1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. برنامه ریزی سایپا برای عرضه 8 محصول جدید + عرضه ساینا دوگانه سوز تا آذر ماه!

برنامه ریزی سایپا برای عرضه 8 محصول جدید + عرضه ساینا دوگانه سوز تا آذر ماه!

28 آبان 1401
  • 1

مدیرعامل سایپا در گفت و گویی به تشریح برنامه های این گروه خودروسازی برای طراحی، تولید و عرضه محصولات جدید پرداخت، وی با اشاره به هدف گذاری این شرکت برای عرضه ۸ خودرو جدید تا پایان سال 1402 جزئیات عرضه این خودروها را توضیح داد و گفت: در سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۲ تمام تلاش خود را انجام می دهیم که در خودروهای سواری و تجاری بتوانیم ۸ محصول جدید عرضه کنیم.

تیموری به طراحی و ایجاد 6 کاربری جدید برای وانت نیسان و افزایش طول قسمت بار این خودرو اشاره کرد و گفت: برای خودرو نیسان ۶ کاربری جدید طراحی و ایجاد شده و طول محل بار آن افزایش یافته است و تمام استانداردها را گذرانده است. این خودرو قابلیت حمل بارهای سنگین و حجیم را دارد که این موضوع قیمت تمام شده حمل را کاهش می دهد. همچنین خطوط تولید خودروهای اطلس و سهند آماده سازی شده و 30 دستگاه از این خودروها تولید شده و در حال گذراندن تست های نهایی هستند. مدیرعامل سایپا در مورد آریا نیز گفت: ۶ دستگاه خودرو آریا تولید شده که برای مرحله مونتاژ و گذراندن تست ها آماده است.

تیموری همچنین با اشاره به ظرفیت های مناسب سایت سایپا سیتروئن در کاشان افزود: در سایت سایپا سیتروئن بستر برای تولید محصول اقتصادی آماده است و تمام طراحی ها انجام شده و در مرحله ساخت قالب ها قرار داریم. علاوه بر این در سال جاری دو محصول به سبد محصولات سایپا سیتروئن اضافه خوهد شد.

برای اولین بار خودروی ساینای گازسوز در این شرکت تولید خواهد شد و تا آذرماه سال جاری به مردم و شبکه تاکسی رانی عرضه خواهد شد. همچنین ساینای اتوماتیک محصول دیگری است که مراحل اولیه را گذرانده و تا پایان سال این خودرو نیز تولید و عرضه خواهد شد.



نظرات

  • محمد فقیهی محمد فقیهی (28 آبان 1401 ساعت 14:30)

    شرکت سایپا قبل از هر کاری اول باید به فکر تغییر موتور خودروهاش باشد ، بعد خودرو جدید بسازد ، اگر ۵۰ خودرو جدید هم با همین موتور تیبا بسازد ، طرح شکست خورده ای هستش