1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. تیگو 8 پرو مکس دو دیفرانسیل به بازار ایران می آید + معرفی و مشخصات

تیگو 8 پرو مکس دو دیفرانسیل به بازار ایران می آید + معرفی و مشخصات

11 دی 1401
  • 0

چند سالی است که به ورود کراس اور های چینی دیفرانسیل جلو به بازار کشور عادت کرده ایم و با ممنوع شدن واردات خودرو در سال های گذشته، این کراس اور ها به تنها گزینه موجود برای خرید تبدیل شدند و طرفداران خودرو های دو دیفراسیل چاره ای جز خرید خودرو های دست دوم نداشتند.

اما به  گفته منابع آگاه، شرکت مدیران خودرو قصد دارد بزودی نسخه دو دیفرانسیل چری تیگو 8 را با نام فونیکس تیگو 8 پرومکس به بازار عرضه کند تا بتواند خلا موجود در بازار خودرو های دو دیفرانسیل را با خودرویی محبوب و قدرتمند پر کند. به نظر می رسد دور اول فروش این خودرو از روز های آتی آغاز شود.

قیمت فونیکس تیگو 8 پرومکس در محدوده 2 میلیارد تومان خواهد بود.

مشخصات فنی فونیکس تیگو 8 پرومکس

فونیکس تیگو 8 پرو مکس از یک موتور جدید 2 لیتری توربو بهره می برد که می تواند 254 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن متر گشتاور را در اختیار راننده قرار دهد. این توان از طریق یک گیربکس 7 دنده دو کلاچه تر به هر 4 چرخ خودرو منتقل می شود و بر اساس اطلاعات رسمی کمپانی چری، این قوای محرکه می توانند تیگو 8 پرومکس را طی 7.8 ثانیه از سرعت 0 به 100 کیلومتر برسانند.

b l  3copy.webp

 

امکانات رفاهی و ایمنی چری تیگو 8 پرومکس

فونیکس تیگو 8 پرو مکس از 6 ایربگ برای سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای بهره می برد. همچنین این خودرو با داشتن سیستم های کمک رانندگی و امنیتی نظیر ABS - EBD - EBA - BOS - ESP - TCS - HAC - HDC تجربه رانندگی ایمنی را برای مالک خود فراهم می کند.

سایر آپشن های این خودرو شامل مواردی مانند  این خودرو به امکاناتی نظیر تریم چرمی دو رنگ با دوخت لوکس در نمای داخلی، تریم مشکی پیانویی، نمایشگرهای بسیار بزرگ و مدرن، کنسول میانی بزرگ و پهن، کروز کنترل هوشمند تطبیق‌پذیر، رادار حرکت بین خطوط، ترمز اضطراری اتوماتیک با قابلیت تشخیص عابر پیاده، سیستم هشدار برخورد از عقب، سیستم پیشگیری از بروز تصادف، هشدار نقطه کور، سیستم کمک رانندگی در ترافیک، سیستم هشدار دهنده خواب آلودگی راننده، ترمز پارک برقی، در صندوق برقی، اتوهلد،کنترل حرکت در سربالایی، کنترل حرکت در سرازیری، ورود و استارت بدون کلید، مجموع شش کیسه ایمنی هوا، نوربالا اتوماتیک، سیستم تهویه اتوماتیک چهارگانه با خروجی‌های مجزا برای ردیف دوم و سوم به همراه پنل کنترل لمسی، صندلی‌های برقی جلو به همراه حافظه و مجهز به سیستم سرد‌کن و گرم‌کن، کول‌ باکس، شارژر بی‌سیم، دوربین 360  درجه، سیستم نظارت بر باد تایرها  (TPMS)، سنسور باران و چراغ‌های جلو تمام LED هستند.

3.webp

منبع Car.ir


نظرات