1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش سایپا
  5. اولین شرایط فروش فوق العاده 4 محصول سایپا در سال جدید + قیمت قطعی + لینک ثبت نام

اولین شرایط فروش فوق العاده 4 محصول سایپا در سال جدید + قیمت قطعی + لینک ثبت نام

اولین شرایط فروش فوق العاده 4 محصول سایپا در سال جدید
28 فروردین 1401
  • 10

گروه خودروسازی سایپا اولین طرح فروش فوری محصولات خود در سال 1401 را منتشر کرد.

در این طرح فروش فوق العاده سایپا که از فردا دوشنبه آغاز می شود، 3 محصول سواری و یک وانت کار این گروه خودروسازی عرضه خواهند شد.

متقاضیان شرکت در قرعه کشی این طرح می‌توانند از ساعت 9 صبح فردا دوشنبه 1401/01/29 با مراجعه به سایت ثبت نام گروه سایپا نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

گروه سایپا در این طرح 4 محصول ساینا S، کوییک دنده ای، تیبا SX و سایپا 151 SE را با شرایط قرعه کشی عرضه می کند.

فروش فوق العاده سایپا ویژه فروردین 1401:

نام خودرو قیمت خودرو رنگ قابل عرضه موعد تحویل
ساینا s 169 میلیون و 817 هزار تومان سفید حداکثر 90 روزه
کوییک دنده ای 168 میلیون و 61 هزار تومان سفید، مشکی متالیک، نقره ای متالیک ، نوکمدادی متالیک
تیبا sx 119 میلیون و 926 هزار تومان سفید
سایپا 151 sx 150 میلیون و 564 هزار تومان سفید، مشکی متالیک، نوکمدادی متالیک

همچنین مطابق آخرین مصوبات مجلس، نیمی از ظرفیت خودروهای سواری این بخشنامه، جهت مادران دارای دو فرزند یا بیشتر در نظر گرفته شده است، این خودروها شامل تمام مادرانی است که فرزند دوم آنها از آبان ماه سال 1400 به بعد متولد شده باشند.

فروش فوق العاده سایپا ویژه فروردین 1401:

نام خودرو قیمت خودرو رنگ قابل عرضه موعد تحویل
ساینا s 169 میلیون و 817 هزار تومان سفید حداکثر 90 روزه
کوییک دنده ای 168 میلیون و 61 هزار تومان سفید، مشکی متالیک، نقره ای متالیک ، نوکمدادی متالیک
تیبا sx 119 میلیون و 926 هزار تومان سفید

 

نکات مهم نخستین بخشنامه فروش فوق العاده محصولات سایپا درسال 1401:

* تمامی شرایط و ضوابط قرعه کشی در این بخشنامه اجرا می‌شود.

  • خودروهای کوییک و تیبا با مدل 1400 عرضه خواهند شد.

مقایسه قیمت محصولات فروش فوق العاده سایپا در بازار و کارخانه:

بر خلاف انتظار، در میان 4 خودروی عرضه شده در نخستین طرح فروش فوری سایپا در سال 1401، بیشترین اختلاف قیمت میان کارخانه و بازار مربوط به خودروی نسبتا قدیمی تیبا sx است، قیمت تیبا در بازار در محدوده 195 میلیون تومان اعلام می شود در حالی که قیمت کارخانه آن، حدودا 120 میلیون تومان است که نشان دهنده اختلاف 75 میلیونی قیمت این خودرو از کارخانه تا بازار است و این، خود دلیلی است تا انتظار داشته باشیم شرکت کنندگان در این طرح فروش بیشترین استقبال را از این خودرو داشته باشند؛ پس از تیبا، خودروی ساینا s که برچسب قیمتی 218 میلیون تومانی را در بازار بر پیشانی خود می بیند، با 48 میلیون تومان اختلاف قیمت بازار و کارخانه در رده دوم ایستاده است، قیمت کوییک دنده ای نیز در بازار در محدوده 215 میلیون تومان است که اختلاف قیمت حدودا 47 میلیونی قیمت این خودرو از بازار تا کارخانه را در پی دارد، رتبه آخر نیز به سایپا 151 می رسد که با قیمت 180 میلیون تومانی در بازار، تنها حدود 30 میلیون تومان گرانتر از کارخانه خرید و فروش می شود.

منبع car.ir


نظرات

  • سبحان سبحان (30 فروردین 1401 ساعت 22:24)

    پس برا چی ما جون میکنیم می نویسیم. جرات نداری منتشر کنی!!

