1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. برندگان فونیکس برای سفر به جام جهانی قطر 2022 مشخص شدند

برندگان فونیکس برای سفر به جام جهانی قطر 2022 مشخص شدند

شناخت برندگان فونیکس برای سفر به جام جهانی قطر 2022
16 آبان 1401
  • 0

3 مشتری خوش شانس برند فونیکس ساعاتی پیش مشخص شدند!
مدیران خودرو قرعه کشی برند فونیکس برای شناخت 3 مشتری خوش شانس خود برای سفر به قطر و تماشای جام جهانی فوتبال را انجام داد، همانطور که از پیش اعلام شده بود، شرکت کنندگان در این قرعه کشی تمام افرادی بودند که در بازه 15 مهر تا 15 آبان ماه اقدام به خرید محصولات فونیکس کرده بودند!
1.webp

سال گذشته بود که مدیران خودرو از برند فونیکس به عنوان برندی پریمیوم برای محصولات سطح بالای خود رونمایی کرد و وعده ارائه خدماتی خاص و ویژه برای مشتریان این برند را داد، در طول این یکسال این شرکت با تاسیس باشگاه مشتریان فونیکس، همایش های خانوادگی، کارگاه های تکنولوژِ و برنامه های متنوعی را در راستای کسب رضایت حداکثری مشتریان محصولات برند فونیکس اجرا کرد، این شرکت در جدیدترین اقدام برای مشتریان فونیکس نیز، قصد دارد از میان افرادی که در بازه 15 مهر تا 15 آبان اقدام به خرید محصولات فونیکس کرده اند، سه نفر را به مدت یک هفته برای تماشای بازی ایران و آمریکا در جام جهانی 2022 به قطر ببرد.

بنا بر اعلام مدیران این شرکت، در بازه یک ماهه اعلام شد، مجموعا 2180 نفر اقدام به خرید محصولات فونیکس شامل تیگو 8 پرو، تیگو 7 پرو و آریزو 6 پرو از مدیران خودرو کردند (به صورت نقدی و غیر نقدی) که قرعه کشی امشب در میان این 2180 نفر برگزار شد.

7.webp

در ابتدا محمدرضا احمدی یکی از گویندگان و مجریان فوتبالی کشور که به عنوان مجری در مراسم حاضر شده بود، با یاداوری حضور تیم ملی کشورمان در ادوار گذشته جام جهانی به خاطره بازی برای فوتبال دوستان پرداخت و حاضرین در ادامه پس از شنیدن سخنان مسئولین شرکت؛ تماشاگر اجرای این قرعه کشی بودند.

8.webp

سپس آقای جک لی مدیرعامل مدیران خودرو در خصوص برند فونیکس گفت: این برند همواره در تلاش است تا تجربه بهتری برای مالکان و مشتریان خود رقم بزند واکنون پس از عرضه 3 خودروی تیگو 8 پرو، تیگو 7 پرو و آریزو 6 پرو در بازار ایران به تازگی کراس اوور جدید و اسپرت فونیکس FX نیز با شعار هنر آینده معرفی شده که قرار است به زودی به بازار ایران عرضه شود. ایشان از فونیکس FX به عنوان یک سورپرایز برای مشتریان در بازار ایران یاد کردند.

9.webp

مهندس رحمانی مدیر بازاریابی برند فونیکس نیز در ادامه ضمن اشاره به تلاش همیشگی مدیران خودرو برای ارائه امتیازات ویژه به مشتریان فونیکس، ارائه خدمات جاری را وظیفه مدیران خودرو برای ارائه تجربه ای بی نقص برای مشتریان فونیکس دانست و خبر داد که این شرکت در حال آماده شدن برای لانچ محصول فونیکس FX تا قبل از پایان سال است. وی در پایان صحبت های خود اعلام کرد که فونیکس به عنوان بازوی لوکس و پریمیوم مدیران خودرو قصد عرضه خودروهایی با تکنولوژی خودران و دوستدار محیط زیست را در آینده نزدیک دارد، هرچند که تحقق این موضوع به همکاری نهادهای دولتی وابسته است.

10.webp

پس از این صحبت ها قرعه کشی برای شناخت 3 برنده خوش شانس فونیکس سوار انجام شد، این افراد ضمن دریافت بلیت رفت و برگشت سفر به قطر و اقامت یک هفته ای در هتلی لوکس، بلیط تماشای بازی ایران-آمریکا را نیز دریافت خواهند کرد. البته اگر هر یک از این سه برنده خوش شانس فونیکس امکان سفر به قطر را نداشته باشند، می توانند یکی از اقوام درجه یک شامل پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر یا فرزند خود را جایگزین کنند.
نهایتا از بین 2180 نفر شرکت کننده در قرعه کشی، دو خانم و یک آقا از شهرهای مشهد، اصفهان و تهران برنده این قرعه کشی شدند تا کمتر از یکماه دیگر، راهی کشور قطر شوند.

منبع car.ir


نظرات