنشین های عقب در نظر گرفته شده. صندلی های جلو برقی بوده و به گرمکن مجهز هستند؛ در ردیف عقب نیز زاویه قسمت پشتی صندلی ها قابل تنظیم بوده و در صورت نیاز به فضای بیشتر برای بار، قابلیت تا شدن به صورت کامل را دارند.

از دیگر آپشن های برجسته فیدلتی 5 نفره می توان به سنسور نور و باران، سقف شیشه ای پانوراما، ترمز پارک برقی، آینه داخلی ضد انعکاس نور، آینه های جانبی تاشو برقی، شارژر وایرلس گوشی موبایل، حالت های رانندگی اکو و اسپرت، درب برقی صندوق و همچنین باز شدن خودکار درب صندوق با حرکت پا اشاره کرد.

 

فیدلیتی پرایم 7 نفره تیپ 2

فیدلیتی 7 نفره تمام امکانات رفاهی تیپ 5 نفره رو به طور کامل دارد. تنها تفاوت میان فیدلیتی 5 نفره و فیدلیتی 7 نفره، وجود ردیف سوم صندلی ها در نسخه 7 نفره است. البته این ردیف صندلی چندان برای بزرگسالان مناسب نبوده و بیشتر برای کودکان کاربرد دارد.

 

زیر و اکسل خودرو فیدلیتی بهمن موتور.webp

 

دکمه باز و بسته کردن درب صندوق عقب فیدلیتی.webp

 

تجربه رانندگی با فیدلیتی پرایم

اولین نکته ای که با نشستن پشت فرمان فیدلیتی پرایم جلب توجه می کند، راحتی و ارگونومی مناسب صندلی راننده است. همچنین بعد از روشن کردن خودرو و شروع حرکت، نرمی و سبکی فرمان حتی در سفت ترین حالت تنظیم شده نیز چشمگیر است، مکانیزم کمکی برقی فرمان نیز با افزایش سرعت مقاومت بیشتری ایجاد می کرد و باعث افزایش سفتی فرمان می شد تا ایمنی در سرعت بالا حفظ شود.

 

نمای سه رخ عقب بهمن فیدلیتی پرایم مشکی

 

در هنگام رانندگی دید راننده به جلوی خودرو مناسب است و سیستم های کمک رانندگی موجود مانند رادار ها و دوربین 360 درجه نیز به سهولت هرچه بیشتر رانندگی با فیدلیتی کمک می کنند. هرچند، کیفیت تصویر دوربین 360 درجه خودرو مقداری پایین تر از سطح انتظار است. فیدلیتی پرایم 2 مود مختلف اکو و اسپرت برای رانندگی دارد که بر خلاف برخی از رقبا، اختلاف عملکرد و شتاب محسوسی را برای این خودرو بوجود می آورد.

 

گیربکس دو کلاجه خشک خودرو نیز هماهنگی خوبی با موتور دارد و با وجود وزن سنگین فیدلیتی، توانایی حرکتی مناسبی را از خود به نمایش می گذارد. در هنگام تست، با وجود 2 سرنشین و دمای هوای بالای 30 درجه سانتیگراد، فیدلیتی صفر تا صدی در حدود 12 ثانیه را به ثبت رساند که زمان قابل قبولی است.

 

با توجه به استفاده از رینگ های 20 اینچی زیر خودرو، کوبش های زیاد و سواری خشکی را از فیدلیتی پرایم انتظار داشتیم، اما به لطف سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و مولتی لینک در عقب، فیدلیتی پرایم تجربه سواری بهتر از حد انتظاری از خود نشان می داد و فاق کوتاه تایر ها تنها در ترک ها و چاله های ریز خود را نشان می داد، اما سواری خودرو در اتوبان و در سرعت بالاتر قابل قبول بنظر می رسید و در کل، فنربندی این خودرو در میان کراس اور های نسبتا نرم دسته بندی می شود، هرچند احتمالا این نرمی سیستم تعلیق، بادی رول کابین را در هنگام پیچیدن و یا سرعت های بالا افزایش می دهد که البته به دلیل کوتاه بودن مسیر تست، امکان بررسی این موضوع میسر نبود. ترمز های فیدلیتی پرایم نیز برای این خودروی 1.5 تنی کاملا مناسب هستند و به راحتی خودرو را کنترل می کنند.

