1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. برگزاری نمایشگاه خودرو شمال کشور با حضور ۶ خودروساز

برگزاری نمایشگاه خودرو شمال کشور با حضور ۶ خودروساز

23 شهریور 1401
  • 0

پانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مازندران در قائم شهر کار خود را آغاز کرد.

پانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو با شرکت ۶ خودرو ساز کشور در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مازندران درقائم شهر افتتاح شد. 

این نمایشگاه در ۲ سالن اصلی برگزار می شود، گروه خودروسازی سایپا به همراه زیرمجموعه های خود مانند پارس خودرو، زامیاد و....یکی از این دو سالن را به خود اختصاص داده است.

گروه سایپا در این نمایشگاه با خودروهایی مانند شاهین دنده ای و اتوماتیک، آریا اتوماتیک، کوییک R اتوماتیک حاضر شده است، نمایش دو دستگاه کوییک و آریا با تزئینات اختصاصی با عنوان کوییک اسپرت و آریا اسپرت نیز از نکات جالب سالن گروه سایپا است.

2.webp

در دیگر بخش نمایشگاه نیز شاهد حضور شرکت های کرمان موتور، مدیران خودرو، فردا موتور، شایان دیزل و رخش خودرو هستیم، کرمان موتور با نمایش کی ام سی j7 یکی از غرفه های شلوغ نمایشگاه را به خود اختصاص داده است.

1.webp

 مدیران خودرو نیز با نمایش تعداد زیادی از محصولات بروز مانند ام وی ام x55 پرو، فونیکس تیگو ۷ پرو و.... علاقه مندان زیادی را به سمت خود کشیده بود،

6.webp

همچنین فردا موتور با رونمایی چندباره از فردا m4، تلاش خود برای جلب نظر مراجعه کنندگان را انجام داد.

5.webp

دو شرکت رخش خودرو و شایان دیزل نیز دو خودروساز کار و تجاری حاضر در نمایشگاه هستند، شایان دیزل با دافران h7 و ظرح فروش ویژه نمایشگاه در این رویداد حاضر شده و رخش خودرو نیز مجددا محصولات کاماز را در معرض دید عموم قرار داده است.

4.webp
شرکت هایی مانند ایران خودرو، ماموت، بهمن موتور و آرین موتور نیز از بزرگترین غایبین این نمایشگاه بودند.

از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه، ایجاد تعامل بین تولید کننده و مصرف کننده و آشنایی نزدیک مردم با جدیدترین محصولات تولیدی شرکت‌های خودرو ساز در راستای تحقق عملی شعارمشتری مداری است.

گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه خودرو شمال کشور از چهارشنبه 22 شهریور تا جمعه ۲۵ شهریور از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برای بازدید علاقمندان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قائم شهر دائر خواهد بود.

 

منبع Car.ir


نظرات