  • سبحان الله سبحان الله (30 فروردین 1401 ساعت 17:11)

    این وضعیت راه حل دارد. ولی دولتی ها و در واقع مجموعه دست اندرکاران خطاکار و مدیران نالایق میان رده و بالارده این مملکت نمی خواهد این وضعیت به پایان برسد. دو خودروسازی مال اینهاست و سودهای آن مستقیم توی جیب اینهاست. شما فکر کنید یک لحظه که این خودروسازی مال دست اندرکاران نباشد و اینقدر بازی در بیاورد و این آشغالهای بی کیفیت را تولید کند و حکومت باز اجازه بدهد همچنان این کار غلط ادامه پیدا کند. اگر مال نورچشمی های خودشان نبود، در لحظه مجوزشان باطل می شد و به سرمایه گذاران دیگری می گفتند با فلان شروط خودروسازی کنید. آنوقت خیل جوانان بیکار و دانشگاهیان و دانش بنیان ها می ریختند برای تولید خودرو. درست است که خودروسازی بنیه اولیه خوب می خواد، ولی اون به دست اومدنیه. مگه اینها دارن چیکار می کنن غیر از واردات قطعات آشغال چینی و سرهم کردنش به اسم خودروی ملی. حداقل دانش بنیانها -به شرط اینکه اونها هم دوباره طاغوتی و شکم سیر نشن و شرکتها سهامی عام و اصل و سودش متعلق به همه مردم باشه - بعد از ده سال یک خودروی آدمیزادی میسازن. کی گفته باید شصت مدل خودرو تولید بشه. آقاجان یک مدل خودرو تولید کنید که قابل باشه. ایمن و مستحکم و بادوام باشه. این مسخره بازی بزک کاری و مدل به مدل فقط چراغ عوض کردن رو بس کنید دیگه. همین حالا یک پژو را داریم و یک پراید و رویش شصت مدل مزخرفات تولید کردیم.
    این وضع راه حل داره. ساده اش اینه: خانواده ای که خودرو داره، فعلا و تا وقتی بحران خودرویی حل بشه، حق داشتن خودرو دوم (بنا به ضرورتها مثلا فرزند شاغل یا دانشجو داشتن در شهر دیگر و ..) را ندارد مگر با مالیات 10 درصد در سال. یعنی ده درصد قیمت خودرو را در سال مالیات بدهد. آنوقت ببینیم کی برای ثروت اندوزی، ماشین انبار می کنه. و حق داشتن خودروی سوم را نداره، مگر با پرداخت 30 درصد مالیات سالانه. در این صورت است که افراد ثروتمند و اون هم در شرایط اضطرار خودروی دوم و به احتمال ضعیفتر سوم رو میخرن، ولی خب جیب دولت از مالیاتی پر می شه که باهاش کارها میتونه بکنه. به این ترتیب مردم حرکت می کنن به سمت استفاده از ناوگان خودروهای شهری عمومی و این حوزه خود به خود تقویت خواهد شد و به سمت برقی شدن و غیرآلاینده شدن پیش خواهد رفت.
    یکسری تبصره می شود به این طرح اصلی زد: مثلا کسی که خودروی فرسوده، (فعلا 15 سال، بعد بالای 10 سال، و بعدتر بالای 5 سال) داره و میخواد ماشینش رو نو کنه، مشروط به اینکه برای تحویل گرفتن خودرو از کارخانه، خودروی قبلی را به یک کارگزار حکومتی بفروشد تا به بازار عرضه شود، بتواند اقدام به خرید خودرو صفر کند. شرایط اضطرار است، پس باید راه حلهای اضطراری پیاده کرد. بازار آزاد امریکایی تو سرشون بخوره. با همین اسم بازار آزاد و این مزخرفات، زمینه اینهمه رانت و کلاشی و دزدی یواشکی رو فراهم کردن. همین الان به همین قرعه کشی هم هیچ اعتمادی نیست. مگه روی رایانه نمیشه کلک سوار کرد؟!
    الان که ادعا می کنند خودروساز ضررده است، (که البته این بول شیتی بیش نیست و سودهایشان را طی مراحل قطعه سازی تا تبدیل به خودرو برده اند..) و دولت فخیمه هم که هر سال چندین هزار میلیارد تومان کمک "بلاعوض" (ای خاک بر سر این مملکت!! ) بهشون می کنه، خب چرا باید بین قیمت کارخانه ای و بازار اختلاف باشه. آقای مسوول فهمیده، خب خودت این اختلاف قیمتی رو بگیر، بگذار توی یک صندوق خراب شده ای، بعد از همین برای طرحهای توسعه ای صنعت خودرو استفاده کن. قول می دهم ظرف 10 سال به غول خودروسازی منطقه بدل می شیم. واقعا که خودخواهی یک جنایتیه که نه فقط به بقیه به خود او خودخواه تنهاخور هم ضربه می زنه. الان فکر می کنند که خوب پول درمیارن، ولی اگر کل سیستم درست کار کنه، پولهای میلیاردی پارو می کنیم و همه منتفع می شن. چرا عقل نارسمون همینجور کال مونده و بزرگ نمیشیم. واقعا شما مسوولین رو از کجا درآوردن؟ چرا اینقدر پوکید؟؟
    خب حالا که چنین راه حلهایی هست، خب دردتان دیگر چیست؟؟
    متاسفانه مسوولین خودرویی ما عرضه کنترل بازار رو ندارن و علت اصلی اینه که دست خودشون تو کاره. یعنی به طرف میگن تو مسوول فلان خراب شده، ولی خود بی نامو...ش، تو همون حوزه از همه جنایت کارتره و بیشتر خطا و خلاف می کنه. وقتی دین نداریم و حلال و حرام سرمون نمی شه، اگر قانون سخت گیر ونظارت درست هم نداشته باشیم، حاصل برابر است با : ایران امروز.