 

فیدلیتی در بازار و رقبا

ماشین فیدلیتی پرایم در مجموع ظاهری زیبا، کابین مدرن، امکانات رفاهی زیاد و ویژگی های فنی خوبی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. سواری مناسب، شتاب و کشش خوب، مصرف سوخت خوب و هندلینگ قابل قبول از ویژگی های مثبت این خودرو هستند. همچنین به دلیل یکسان بودن موتور و گیربکس این خودرو با چری تیگو 7 و خوش نامی گروه بهمن در زمینه خدمات پس از فروش، خیال مصرف کننده نیز از بابت نگهداری خودرو و تهیه لوازم یدکی آسوده است.

در سوی دیگر، وجود توربو شارژر و حساسیت های خاص آن نسبت به بنزین و روغن، استهلاک بیشتر گیربکس دو کلاجه خشک نسبت به سایر گیربکس ها و فضای تقریبا غیر کاربردی ردیف سوم در نمونه 7 نفره را می توان از ویژگی های منفی خودرو فیدلیتی پرایم به شمار برد. 

 

نمای عقب 2 فیدلیتی پرایم.webp

 

قیمت فیدلتی پرایم در زمان تهیه این مقاله 747 میلیون تومان در نمایندگی و حدود 1 میلیارد و 100 میلیون تومان در بازار آزاد است که رقبایی همچون چری تیگو 7 پرو، KMC K7، فردا T5، لاماری آرین موتور، SWM G01 و دیگنیتی، دیگر محصول جدید گروه بهمن را روبروی خود می بیند. در مجموع خودروی فیدلیتی پرایم گزینه ای دلچسب برای افرادی است به دنبال خودرویی خانوادگی با طراحی پخته و آپشن های زیاد هستند و ریسک کمتر نگهداری خودرو نسبت به گزینه های دست دوم کره ای و ژاپنی برای آن ها مهم است. اگر شما نیز نقاط قوت و ضعفی از فیدلیتی سراغ دارید که در مقاله به آن اشاره نشده حتما در کامنت ها برای ما بنویسید و همچنین انتخاب خود بین فیدلیتی پرایم و رقبای آن را نیز بازگو کنید.

گالری فیدلیتی پرایم

سوالات متداول

فیلدیتی ساخت کشور چین و کمپانی جتور، یکی از زیر مجموعه های برند چری که توسط شرکت بهمن موتور وارد کشور شده است.
به طور کلی بنظر می رسد با توجه به سرمایه گذاری مناسب تولید کننده و برنامه ریزی بلند مدت برای تولید طولانی مدت فیدلیتی، همچنین وضعیت مناسب قوای فنی، امکانات و کیفیت ساخت این خودرو نسبت به رقبا، می توان گفت فیدلیتی یکی از انتخاب های ارزشمند این بازه قیمتی است.
از آبان ماه 1401 گروه بهمن اقدام به تولید مدل جدیدی از این خودرو با نام فیدلیتی نیوپرایم کرد که طراحی ظاهری، مشخصات فنی و امکانات رفاهی کاملا یکسانی با نسخه قبلی دارد، اما گیربکس آن با مدل دو کلاچه تر (Wet) تعویض شده و دیگر مشکلات قبلی مانند داغ شدن در ترافیک و سربالایی و خرابی مجموعه کلاچ را ندارد. دیگر تغییر فیدلیتی جدید، طراحی متفاوت کنسول میانی و تعویض لیور دنده با نوع الکترونیکی استظ
نظرات کاربران
  • کاربر سایت 20 اردیبهشت 1402 ساعت 21:26

    ببخشید کسی ازبورس ماشین خریده کرده شرایط اش جطور هست؟!

  • محمد 13 شهریور 1401 ساعت 10:37

    با توجه به چیزایی که در موردش شنیدم گیربکس برای فیدلیتی یه قطعه مصرفی هست که باید باهاش مدارا کنی و در صورتی رانندگی پرفشار هز 20 هزار تا باید یه گیربکس عوض کنی

  • حسام234 13 شهریور 1401 ساعت 10:33

    مصرف سوختش بالاست. برای من صدی 15 میسوزونه

اضافه کردن نظر

مشخصات تولید کننده

  • کشور تولید کننده ایران
  • نام خودرو فیدلیتی پرایم
  • شرکت گارانتی/خدمات دهنده بهمن یدک

مشخصات فنی بدنه

  • کلاس بدنه شاسی بلند
  • کلاس اتومبیل J Segment
  • وزن 1575 کیلوگرم
  • تعداد فضای سرنشینان 7
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 255/45ZR20
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 255/45ZR20

