1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار خودرو
  4. حذف قرعه کشی خودرو تا پایان امسال

حذف قرعه کشی خودرو تا پایان امسال

16 شهریور 1401
  • 3

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز ثبت‌نام برای سومین مرحله فروش خودروها در قالب سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از روز چهارشنبه هفته جاری (۱۶ شهریور ماه) خبر داد و اعلام کرد متقاضیان به مدت سه روز یعنی تا پایان روز جمعه ۱۸ شهریور ماه فرصت دارند که در این طرح شرکت کنند. 
امید قالیباف همچنین اعلام کرد که تا پایان سال قرعه کشی خودرو حذف خواهد شد و احتمالاً در دور سوم قرعه کشی نیز، یک الی دو خودرو دیگر از دور قرعه کشی خارج می شوند.

وی افزود: سومین مرحله از قرعه کشی خودرو از چهارشنبه، 16 شهریور به مدت ۳ روز تا جمعه ۱۸ شهریور آغاز می شود. همچنین در این دور از قرعه کشی، نزدیک به ۶۰ هزار خودرو عرضه خواهد شد که ۵۰ درصد ظرفیت قرعه کشی به طرح جوانی و بیست درصد ظرفیت قرعه کشی به خودرو‌های فرسوده تخصیص می یابد.

وی در ادامه گفت: تنها تفاوت نوبت سوم قرعه کشی یکپارچه با دفعات قبل اخذ استعلام از ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت برای متقاضیان مشمول طرح جایگزینی خودرو فرسوده است. در حال حاضر تا پایان سال تمامی خودرو‌ها با افزایش تولید از شمول قرعه کشی خارج می‌شوند. احتمالاً در این دوره شاهد خروج یک الی دو خودروی دیگر از قرعه کشی خواهیم بود.

سخنگوی وزارت صمت این را هم گفت، برای اولین بار در سال‌های اخیر خودروی هایما به صورت فروش فوق‌العاده توسط ایران خودرو عرضه شد که در حال حاضر هم ظرفیت فروش وجود دارد. مردم می‌توانند با مراجعه به سایت ایران‌خودرو این خودرو را به راحتی خریداری کنند.

 



نظرات

  • علی علی (16 شهریور 1401 ساعت 07:34)

    عین سگ دروغ می گه

  • علی علی (16 شهریور 1401 ساعت 07:33)

    مثل زمانی که اخبار می گفت داره دروغ می گه الان رفتم سایت ایران خودرو ثبت نام هایما نداشت

  • علی علی (16 شهریور 1401 ساعت 07:31)

    مثل زمانی که اخبار می گفت داره دروغ می گه الان رفتم سایت ایران خودرو اصلا ثبت نام هایما نداره