1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش ایران خودرو
  5. پیش فروش محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی در تیر 1401 تحویل اسفند 1402 !

پیش فروش محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی در تیر 1401 تحویل اسفند 1402 !

فروش محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی در تیر 1401
5 تیر 1401
  • 1

طرح پیش فروش بدون قرعه کشی محصولات ایران خودرو آغاز شد.  این طرح از ساعت ۱۰صبح  6 تیرماه 1401 آغاز شده  و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه می یابد. متقاضیانی که در قرعه‌کشی‌های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده‌اند، می‌توانند در این طرح با شرایط زیر ثبت نام نمایند. ضمناً متقاضیان ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه هستند. 

جدول شرایط فروش ایران خودرو.webp

 

برای شرکت در این طرح به صفحه فروش محصولات ایران خودرو در سامانه یکپارچه فروش به آدرس  sale.iranecar.com مراجعه نمایید. در ادامه برای آشنایی بیشتر با خودروهای عرضه شده در این طرح پیش فروش به اطلاعات پایین مراجعه نمایید.

 

مشخصات فنی و قیمت تارا دستی

تارا دنده ای از یک موتور 4 سیلندر تنفس طبیعی 1.6 لیتری بهره می برد که با کد TU5P یا EC5 شناخته می شود. این موتور توانایی تولید 113 اسب بخار قدرت در 5800 دور در دقیقه و 144 نیوتون متر گشتاور در 4000 دور در دقیقه را دارد. این نیروی تولید شده از طریق یک گیربکس 5 دنده دستی به چرخ های جلو منتقل می شود و بر اساس ادعای ایران خودرو تارا دنده ای را طی 12.5 ثانیه از سرعت 0 به 100 کیلومتر بر ساعت می رساند. برای مشاهده مشخصات و قیمت کارخانه و بازار آزاد تارا دستی کلیک کنید.

 

مشخصات فنی و قیمت تارا اتوماتیک

تارا اتوماتیک از یک موتور 1.6 لیتری بهره می برد که 4 سیلندر و تنفس طبیعی است. این موتور که با کد TU5P یا EC5 شناخته می شود می تواند 113 اسب بخار قدرت در 5800 دور در دقیقه و 144 نیوتون متر گشتاور در 4000 دور در دقیقه تولید کند. این توان تولیدی از طریق یک گیربکس اتوماتیک AT  به چرخ های جلو منتقل می شود و تارا اتوماتیک را طبق اطلاعات اعلامی ایران خودرو طی 13 ثانیه از سرعت 0 به 100 می رساند. برای مشاهده مشخصات و قیمت کارخانه و بازار آزاد تارا اتوماتیک کلیک کنید.

 

مشخصات فنی و قیمت دنا پلاس توربو شارژ دستی

دنا پلاس توربو دنده‌ ای اولین عضو از خانواده دنا است که پیشرانه آن از توربو شارژر بهره مند شده است. پیشرانه این خودرو از نوع EF7-TC است که توانایی تولید 150 اسب بخار قدرت و 215 نیوتن متر گشتاور را دارد. همچنین جعبه دنده این خودروی سدان با تیپ دنا پلاس و دنا مشترک بوده و از نوع 5 سرعته دستی می باشد. برای مشاهده مشخصات و قیمت کارخانه و بازار آزاد دنا پلاس توربو دنده ای کلیک کنید.

 

مشخصات فنی و قیمت دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک

در دنا پلاس توربو اتوماتیک ایران خودرو خبری از موتور جدید نیست و همان موتور معروف EF7tc با 7/1 لیتر حجم موتور مجهز به فناوری توربو شارژ در این خودرو قرار دارد. این موتور میتواند قدرتی معادل 150 اسب بخار و گشتاوری معادل 215 نیوتن متر را تولید کند. اما نکته مثبت دیگر این خودروی جدید ملی همان جعبه دنده‌ای است که در بالا ذکر شد. خوشبختانه در این خودرو خبری از گیربکس CVT نیست و شاهد استفاده از یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک با قابلیت تیپ ترونیک هستیم. برای مشاهده مشخصات و قیمت کارخانه و بازار آزاد دنا پلاس توربو اتوماتیک کلیک کنید.

 

 برای مطالعه کامل این بخشنامه فروش بر روی تصاویر زیر کلیک کنید. 

 


نظرات

  • پیش‌فروش زمین های بهشت و جهنم پیش‌فروش زمین های بهشت و جهنم (5 تیر 1401 ساعت 11:00)

    چون کسری بودجه دارن حالا دست و پا میزنن که آهن پاره های خودشون رو بفروشن. دلال ها بازار هم که از آدمای خودشون هستن و اینجوری نون کوفت میکنن جو میدن که اگه نخری از دست دادی! )))) آخه چیو از دست میدیم؟خخخ یه مشت آهن پاره که هر هفته داره هزارتا هزارتا ساخته میشه و آگهی پیش‌فروش میزنن هر روز واسش! اونم به ۲۰ برابر قیمت جهانی و بدون هیچگونه آپشن ایمنی و رفاهی که کار کنه!
    این کیسه هوا مربوط به ۵۰ سال پیشه که هنوز نتونستن بسازن که درست کار کنه. اونوقت حرف از آپشن و کیفیت میزنن.زارت.