1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش ایران خودرو
  5. اعلام شرایط طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو با قیمت نا مشخص - دی 1400 + جدول

اعلام شرایط طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو با قیمت نا مشخص - دی 1400 + جدول

6 دی 1400
  • 24

بر خلاف انتظار شرکت ایران خودرو به جای طرح فروش فوق العاده که قرار بود در هر دوشنبه اعلام و در سه شنبه هر هفته به اجرا در بیاید، طرح پیش فروش محصولات خود را با قیمت نامشخص و غیر قطعی اعلام کرد.

ظاهرا خلف وعده به یک عادت تکراری در صنعت خودرو تبدیل شده است و هیچ کسی ابایی از دادن وعده و وعیدهای زیبا و جذاب در قبل از رسیدن به هدف و فراموش کردن آنها بعد از رسیدن به اهداف خود ندارند. وقتی سایپا هفته گذشته به جای طرح فروش فوری، طرح پیش فروش و مشارکت در تولید را اجرا می کند و آب از آب هم تکان نمی خورد خیلی باید خوشبین باشیم که ایران خودرو پایبند به وعده های خود باشد. از همه بدتر اینکه نه نظارتی وجود دارد و نه بازخواستی.

هر دو خودروساز برای گرفتن مجوز افزایش قیمت خودرو در کارخانه قول برگزاری هفتگی طرح های فروش فوری و فوق العاده را دادند ولی خیلی زود فراموش کردند که برای تنظیم و کنترل بازار باید عرضه محصولاتشان به بازار را از طریق همین طرح های فروش افزایش دهند.

گروه صنعتی ایران‌خودرو، طرح پیش فروش 7 محصول خود را با موعد تحویل حداکثر یک ساله از سه شنبه 7 دی ماه 1400 به مدت 3 روز به اجرا می‌گذارد.

در این طرح دنا پلاس توربو اتوماتیک، تارا دستی، پژو 207 دنده سقف شیشه ای ، دناپلاس توربوشارژ دستی، راناپلاس، رانا پلاس پانوراما و سورن پلاس، هفت محصولی هستند که در این طرح عرضه خواهند شد. طبق روال چند ماه گذشته خبری از حضور پژو پارس در این طرح نیست. قابل توجه است که طبق لیستی که خود شرکت از میزان تیراژ محصولات خود بصورت ماهانه منتشر می کند، حدود یک سالی است که انواع پژو پارس بیشترین آمار تولید را دارند ولی با کمال تعجب خبری از این خودرو در طرح های فروش فوق العاده و پیش فروش نیست.

موعد تحویل خودروها از آذر تا دی ماه ۱۴۰۱ تعیین شده است و انتخاب رنگ هم در این طرح مشخص نشده است که امکان پذیر است و یا خیر.

تمامی شرایط و ضوابط قرعه کشی در این بخشنامه اجرا خواهد شد.

برای مشاهده قیمت روز محصولات ایران خودرو در بازار می توانید بر روی آن کلیک نمایید.

* سند خودروهای فروخته شده از طریق این طرح آزاد می باشد.

متقاضیان می توانند در زمان تعیین شده، از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو نسبت به پیش ثبت نام اولیه (شرکت در قرعه کشی) اقدام کنند. فروش صرفا بصورت اینترنتی برگزار می شود از طریق وبسایت این شرکت به آدرس: « www.esale.ikco.ir »

جدول جدیترین طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو:

خودرو

پیش پرداخت

زمان تحویل

دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک 157.580.000 آذر و دی 1401
تارا دستی 116.180.000
پژو 207 دستی سقف شیشه‌ای 93.401.000
دناپلاس توربوشارژ دستی 134.460.000
رانا پلاس 84.898.000
رانا پلاس سقف شیشه‌ای 91.000.000
سورن پلاس 96.160.000

 

مهم ترین شرایط و ضوابط این طرح به شرح ذیل می باشد:

نكته1: انتخاب شدگان درطرحهاي قبلي كه موفق به واريز وجه نشدهاند نيز، ميتوانند با مراجعه به سايت فروش اينترنتي محصولات ايران خودرو، نسبت به انجام مجدد ثبتنام اقدام نمايند. 

نكته2: نمايندگان محترم مي بايست اين بخشنامه را براي اطلاع بيشتر در محل رويت مشتريان قرار دهند. 

نكته3: قبل از قرعه كشي، متقاضي هيچگونه وجهي واريز نخواهد نمود. 