مشخصات فنی موتور

  • حجم موتور 1500 سی سی
  • نوع موتور بنزینی دارای توربو
  • تعداد سیلندرها 4
  • تعداد سوپاپ ها 16
  • آرایش قرار گیری سیلندرها خطی مستقیم
  • محل قرار گیری موتور موتور جلو
  • سیستم سوخت رسانی انژکتوری با پاشش چند نقطه ای
  • حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 155 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 230 نیوتن متر در 1750-4000 دور در دقیقه
  • توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر) 103.33 اسب بخار بر لیتر
  • ظرفیت باک 55 لیتر بنزین

مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

  • نوع جعبه دنده اتوماتیک دو کلاچه
  • تعداد دنده (جلو) 6
  • محل قرار گیری اهرم تعویض دنده کنسول میانی
  • سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو دیفرانسیل جلو

سیستم ترمزها

  • نوع سیستم ترمز دارای سیستم ضد قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی خنک شونده
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب دیسکی

سیستم تعلیق و فرمان

  • نوع سیستم تعلیق مستقل
  • تعلیق جلو مک فرسون
  • تعلیق عقب سیستم تعلیق مستقل مولتی لینک
  • نوع سیستم فرمان فرمان برقی

عملکرد اتومبیل

  • حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت
  • شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه) 11 ثانیه
  • مصرف سوخت ترکیبی 8.1 لیتر در 100 کیلومتر
  • استاندارد آلایندگی یورو 5

محدوده گارانتی

  • محدوده گارانتی 5 سال یا 150 هزار کیلومتر

امکانات رفاهی و آپشن ها

  • کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) 4 عدد، راننده، سرنشین و جانبی
  • سیستم های پایداری و کمک راننده سیستم های کمکی ترمز EBA-EBD-BA، سیستم کنترل حرکت در سربالایی HAC، سیستم کنترل کشش TCS، سیستم کنترل پایداری ESP، ترمز پارک برقی به همراه اتوهلد
  • سیستم های امنیتی و حفاظتی سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، ورود به خودرو بدون کلید و استارت دکمه ای
  • سیستم فرمان و هدایت پذیری فرمان کمکی برقی حساس به سرعت
  • نوع غربیلک غربیلک فرمان 3 شاخه با روکش چرمی و کلید های کنترل کروز کنترل و مولتی مدیا
  • سیستمهای تهویه مطبوع تهویه مطبوع دیجیتال دارای دریچه خروجی هوای سرنشین عقب
  • سیستم صوتی و تصویری دارای 8 عدد بلندگو
  • سیستمهای مولتی مدیا دارای صفحه نمایش 10.8 اینچی، دارای بلوتوث و امکان انتقال تصویر تلفن همراه به روی مانیتور(Mirror Link)، جلو آمپر 12.3 اینچی دیجیتال،
  • سیستم صندلیهای جلو صندلی های جلو برقی و دارای گرمکن، دارای روکش چرمی، دارای آیینه آرایشی و چراغ روشنایی آفتابگیر راننده و سرنشین جلو
  • سیستم صندلیهای عقب صندلی های ردیف سوم(قابل انتخاب) به صورت کاملا تاشو، صندلی های ردیف دوم با قابلیت تا شدن و تنظیم پشتی، دارای سیستم اتصال آسان صندلی کودک ISOFIX
  • سیستم آیینه ها آیینه داخلی با عملکرد خودکار ضد انعکاس نور، آیینه های جانبی برقی تاشونده به همراه گرمکن و چراغ خوش آمدگویی
  • سیستم شیشه ها شیشه های جانبی برقی، دودی، دارای سنسور باران و برف پاک کن شیشه عقب
  • سیستم های سقف دارای سقف شیشه ای پانوراما
  • سیستم روشنایی جلو تمامی چراغ ها Full LED، دارای سنسور نور برای روشنایی خودکار چراغ های جلو، تنظیم برقی ارتفاع چراغ های جلو، دارای چراغ روشنایی در روز دی لایت، دارای سیستم روشنایی مشایعت تا درب منزل
  • سیستم روشنایی عقب چراغ های عقب Full LED
  • سنسورهای پیش فعال دارای رادارهای نقطه کور و هشدار حرکت بین خطوط، سیستم نمایش لحظه ای فشار باد تایرها
  • سیستم های کمک رانندگی دارای دوربین 360 درجه با قابلیت ضبط دایمی وقایع، دارای کروز کنترل، دارای دو حالت رانندگی اکو و اسپرت، دوربین عقب و سنسور پارک جلو و عقب، دارای شارژر وایرلس تلفن همراه،یک عدد خروجی USB در ردیف جلو و دو عدد در عقب، درب صندوق برقی به همراه سیستم هوشمند باز کردن درب صندوق(توسط پا)، دارای دو مدل رینگ به انتخاب مشتری
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
نظر خود را بیان کنید
  • کاربر سایت کاربر سایت (20 اردیبهشت 1402 ساعت 21:26)

    ببخشید کسی ازبورس ماشین خریده کرده شرایط اش جطور هست؟!

