1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش سایپا
  5. فروش نیسان زامیاد، سایپا 151 و پادرا پلاس در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

فروش نیسان زامیاد، سایپا 151 و پادرا پلاس در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

30 مرداد 1401
  • 5

شرکت سایپا در پی افزایش تولید تولید برخی از خودروهای تولیدی خود اقدام به فروش بدون قرعه کشی برخی از محصولات خود از جمله انواع نیسان زامیاد، پادرا پلاس و سایپا 151 کرده است. بر همین اساس مشتریان میتوانند با مراجعه به سامانه یکپارچه فروش خودرو اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایند.

 

نیسان زامیاد.webp

 

فروش انواع نیسان زامیاد

براساس آخرین طرح فروش انواع نیسان زامیاد سایپا متقاضیان این محصول میتوانند نیسان تکسوز آپشنال را با پیش پرداخت حداقل 159 میلیون تومان و با موعد تحویل هفته چهارم آذر و هفته چهارم دی ماه 1401 خریداری نمایند. قیمت خودروهای ارائه شده در این طرح به صورت غیرقطعی میباشد و قیمت قطعی خودروها در زمان ارسال دعوت نامه مشخص خواهد شد.

متقاضیان خرید نیسان دوگانه سوز نیز میتوانند با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو این محصول را با پیش پرداخت علی الحساب 179 میلیون و پانصد هزار تومان و با موعد تحویل 4 ماهه خریداری نمایند.

 

وانت پادرا.jpg

فروش وانت پادرا پلاس انژکتوری

متقاضیان خرید وانت پادرا پلاس انژکتوری PE6V نیز میتوانند این محصول را با حداقل پیش پرداخت 182 میلیون و 500 هزار تومان با موعد تحویل 3 ماهه و 6 ماهه خریداری نمایند. مبلغ پیش پرداخت به صورت علی الحساب می باشد و قیمت قطعی این خودرو در زمان دعوت نامه مشخص میشود.

 

سایپا 151.jpg

 

فروش سایپا 151 

شرکت سایپا برای محصول سایپا 151 دو طرح فروش فوری و پیش فروش فعال در سامانه یپارچه تخصیص خودرو دارد. بر همین اساس مشتریان میتوانند خودروی سایپا 151 را با قیمت 160 میلیون و 477 هزار تومان به صورت قطعی با موعد تحویل یک ماهه خریداری نمایند. 

همچنین طرح پیش فروش این محصول با پرداخت مبلغ 80 میلیون و 288 هزار و 500 تومان به صورت علی الحساب و با موعد تحویل 3 ماهه و 4 ماهه با قیمت غیر قطعی در سامانه مذکور فعال می باشد.

علاوه بر خودروهای مذکور شرکت سایپا برخی از محصولات پرطرفدار خود از جمله ساینا اس، کوییک معمولی، کوییک اس و شاهین دنده ای را بدون قرعه کشی به فروش میرساند که برای اطلاع از جزئیات فروش این خودروها اینجا کلیک کنید.

 

منبع car.ir


نظرات

  • حمید حمید (6 شهریور 1401 ساعت 19:37)

    سال1500 شده فرازمینیهای بدبخت تونوبت قرعه‌کشی سایپا و ایران‌خودرو اسمشون درنمیادمیزنن روپیشونیشون ومیگن چه ... خوردیم اومدیم این سیاره میخوان برن اروپا میگن شما فرازمینی ایرانی هستین وتروریست هستین بهشون ویزا نمیدن

  • صابر صابر (6 شهریور 1401 ساعت 02:22)

    برای خرید این ماشین ها ایا نیازه که هیچ پلاک فعالی به اسممون نباشه؟ یا اوه به اسممون باشه نمیشه ثبت نام کنیم؟

  • ایمان ایمان (5 شهریور 1401 ساعت 00:36)

    آشغال هایی که رو دستتون مونده میخواین به ملت قالب کنید.. بی همه چیزا.. به تولید انبوه رسیده... .. از چین اومده مونتاژ کردین.

  • داود داود (3 شهریور 1401 ساعت 02:34)

    دزدان واقعی شما هستید چرا با واردات خودرو مخالفت میکنید.

  • لعنت کننده دزدان،لعنت شهیدان بر شما لعنت کننده دزدان،لعنت شهیدان بر شما (31 مرداد 1401 ساعت 14:23)

    انشاالله تبادلات بین کشورها برقرار می شود و دیگر هیچ انسان فهمیده ای لگن های بی کیفیت شما را خریداری نخواهد کرد