نكته 4: متقاضياني كه فاقد هر يك از شرايط عمومي و اختصاصي مندرج در بخشنامه ( مثلا دارا بودن پلاك فعال انتظامي نصب شده برروي خودروهاي سواري با كاربري شخصي) يا فاقد گواهينامه رانندگي معتبر ( انقضاي تاريخ اعتبار) و ...باشند، در صورت اقدام به ثبت نام ضمن كان لم يكن تلقي شدن ثبت نام ايشان، به مدت 3 سال از ثبتنام درتمامي طرح هاي فروش آتي محصولات شركت ايران خودرو محروم خواهند شد . 

نکته 5: به هر كد ملي فقط يك دستگاه خودرو تعلق ميگيرد. 

نکته 6: حداقل فا صله از آخرين خريد (ثبت نام يا تحويل خودرو) از شركت هاي ايران خودرو و سايپا 48 ماه مي با شد. همچنين 
ثبتنام همزمان در دو شركت مذكور امكان پذير نمي باشد.

نکته 6: انتخاب رنگ خودرو توسط مشتري، در زمان واريز وجه پيش پرداخت علي الحساب خواهد بود. 

نکته 7: خودروي ثبت نامي، از بيمه شخص ثالث برابر آخرين سقف قانوني ابلاغ شده در زمان تحويل خودرو برخوردار خواهد بود. 

نکته8: صحت كليه اطلاعات درج شده خصوصاً كد ملي،آدرس و كدپستي بر عهده متقاضي ميباشد و در صورت تغيير يا اشتباه در اطلاعات ارائه شده كليه تبعات احتمالي ناشي از آن مانند تاخير در تحويل و عدم شماره گذاري خودرو برعهده متقاضي مي باشد. 

نکته 9: قيمت خودرو مطابق قيمت زمان تحويل مندرج در قرارداد خواهد بود. پس از برگزاري قرعه كشي و اعلام اسامي، فرد منتخب مبلغ پيش پرداخت علي الحساب خودرو را از طريق سايت فروش اينترنتي محصولات ايران خودرو مطابق جدول زیر واريز مينمايد. الباقي وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزينه هاي قانوني تعيين و دريافت ميگردد.

 

منبع ikco.ir


نظرات

  • محسن محسن (12 دی 1400 ساعت 23:22)

    پنج سال پیش از ایران‌خودرو وانت خریدم تو وضعیت بیکاری باهاش کار کنم خرج خانواده مو بدم تو پنج سال با وجود هزینه های گزافی که خودرو تولید داخل برایم داشته آب باریکه ای هم برای گذران زندگی داشتم ولی الان تقریبا به حد اوراق رسیده از بس بی کیفیته و خرجش از دخلش بیشتر شده بخواهم بفروشم و صفر شو بخرم حدودا ۸۰ میلیون دیگه باید بزارم روش ایران خودرو هم بیشتر از یک ساله وانت تو هیچ فروشی عرضه نکرده نمیدونم صفرش چه جوری میاد تو بازار این وضعیه که برای ما درست کردن کسی هم جوابگو نیست آخه کجای دنیا ماشین بی کیفیت اینقد گرون میدن دست مردم

  • پرهام پرهام (12 دی 1400 ساعت 02:18)

    من خودم ماشین لازم دارم ولی این دلیل نمیشه که آزادانه فکر نکنم همه مشکلات گرانی درست ولی متن رو که خواندم متوجه شدم خود مقاله نویسان هم پشکل مغضی دارند! اول اینکه هر هفته یک مورد تحویل دوازده ماهه و یک مورد هغته بعد تحویل فوری میذاره که اول این ماه ۱۲ ماهه رو گذاشت دوم اینکه چرا تهمت زدین به ایرانخودرو که قیمت مشخص نیست؟ بله مسخرست یک سال دیگه معلوم نیست قیمت چنده ولی ۳۹۳ میلیون دنا پلاس توربو اتومات رو با درصدی تورم میشه در نظر گرفت حدود هفتاد میلیون میاد روش و باز کمترش رو فاکتور میکنه برای مشتری. میگم من دل خوشی از قرعه کشی ندارم ولی چرا اون چیزی که هست هم نمینویسین عجیبه. این مدل خودرو خریدن که مسخرست هیچ شکی نیست ولی شمام دیگه همش میزنین اینجوری نشون میده مواجب میگیرین و با سمت و سو متن میریزین توو سایتتون!!!مقصر واقعا خود ماییم خشت اول کجه که کجه صاف نمیره بالا!!