  • مجتبی مجتبی (29 فروردین 1401 ساعت 14:45)

    متاسفانه خودرو به کسی که واقعا مستحقه نمی رسه...

    بیشتر برندگان جهت سود جویی شرکت می کنند...

    من تا به حال ماشین نداشتم و پدر و مادر پیر دارم

    آدم میشناسم که همسرش داره ولی بازم شرکت کرده...

  • قاسمی قاسمی (29 فروردین 1401 ساعت 14:11)

    بچه من برج3بدنیا اومده یعنی من حق ندارم ح رام زاده ها

    milad milad (3 اردیبهشت 1401 ساعت 23:09)

    بچه من ۱۳اباان بدنیااومده واین ظلمه امادوستان من ی وام گرفتم ۴۰تومن بدون ظامن برای کسای که ۱۴۰۰فرزند ب دنیااومده خداخیرش بده کافی نت انلاینی هستکارش درسته ادرس پیجش میزارم براتون حتی سهام عدالت روهم برام درست کرد انشالله خیره اگه ادرسپیجش نمایش داده نشود به جی میل پیغام بدین@kafi_netanlain

  • فرج الله فولادی فرج الله فولادی (29 فروردین 1401 ساعت 10:49)

    سلام
    چرا واقعا کنترل نمیکنند؟یکنفر که واقعا خودرو نیازداره نمیتواند تهیه کند،واز طرفی عده ای هیچ پولی ندارند وخانواده ای ثبت نام میکنندوحواله یا خودرو را می‌فروشند!آنهم بدون هیچ زحمتی چندین میلیون کاسب می‌شوند!
    آیا این طرح ها همان بلیط بخت آزمایی نیست؟!
    ۱۳سال پیش یک پرایدِنوازنمایشگاه گرفتم،چرا نمیتوانم تعويض کنم؟چرا نمیتوانم ثبت نام کنم؟
    درضمن مادرانِ خانه داربدون گواهی نامه چرا نمی‌توانند ثبت نام کنند؟فرزندانِ آنها رانندگی میکنند

    mil mil (3 اردیبهشت 1401 ساعت 23:11)

    بچه من ۱۳اباان بدنیااومده واین ظلمه امادوستان من ی وام گرفتم ۴۰تومن بدون ظامن برای کسای که ۱۴۰۰فرزند ب دنیااومده خداخیرش بده کافی نت انلاینی هستکارش درسته ادرس پیجش میزارم براتون حتی سهام عدالت روهم برام درست کرد انشالله خیره اگه ادرسپیجش نمایش داده نشود به جی میل پیغام بدین

  • روح الله حیدری روح الله حیدری (29 فروردین 1401 ساعت 08:34)

    به نظر من سایپا یا ایرانخودرو خودش تیبا قیمت کارخانه ۱۲۰م مستقیم فوری به هر کد ملی یکی بده ۱۵۰م بهتر از قرعه کشی هم مصرف کننده و هم کارخانه به نفعش بازار آزادی در کار نباشه خیلی ها راضی هستند ۲۰درصد اضافی خود کارخانه بخوره برای تمایده بیاد پول اضافی بگیره. اوکی

    ااااااااا ااااااااا (30 فروردین 1401 ساعت 09:27)

    برادر اینی که گفتی هدف کثیف دوتا شرکت هست....ایجاد اختلاف قیمت بازار و کارخانه و فروکردن آشغالاشون با قیمت بالا هرچند ظرفیت تولیدشون اونقدر نیست که به هر نفر یکی بدن...

  • Askan Askan (28 فروردین 1401 ساعت 22:59)

    حالم از این تیترها و سودها به هم میخوره،اینقدر ب فکر سود اختلاف بازار و کارخانه مردم نباشید ب ریش ملت بخندید با سیاستی ک خودتون و اقا زاده ها در پیش گرفتید!!!فقط نگید مردم احمق هستند این شمایید ک دست در جیب ملت فرو برده اید،،،،