1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش بهمن موتور
  5. جزئیات فروش دیگنیتی در بورس کالا

جزئیات فروش دیگنیتی در بورس کالا

30 شهریور 1401
  • 0

چهارمین عرضه خودرو در بورس کالا، امروز با عرضه محصولات گروه بهمن انجام شد و طی آن، ۱۵۲ دستگاه خودرو دیگنیتی با قیمت پایه ٨٢١ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

بر اساس اعلام سازمان بورس کالای ایران، تعداد ٣٨ خودروی دیگنیتی سفید با تریم مشکی، ٣٨ خودروی دیگنیتی سفید با تریم قرمز، ٣٨ خودروی دیگنیتی مشکی با تریم مشکی  و 38 خودروی دیگنیتی مشکی با تریم قرمز، هر یک با قیمت پایه ٨٢١ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در تاریخ ۳۰ شهریور بر روی تابلو بورس ظاهر شدند.

با توجه به اعلام بورس کالا، ۳۸ دستگاه دیگنیتی سفید با تریم قرمز، بعد از ۱۵ دقیقه رقابت بین خریداران در تالار بورس کالای ایران معامله شد. این خودروها هر یک با  قیمت پایه ٨٢١ میلیون و ۵٠٠ هزار تومان عرضه شدند و ۲۵۳ تقاضا را دریافت کردند که در نهایت، با قیمت یک میلیارد و ۳۵ میلیون و ۸۱۵ هزار تومان و رقابت ۲۶ درصدی معامله شدند.

همچنین، ۳۸ دستگاه دیگنیتی سفید با تریم مشکی هم معامله شد که در نهایت پس از ۱۴ دقیقه رقابت میان خریداران و ثبت تقاضای ۳۳۹ دستگاه برای خرید این خودرو، این محصول با میانگین قیمت یک میلیارد و ۲۴ میلیون و ۵۵۲ هزار تومان و رقابت ۲۴.۷۲ درصدی معامله شد.

 دیگنیتی مشکی با تریم مشکی، نسبت به سایر محصولات، تقاضای بیشتری را به خود اختصاص داد و در رقابتی 25 دقیقه ای، ۴۰۸ عدد تقاضا برای خرید ٣٨ دستگاه دیگنیتی مشکی با تریم مشکی انجام شد. در نهایت این محصول با میانگین قیمت یک میلیارد و ۶۶ میلیون و ۴۳۵ هزار تومان معامله شد.

سرانجام، در آخرین ردیف عرضه امروز بهمن موتور در بورس کالا، دیگنیتی مشکی با تریم قرمز، پس از ۱۶ دقیقه رقابت و ثبت تقاضای ۴۹۹ دستگاه برای خرید ٣٨ دستگاه دیگنیتی مشکی با تریم قرمز، این محصول با میانگین قیمتی یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون و ۵۹۲ هزار تومان و رقابت ۳۳.۹۷ درصدی معامله شد.

تحویل این محصولات همانند دوره نخست عرضه محصولات گروه بهمن در بورس، 60 روزه بوده و در تاریخ  30 آبان 1401 انجام خواهد شد.

نخستین عرضه دیگنیتی پرایم در 26 مردادماه سال جاری، انجام شد و طی این عرضه نیز، این محصول با قیمت 821 و ۵۰۰ هزار تومان در رنگ های سفید و مشکی با قیمت پایه عرضه شد.

مقایسه دو دوره عرضه دیگنیتی در بورس کالا نشان می دهد که این خودرو در دو نوبت با قیمت پایه 821 میلیون و پانصد هزارتومان ارائه شده و در نهایت خریداران با توجه به قیمت نهایی فروش، ملزم به پرداخت ۹ درصد مالیات بر ارزش‌افزوده و همین‌طور پرداخت مالیات و عوارض شماره‌گذاری، هوشمندسازی کارت خودرو، خدمات پست، پلاک و هزینه شخص ثالث بوده اند.

در عرضه نخست این محصول در تاریخ 26 مرداد سال جاری،  110 دستگاه دیگنیتی مشکی با تریم قرمز و مشکی و 110 دستگاه دیگنیتی سفید با تریم قرمز و مشکی عرضه شدند که در مجموع با 220 عرضه، 70 دستگاه بیشتر از سری دوم به فروش رسید. 

 

منبع کالاخبر


نظرات