1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. حضور پررنگ گروه صنعتی فردا در نمایشگاه خودرو تبریز

حضور پررنگ گروه صنعتی فردا در نمایشگاه خودرو تبریز

حضور گروه صنعتی فردا در نمایشگاه خودرو تبریز
13 دی 1401
  • 0

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته از تاریخ 13 الی 16 دی ماه 1401 در شهر تبریز برگزار خواهد شد و گروه صنعتی فردا با نمایش محصولات جدید خود در حوزه خودروهای سواری و دیزل فرصت در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد.
گروه خودروسازی فردا که با عرضه محصولات جدید و به روز طی سال های اخیر، حضوری فعال در صنعت خودرو ایران داشته و گزینه های جدید و متنوعی را در اختیار علاقه مندان و مشتریان قرار داده است، این بار نیز محصولات سواری عرضه شده در بازار شامل FMC 511، FMC SX5 و FMC T5 را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهد. اما شاید بیشتر نگاه ها به سمت محصول جدید فرداموتورز باشد که در آستانه ورود به بازار قرار دارد. 

 

IMG_5933.JPG

 

سوبا M4، اینبار در تبریز
سوبا M4 پرچمدار جدید برند فردا است که پیش از این با نمایش در شهرهای مختلف از جمله تهران، مشهد و اصفهان، استقبال خوبی را شاهد بوده و حال که در آستانه ورود به بازار قرار دارد، علاقه مندان فرصتی جدید پیدا خواهند کرد که بار دیگر این خودرو لوکس را از نزدیک ملاقات کنند.  
سوبا M4 علاوه بر ظاهر متمایز و سبک طراحی خاص و بدیع خود، با ارائه طیف کاملی از امکانات ایمنی و رفاهی  می تواند بعد از ورود به بازار، در میان لوکس های بازار ایران قرار بگیرد.
امکاناتی نظیر ترمز پارک برقی و اتوهلد، سیستم تشخیص نقطه کور (BSD)، سیستم هشدار بین خطوط (LDW)، سیستم هشدار برخورد از جلو (FCW)، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی، 6 کیسه هوا در 10 نقطه، دوربین 360 درجه، دوربین ثبت وقایع، ماساژور صندلی های جلو، صفحه نمایش 10.25 اینچی و شارژر بیسیم تلفن همراه بخشی از امکانات رفاهی و ایمنی سوبا M4 هستند.
این خودرو بخش قوای فنی به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با سامانه پاشش مستقیم سوخت (GDI)  مجهز است که توان تولید 197 اسب بخار قدرت در دور 5600 و بیشینه گشتاور 285 نیوتن‌متر را در دور 1500 تا 4000 را دارد. این پیشرانه در سوبا M4  در کنار یک جعبه‌دنده ۷ سرعته دو کلاچه تر قرار می گیرد.

اولین حضور برند فردا دیزل
گروه صنعتی فردا که به تازگی در حوزه خودروهای تجاری و سنگین نیز فعالیت خود را آغاز کرده و از برند خود با نام "فردا دیزل" رونمایی کرده، در نمایشگاه خودرو تبریز دو محصول جدید خود را در معرض نمایش قرار می دهد.

 

IMG_5934.JPG


کشنده تک محور  FD480-I و کشنده جفت محور FD525-II محصولات جدید فردا دیزل هستند که با همکاری برند معتبر و نام آشنای سانی (Sany) در خط تولید قرار گرفته اند و می توانند سهم بازار خوبی در بازار ایران را از آن خود کنند. 
فردا دیزل با احداث کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و برخورداری از عاملیت های فروش و خدمات پس از فروش در 13 استان کشور در نظر دارد ضمن ارائه خدمات مناسب به مشتریان، نیاز بازار در این حوزه را به خوبی پاسخ دهد.

نمایشگاه خودرو تبریز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز از روز 13 الی 16 دی ماه دایر بوده و علاقه مندان از ساعت 14 الی 20 فرصت حضور در نمایشگاه را خواهند داشت.

 

منبع Car.ir


نظرات