  • مهدی مهدی (11 دی 1400 ساعت 15:09)

    خاک تو سرمون، هر روز یه بلا سرمون میارن..
    به خدا دو ساله ماشین لازمم ولی به خودم اجازه ندادم برم تو قرعه کشی، واقعا این خودش توهینه،،،
    آخه واسه خریدن فرغون باید رفت تو قرعه کشی

    کدوم کشور بی صاحاب دنیا اینطوره؟؟
    چرا یکی نمیاد جواب بده؟
    صاحب این مملکت کیه؟؟

  • فلامینگو فلامینگو (11 دی 1400 ساعت 09:13)

    سلام من ۲۰ساله یه قاطر دارم ایران خودرو و سایپا لطفا راهنمای کنن قاطرم ناخنش دراز شده از بی نعلی چکار کنم اخه اوستای که قبلا نعل میکرد با پراید تصادف کرد و مرد الان استا نعل نداریم کسی رو سراغ دارید بفرستید یا قاطرو بیارم داخل شرکت????

  • mansuor moghadam mansuor moghadam (11 دی 1400 ساعت 09:01)

    ظاهراهمه چیزماسرکاریه حتی آقای رئیسی ام نیومده چیزی درست کنه فقط اومده واسه تماشا،اینقدشعاردادیم آخرشم هیچ بعدشم ایناهمگی دستشون تویه کاسه هست مردمم بازیچه دست اینا،

  • مصطفی مصطفی (10 دی 1400 ساعت 12:25)

    ما مردم مقصریم همه دلال و بفکر سود !! چرا دیگران رو مقصر میدونیم

  • لیلا لیلا (10 دی 1400 ساعت 11:22)

    چرا ماشین کسانی که دوسال پیش خرید کردن نمی دهید چقدر باید پول جمع کنیم از دوسال پیش تا حال ۷۰ میلیون گران تر شد در حالی که فقط ۶ میلیون بودسود به خودرو داده میشه خدا ازتون نگذرد الهی امین

  • مهدی مهدی (10 دی 1400 ساعت 07:29)

    ای خدا خودت به داد این مردم برس.
    آقای رئیس جمهور،آقای وزیر صمت،آقای وزیر اقتصاد، آقای مشاور اقتصادی رئیس جمهور، آقایان وزرای اقتصادی دولت کجایید؟ خوابید یا بیدارید؟ خوابید یا خودتان را به خواب زده اید؟
    یادتان رفته چه وعده های قشنگی زمان تبلیغات و مناظرات انتخاباتی در تلویزیون به مردم میدادید؟ کجا رفت آن وعده وعیدها به مردم؟ وقتی جناب رئیسی،اولاد پیغمبر و ذریه زهرا که ریاست عدلیه رو بر عهده داشته و چنان و چنون بوده اینطور کلاه گشادی سر ملت نهاد و با وعده وعید رای گرفت دیگه چه انتظاری باید از دیگر آقایان کاندیدها داشت؟ آنها که نه اولاد زهرا بودند و نه لباس پیغمبر تنشان بود و نه چه و چه...
    ای کاش رئیس جمهور محترم ذره ای جسارت داشتند و می آمدند جلو دوربین به ملت می گفتند مردم من دلم میخواد کار کنم،من دلم میخواد صنعت خودرو رو درست کنم، من دلم میخواد صنعت خودرو رو از دست مافیا بکشم بیرون اما قدرتش رو ندارم. ولی همین حداقل کار ممکن رو هم نمی کنه و هر روز وعده و وعده و وعده!!! بخدا مردم دیگر خسته شده اند! فکر نمیکنید چهل و چند سال وعده و وعید دیگر بس است؟ بخدا اونی که پول جمع میکنه تا یه وسیله برای راحتی زن و بچه اش فراهم کنه و همین که میخواد اقدام کنه دوباره خودرو گرون میشه چه گناهی داره؟ چقدر مردم بگن بخاطر نظام و انقلاب و امام و رهبری میاییم؟ صبر مردم هم حدی دارد و بفکرشان باشید سید اولاد پیغمبر و زهرا...
    خدا خودت به داد مردم برس....

