1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش مدیران خودرو
  5. فروش نسخه فونیکس FX پریمیوم آغاز شد!

فروش نسخه فونیکس FX پریمیوم آغاز شد!

24 دی 1401
  • 0

طبق اعلام مدیران خودرو، فروش فونیکس FX پریمیوم از امروز مورخ 24 دی ماه 1401 آغاز شده است.

قیمت فروش این خودرو در نمایندگی های مدیران خودرو 1 میلیارد و 360 میلیون تومان است.

مدیران خودرو در ابتدا اقدام به فروش 700 دستگاه فونیکس FX اکسلنت با موتور 1.5 لیتری توربو و گیربکس 9 سرعته CVT کرد. اما اکنون فروش نسخه پریمیوم این خودرو، با موتور 1.6 لیتری توربو و گیربکس دو کلاچه DCT آغاز شده است.

rwvoQkzL4oPWZbqkb05nEmzklbZNPz7f87fxBlLS.webp

مشخصات فنی فونیکس FX پریمیوم

فونیکس FX پریمیوم از یک موتور 1.6 لیتری توربو GDi و گیربکس 7 دنده DCT تر بهره می برد. این قوای محرکه که با تیگو 8 پرو مشترک هستند با تولید 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور، محصول جدید فونیکس را طی 7.7 ثانیه از سرعت 0 به 100 کیلومتر بر ساعت می رسانند.
همچنین این خودرو با بهره گیری از سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و مولتی لینک در عقب و همچنین ترمز های دیسکی در هر چهارچرخ، دینامیک خوبی را نیز به راننده هدیه می دهد.

OsnO5EIBlurzWP7nLSYCNYORNJUYaI0EsOysfhWJ.webp

امکانات رفاهی و ایمنی فونیکس FX پریمیوم

فونیکس FX پریمیوم به 6 ایربگ و انبوهی از سیستم های کمک رانندگی نظیر سیستم کنترل پایداری ESP، سیستم کنترل کشش TCS، رادار نقطه کور، رادار خروج از خط، دستیار کنترل خودرو بین خطوط، کروز کنترل هوشمند، ترمز اضطراری و.... مجهز است.
امکانات رفاهی این خودرو نیز مواردی مانند صندلی های برقی گرمکن دار، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سانروف، کی لس استارتر، ترمز پارک برقی، اتوهلد، درایو مود و ... هستند.


منبع Car.ir


نظرات