  • محمد محمد (13 شهریور 1401 ساعت 10:37)

    با توجه به چیزایی که در موردش شنیدم گیربکس برای فیدلیتی یه قطعه مصرفی هست که باید باهاش مدارا کنی و در صورتی رانندگی پرفشار هز 20 هزار تا باید یه گیربکس عوض کنی

  • حسام234 حسام234 (13 شهریور 1401 ساعت 10:33)

    مصرف سوختش بالاست. برای من صدی 15 میسوزونه

  • مهدی مهدی (13 شهریور 1401 ساعت 10:26)

    گیربکسش واقعا اذیت میکنه و تو سربالایی خوب معکوس نمیده . توی دور موتور بالا هم صدای موتور خیلی میاد داخل و واقعا آزار دهندس. برای ماشینی با قیمت 1 میلیارد تومن این ایرادا خیلی بده. بنظر من نسخه های کارکرده هیوندای یا کیا خیلی بهتر از فیدلیتیه

  • محمد1232 محمد1232 (13 شهریور 1401 ساعت 10:23)

    من فیدلیتی پرایم 5 نفره تازه تحویل گرفتم. شتابش اصلا خوب نیست . قبل از این آریزو 5 داشتم که شتابش خیلی بهتر از اینه. در ضمن مشکلی که خیلی رو مخه اینه که تو ترافیک گیربکسش داغ میکنه و مدام ارور میده و باید بزنی کنار و صبر کنی تا ختک بشه

    سامان سعدی سامان سعدی (24 آذر 1402 ساعت 15:22)

    نگید آقا.بروز رسانی کن،بذار رو دکمه اسپرت بعد پروازشو ببین.

  • یاشار یاشار (12 مهر 1400 ساعت 15:18)

    واقعا چند دوره است که می خوام تو ثبت خودرو فیدلیتی شرکت کنم ولی موفق نشدم خواهش می کنم شما راهنمایی کنین چطور می تونم ثبت نام کنم ؟

    رضا رضا (13 شهریور 1401 ساعت 10:27)

    الان فقط از طریق بورس میتونی بخری . ظاهرا پروسه آسونی داره

  • علی اصغر رجبی علی اصغر رجبی (2 مهر 1400 ساعت 00:35)

    سلام ی سوال دارم ممنون میشم جواب بدید، در صورت موفق شدن در ثبت نام فیدیلیتی، پرداخت وجه خودرو ، آیا باید همون لحظه انجام بشه یا اینکه برای ۳ یا ۴ یا ۵ روز مهلت میده؟

    امیرعباس امیدی امیرعباس امیدی (17 دی 1400 ساعت 10:40)

    باید همون لحظه واریز کنید

    علی علی (13 شهریور 1401 ساعت 10:28)

    در صورت برنده شدن 48 تا 72 ساعت مهلت واریز وجه دارید که در صورت عدم واریز وجه با نفرات ذخیره جایگزین میشید

  • فرزاد فرزاد (29 شهریور 1400 ساعت 16:40)

    آیا خدمات پس از فروش دارد وتامین قطعات به چه شکلی میباشد؟/

    مهدی مهدی (13 شهریور 1401 ساعت 10:30)

    خدمات پس از فروش خوبه. موتور این ماشین تو شهرک صنعتی کاسپین تولید میشه و اکثر قطعات موتوری از طریق نمایندگی قابل تهیس. بهمن موتورم که توی اکثر شهرای ایران نمایندگی داره و به نظر میرسه نباید نگران خدمات پس از فروشش باشی. حداقل تا وقتی ماشینت گارانتی داره مشکلی بابت خدمات نخواهخی داشت.

  • زمانی زمانی (18 مرداد 1400 ساعت 18:48)

    سلام
    وقت بخیر
    شرایطی ندارین؟
    همشو باید نقد بدیم؟

  • سید محمد بیگی سید محمد بیگی (4 مرداد 1400 ساعت 23:45)

    با سلام و درود فراوان، لطفاً نحوه خرید نقدی و اقساطی این خودرو را اعلام فرمایید،سپاس.

    Hamid Hamid (10 مرداد 1400 ساعت 19:21)

    در 12مرداد 1400 با قیمت 650-670 و تحویل شهریور1400 به فروش میرسه

خودروهای هم رده