  • بنده خدا بنده خدا (9 دی 1400 ساعت 21:13)

    خدا لعنت کنه .ماشین بی کیفیت .ظلم .ظلم.شما به کدام دین هستین. تو خدا دست از سر این مردم بردارید

  • امین امین (9 دی 1400 ساعت 17:13)

    اینا باید بیان منت مردم بکشن تا ماشینهای اشغالشون را بخرن ولی برعکس شده چون مملکت صاحب نداره قانونی وجود نداره

  • کاربر سایت کاربر سایت (8 دی 1400 ساعت 09:01)

    اوه اوه چه غلطا انتظار پاسخگویی دارین ؟ دیگه چی لابد انتظار خوش قولی هم دارین؟ همینی که هست تازه شم به اسم حمایت از تواید داخل قانونیش میکنیم تا از این فکرا به سرتون نزنه بیشعورا امضا: ایران خودرو و سایپا

  • صلیم صلیم (7 دی 1400 ساعت 09:49)

    توروخدا درست کنید ثبت نام خانواده ای که ماشین داره میر میفروشه میاد کارخانه ثبت نام میکنه همه دارن این کارو میکنند بعد یک خانواده با ۴ تا بچه ماشین ندارم میام پول جمع کنم گرون میشه توروخدا اقا امام زمان اینها که نمی فهمن خودتون بیان این ظلم که داره میشه به کسانی که واقعا ماشین ندارن ریشه شون رو خشک کن

    ماجرا ماجرا (9 دی 1400 ساعت 08:20)

    داره میاد به توماشین بده منتظرباش

  • عبدالله عبدالله (7 دی 1400 ساعت 09:11)

    معاملۀ بی‌قیمت، شرعاً باطل است؛ عقلانی هم نیست

  • علی علی (6 دی 1400 ساعت 20:35)

    بله هیچ جای این مملکت علی الحساب خرید نکنید که دار و ندارتان را بالا می کشند

  • علی علی (6 دی 1400 ساعت 19:59)

    خب الان مسؤلی که مجوز افزایش قیمت به شرط عرضه بصورت فوری داده کجاست؟ اینا همشون دستشون تو ی کاسه س. این جوسازی هایی که واسه افزایش قیمت میکنن فقط برای فریب مردمه

  • مصطفی فراهانی مصطفی فراهانی (6 دی 1400 ساعت 19:11)

    متاسفم و غصه میخورم، وقتی میبینم دزدی و ریا و دروغ و باند بازی در مملکت امام زمانی امری مقدس شده.

  • کاربر سایت کاربر سایت (6 دی 1400 ساعت 18:17)

    جایی که داریم توش زندگی می‌کنیم دزدی مقدس شده.

    احمد رنجه احمد رنجه (7 دی 1400 ساعت 07:12)

    اون خانمه گفت هر کی ناراحته جمع کنه از ایران بره ، شمام یه بررسی کن ناراحتی یا راحتی

  • مجتبی مجتبی (6 دی 1400 ساعت 17:18)

    سلام مصوبه شورای رقابت مبنی بر اینکه در فروش های یک ساله به مبالغ پیش پرداخت مشمول تورم نمی شود هنوز پا برجا می باشد. یا خیر
    شرکت ها در بخشنامه ها این رو ذکر نمی کنند
    نویسنده و یا مدیر مسئول ممنون میشم اگر گزارشی تهیه فرمائید

  • تاسف تاسف (6 دی 1400 ساعت 12:17)

    "ولی خیلی زود فراموش کردند که برای تنظیم و کنترل بازار باید عرضه محصولاتشان به بازار را از طریق همین طرح های فروش افزایش دهند."

    جناب نویسنده اینا فراموش نکردن، 40 سال هست که روال کارشون اینه
    و میدونن که مردم هم شرکت میکنن چون ارزشی برای شخصیت خودشون به عنوان مشتری قائل نیستند...

    از ماست که بر ماست

    1111 1111 (6 دی 1400 ساعت 21:24)

    ببخشید یادمون نبود تو آلمان داریم زندگی میکنیم که مثلا اگه خرید خودرو صفر رو تحریم کنیم دولت میاد از مردم حمایت می‌کنه .
    اینجا تا صد سال دیگه هم اگه مردم خریدن خودرو صفر و تحریم کنن دولت مثل کوه پشتشونه و نظر مردم برا کسی اهمیت نداره .
    پس اینقد به مردم توهین نکنین لطفا

    ادیب آدینه ادیب آدینه (9 دی 1400 ساعت 20:06)

    توهین نیست واقعیته، هر بلای سر این مردم بیارن حقشونه، پنج میلیون و پانصد هزار نفر میخوان ماشین برنده شن بعدش به هموطن خودشون دوبرابر قیمت بفروشن، خدا ریشه هرچی از خدا بی خبر رو دربیاره.

  • فانی فانی (6 دی 1400 ساعت 11:55)

    کلاشی ادامه دارد