1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش بهمن موتور
  5. اعلام جدیدترین طرح فروش دو شاسی بلند جدید گروه بهمن

اعلام جدیدترین طرح فروش دو شاسی بلند جدید گروه بهمن

جدیدترین طرح فروش دو شاسی بلند جدید گروه بهمن
11 آبان 1400
  • 2

طرح جدید فروش فوری و نقدی دو شاسی بلند جدید فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم به احتمال زیاد در هفته پیش رو اعلام و برگزار خواهد شد. قیمت فروش در این مرحله هنوز مشخص نشده که نسبت به دوره قبل افزاش خواهد داشت و یا ثابت می ماند.

دیگنیتی در یک مرحله به فروش رفته بود با قیمت 750 میلیون تومان و فیدلیتی در مرحله سوم فروش خود با حضور تنها مدل 5 نفره به قیمت 735 میلیون تومان به فروش رسید.

محمد ضرابیان مدیرعامل شرکت بهمن موتور روز دوشنبه در نشست خبری با موضوع تشریح برنامه های توسعه ای بهمن موتور گفت: فروش نقدی فیدلیتی و دیگنیتی احتمالا هفته آینده برگزار خواهد شد.

وی همچنین در خصوص تامين قطعات محصولات جديد بهمن موتور گفت: یکی از اصلی ترین زیر ساخت ها برای تولید محصول، شبکه نمایندگی و خدمات پس از فروش آن است، از اين باب اطمينان را به مشتريان خود مى دهيم كه تمام قطعات در نمايندگى ها در دسترس است و هیچ دغدغه ای در این زمینه وجود ندارد.

گفتنی است در این نشست خبری، مدیران بهمن موتور از عرضه 4 محصول جدید شامل یک نوع ون باری در گروه تجاری سبک، یک نوع خودروی سواری و دو نوع خودروی SUV جدید خبر داد. 

همچنین عنوان شد که مطابق الزام‌های قانونی، شروع تولید همه محصولات این گروه با داخلی‌سازی حداقل ۲۰ درصدی خواهد بود و تعمیق ساخت داخل همه محصولات به صورت جدی در دستور کار است، به طوری که فیدلیتی و دیگنیتی، دو محصول SUV این گروه تا پایان سال به داخلی‌سازی بیش از ۳۰ درصدی خواهد رسید.



نظرات

  • علی علی (11 آبان 1400 ساعت 21:07)

    ظاهرا مردم در صورت نیاز واجب یا دست دوم میخرن یا ی ماشین ارزون قیمت از سایپا
    چون کسی پولش به این ماشینها نمیرسه
    یا قیمتها را اصولی کاهش بدید
    یا بی خیال فروش بشید با این قیمتهای سر سام آور
    از ما گفتن

  • Jafar Osun Jafar Osun (11 آبان 1400 ساعت 18:16)

    آقای ضرابیان مردم خر نیستند و میدونن قبل از باز شدن سایت فروش تو لیست ثبت نام آماده و ذخیره را چند دقیقه بعد از باز شدن سایت آپلوید میکنی و ظرفیت پر و به اولین نفر موجودی تمام شد اعلام میکنی .
    و تمام یارانه گمرکی این محصولات را هولوپی میریزید تو جیب خودتان و دارو دسته تان . . ما ملت خر نیستیم
    فقط حریف مافیای دولتی نمیشیم