1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار خودرو
  4. توقف تولید پژو 405 و سمند تا پایان 1401 و افزایش تولید تارا

توقف تولید پژو 405 و سمند تا پایان 1401 و افزایش تولید تارا

11 اسفند 1400
  • 1

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد که تا پایان سال 1401 توقف تولید خودروهای پژو 405 و سمند را در دستور کار خود قرار داده و همچنین افزایش عرضه خودرو تارا و تسریع در اتمام فعالیت های توسعه و عرضه محصول k125 را در برنامه های خود قرار می دهد.

در پی بازدید سر زده رییس جمهوری محترم از پارکینگ‌های خودروهای دارای کسری قطعه و خطوط تولید و با دستور ایشان، گروه صنعتی ایران خودرو متعهد به کاهش تعداد خودروهای ناقص به میزان متعارف حداکثر تولید تجمیعی دو هفته خود شد.
آیت الله رییسی، در بازدید از پیش اعلام نشده از پارکینگ های خودروهای ناقص و خطوط تولید ایران خودرو، ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی کارگران این خودروساز، بر تسریع در تکمیل خودروهای دارای کسری قطعه تاکید کردند.
بر همین اساس، گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه روند کاهشی و تکمیل خودروهای دارای کسری قطعه و کاهش تعداد آن به ۴۰ هزار دستگاه تا پایان سال، متعهد به کاهش این خودروها به آمار حداکثر دو هفته تعداد تولید خود شد.



نظرات

  • علی علی (11 اسفند 1400 ساعت 19:33)

    همچین میگن‌ توقف تولید ۴۰۵ ????ایرانخودرو خجالت بکش الان داری موتور پیکان رو با پالون وانت آریسان به ملت قالب میکنی .تارا هم‌که البته اسمش رو باید تغییر بدین به ترخ????همون سیتم تعلیق و فرمان و گیربکس ۴۰۵ هست با موتور ملی????
    بهتره واردات خودرو رو آزاد کنن شرکت قاتل شما هم تغییر کاربری بدین به کارخانه رب گوجه فرنگی با رنگهای متنوع