1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. جشن دورهمی پایان سال فونیکس سواران برگزار شد

جشن دورهمی پایان سال فونیکس سواران برگزار شد

دورهمی پایان سال فونیکس سواران
15 اسفند 1401
  • 6

مدیران خودرو در سالهای اخیر با هدف ایجاد ارتباط موثر و نزدیک تر میان جامعه مشتریان خود توجه ویژه ایی بر باشگاه مشتریان خود داشته است، این شرکت شب گذشته نیز اقدام به برگزاری جشن سالیانه خانواده بزرگ فونیکس با حضور مشتریان و مدیران ارشد این شرکت کرد، مراسم شب گذشته در قالب یک دورهمی متفاوت و به یاد ماندنی در باغ عمارتی در جنوب غربی تهران و با حضور هنرمندانی محبوب برگزار شد تا مشتریان فونیکس لحظات شادی در کنار یکدیگر داشته باشند.

01.webp

در مراسم شب گذشته حسین مهداد مدیرباشگاه مشتریان مدیران خودرو گزارشی در خصوص برنامه های انجام شده در سال 1401 به حضار ارائه کرد که شامل گزارش 25 ایونت برگزار شده با حضور بیش از 3000 نفر از مالکان که با رضایت 100 درصدی آنها همراه بود میشد.

04.webp

وی در ادامه به برنامه های باشگاه مشتریان فونیکس برای سال 1402 اشاره کرد که از جمله آن ها می توان به معرفی اپلیکیشن جامع مخصوص مشتریان برند فونیکس با امکانات متنوع مانند ایجاد بستری برای تبادل نظر مشتریان و حل مشکلات و سوالات این عزیزان، و بسیاری از امکانات دیگر اشاره کرد که برند فونیکس را به اولین خودروساز ایرانی که در زمینه توسعه و معرفی اپلیکیشن اختصاصی مشتریان قدم های جدی برداشته تبدیل می کند.

05..webp

در این جشن همچنین تمامی 5 محصول برند فونیکس نیز به نمایش گذاشته شده بودند که نکته جالب این کارشو، توجه ویژه مخاطبان به خودروهای تیگو 8پرو مکس و فونیکس FX  بود.
مدیران برند فونیکس همچنین از برنامه های خود برای معرفی 2 خودروی پرچمدار دیگر در آینده نزدیک خبر دادند، یک سدان کلاس B لوکس و یک اس یو وی PHEV!



نظرات

  • mehdi mehdi (18 اسفند 1401 ساعت 20:38)

    چرا پس ما دعوت نبودیم؟؟؟

  • پرهام دلجو پرهام دلجو (16 اسفند 1401 ساعت 00:07)

    این فخر فروشی و رخ کشیدن پول و ماشین گران قیمت تو این شرایط خاص و ملتهب جامعه چه معنا و مفهومی داره واقعا" ؟؟؟؟؟

    کم مشکل اقتصادی داریم ... کم دردمند و آبرومند که برای یه لقمه نان شرمنده زن و بچه اش هست الان کم داریم که این مزخرفات رو شما هم اجرا میکنید !؟ واقعا" شرم نمیکنید از خودتون ؟؟؟؟؟

    این لاکچری بازی و سطح پایین فرهنگی این قشر بی درد رو چگونه روتون میشه تو سایت به نمایش بگذارید !!؟؟؟

    کمی التماس تعقل و تفکر

    متین دولت آبادی متین دولت آبادی (16 اسفند 1401 ساعت 11:00)

    واقعا خیلی بده که آدم از دارا بودن دیگران ناراحت بشه
    این تفکر که اگه من ندارم بقیه هم نباید داشته باشن ریشه کمونیستی داره و خیلی خطرناکه لطفا تو خودتون تعقل کنید و به درمانگر روان مراجعه داشته باشید

    پرهام دلجو پرهام دلجو (16 اسفند 1401 ساعت 12:29)

    دوست عزیز جناب متین >> با وجود اختلاف نظری که با شما دارم اما هرگز از دایره ادب خارج نمیشم و با شما همانند پاسخت مجادله نمیکنم .

    اما مطمئنا" شما هم جزو همین قشر هستی که اینگونه برافروخته شدی و واکنش نشان میدی وگرنه درد 90% جامعه مشخصه و کامنت بنده همینو منعکس کرده .

    دارا بودن و غنی بودن هرگز بد نیست و باعث رشد جامعه هم میشه . اما به رخ کشیدن اون در انظار عمومی وقتی سطح کلی اجتماع بشدت در حال سقوط اقتصادی هست هرگز امر پسندیده ای نیست .

    پس گمانم شما بهتره در نوع دیدگاهت به مردم و جامعه تغییر اساسی بدید . اگر نتونستید تغییر کنید پس شما واجب تر هستید برای مراجعه به یه روانکاو !

    رضا رضا (16 اسفند 1401 ساعت 15:10)

    این یه رسمه که شرکت تولیدکننده یک کلوپی را تشکیل میده کهخریداران محصولش بتونن باهم در ارتباط باشن حالا کارخانه های ایران به دلیل انحصاری بودن لازم ندیدن که اینکارو انجام بدن و این اصلا ربطی به پولداری یا فقیری یا فخر فروختن نداره .اگه یه کم اطلاعات عمومی مردم بالا بره دیگه در مورد این موضوعات بحث نمیکنیم.

  • میثم میثم (15 اسفند 1401 ساعت 17:10)

    خوشبحالتون ما باقر هم نداریم جشن بگیریم. یه عمر دنبال ثبت نام خودروییم هیچ وقت موفق نشدیم دیگه انشالله اون دنیا اگر خدا قسمتمون کنه.