1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش ایران خودرو
  5. آغاز پیش فروش محصولات ایران خودرو

آغاز پیش فروش محصولات ایران خودرو

16 شهریور 1401
  • 4

پیش فروش یکساله دو محصول خانواده دنا و تارا ایران خودرو از امروز تا روز جمعه 18 شهریورماه آغاز شد. متقاضیان می توانند برای شرکت در قرعه کشی این طرح پیش فروش یکساله، با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، نسبت به ثبت نام خودروی مورد نظر خود اقدام نمایند.

ثبت نام از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به نشانی sale.iranecar.com امکان پذیر بوده و طبق اعلام ایران خودرو، تمامی محدودیت های دوره قبل در این دوره نیز وجود دارند. 

 نیمی از خودروهای ارائه شده در این برنامه فروش متعلق به طرح جوانی جمعیت و 10 درصد نیز به مالکان خودروهای فرسوده اختصاص داده شده است. مالکان خودروهای فرسوده می توانند با مراجعه به سامانه khodrofarsoodeh.com نسبت به ثبت خودروی خود در این سامانه اقدام نمایند.

طبق اعلام امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت «طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده» ۲۰ درصد از ظرفیت قرعه‌کشی محصولات خودروسازان را به خود اختصاص داده است، متقاضیان می توانند درخواست خود را در بازه زمانی برگزاری سومین مرحله از فروش یکپارچه خودرو‌ها از تاریخ ۱۶ الی ۱۸ شهریور ماه ثبت کنند. پس از استعلام، در صورتی که طبق کد ثبت‌نامی، خودرو فرسوده وجود داشت، بر اساس شرایط مشخص، خودرو مورد تقاضا، قابل تحویل خواهد بود.

 

خودرو  پیش پرداخت ( تومان)  رنگ  موعد تحویل 
تارا دستی  118 میلیون  آبی رویال، آبی کبود، خاکستری، مشکی آبنوس و نقره ای خرداد و تیر 1402
تارا اتوماتیک  166 میلیون  آبی رویال، آبی کبود، خاکستری، مشکی آبنوس و نقره ای
دناپلاس توربو دستی  144 میلیون و پانصد خاکستری سفید و مشکی
دناپلاس توربو اتوماتیک  159 میلیون وپانصد خاکستری سفید، مشکی و  نقره ای

 

تمدید مهلت ثبت نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو 

ثبت‌نام مرحله سوم قرعه‌کشی یکپارچه خودرو که از چهارشنبه ۱۶ شهریور آغاز شده است، تا ساعت ۱۶ روز شنبه ۱۹ شهریور تمدید شد.

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، با اعلام خبر میزان بالای تقاضا برای ثبت نام در سامانه خودرو، از تمدید مهلت ثبت‌نام تا ساعت ۱۶ روز شنبه ۱۹ شهریور خبر داد. بر اساس این گزارش پس از دو دوره عرضه خودرو در قالب سامانه یکپارچه تخصیص خودرو که در اردیبهشت و تیر ماه امسال انجام شد، سومین دوره عرضه خودرو از روز چهارشنبه گذشته ۱۶ شهریور آغاز شد.

 

منبع car.ir


نظرات

  • محمد محمد (16 شهریور 1401 ساعت 06:59)

    ای کاش ماشین هایی که فروختن را میدادن بعد ثبت نام جدید میزاشتن

  • milad milad (15 شهریور 1401 ساعت 20:56)

    قبلا سیستم یکپارچه نبود خودروسازها هر ماه فروش فوق العاده داشتن.و ز یر ال دنگ صمت مثلا اومد واسه مردم کاری بکنه سیستم راه انداخت.حالا معلوم شد این سیستم یکپارچه و تمام ایراداتشو تمام اتلاف وقتاش به نفع خودرو سازها بوده نه مردم.خود وزارت صمت هم دستشون تو یه کاسه س.سایپا کلا جمع کرد رفت و همه ماشیناشو کرده قیمت ازاد.ایرانخودرو هم مثل الان دوتا ماشین گذاشته اونم پیش فروش اونم نصفش واسه زاد و ولد.هایما s7-s5 همه شدن قیمت ازاد.بهمن همش شد قیمت ازاد.مگه خودروسازها همینو نمیخواستن خیلی راحت بهش رسیدن.رانت و مافیا همینه

  • محمود وفایی محمود وفایی (15 شهریور 1401 ساعت 17:49)

    خاک تو سرشون که بعد از دو ماه پیش فروش گذاشتن اونم فقط تارا و دنا!!

    سعید سعید (15 شهریور 1401 ساعت 21:09)

    اونم تازه تحویل یکساله