1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. اعلام حدود قیمت جدید تیگو7 پرو و تیگو8 برای بازار ایران + عکس

اعلام حدود قیمت جدید تیگو7 پرو و تیگو8 برای بازار ایران + عکس

4 اسفند 1399
  • 4

شرکت مدیران خودرو نماینده رسمی مونتاژ و فروش محصولات چری چین در ایران، طی هفته های گذشته کلینیک های ارزشیابی تیگو7 پرو ( پلاس ) و تیگو8 را برگزار کرده و به دنبال آن بوده تا محدوده قیمت این کراس اوورها را به دست بیاورد.

 همان طور که می دانید مسائل مربوط به تحریم باعث شده تا محصولات جدید چری با نشان ام وی ام ( MVM ) به ایران بیایند و در چند ماه گذشته هم خودروهایی مانند تیگو ۵، تیگو ۷ ، آریزو ۵ و آریزو ۶ نیز بدون نام و نشان چری در خط تولید این شرکت مونتاژ شده اند.

در حال حاضر مدیران خودرو می خواهد تا در سال ۱۴۰۰ خودروهایی مانند تیگو ۷ پلاس یا همان تیگو ۷ پرو ، تیگو ۸ (نسخه جدید) و X22 فیس لیفت را به بازار عرضه کند. برای همین در چند هفته قبل برای کشف قیمت این خودروها کلینیک های ارزشیابی را برگزار کرده و با دعوت کردن از کارشناسان صنعت خودرو و نمایندگان خودرو، به دنبال کشف قیمت این کراس اوورهای جدید بوده است.

در حال حاضر منابع آگاه گفته اند که در صورت ثبات بازار ارز و فرایند تولید خودروها، مدیران خودرو قیمت تیگو ۸ را در محدوده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان تعیین خواهد کرد. همچنین قیمت تیگو ۷ پرو که گویا در ایران با نام تیگو ۷ پلاس عرضه می شود، در محدوده یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

در هفته های گذشته تصاویری منتشر شده که نشان می داد، تست های فنی تیگو ۷ پلاس در ایران آغاز شده و از سویی تیگو ۸ جدید هم به انبار مرکزی مدیران خودرو رسیده است. منابع آگاه می گویند که مدیران این خودروساز خصوصی در تلاش هستند و می خواهند تا کراس اوورهای لوکس و جدید خود را تا پایان سال ۱۳۹۹ به رسانه ها معرفی کنند و عرضه آن ها را در نیمه اول سال ۱۴۰۰ انجام دهند.



نظرات

  • کاربر سایت کاربر سایت (7 اسفند 1399 ساعت 19:09)

    کی باورش می شه که خودرو های چینی بی کیفیت یروز برای ما داشتن این خودرو ها آرزو بشه

  • بهروز بهروز (5 اسفند 1399 ساعت 00:56)

    دلشان خوش است...

  • روزگار روزگار (4 اسفند 1399 ساعت 18:24)

    اینکه قیمت هاش رو چند برابر کردید یه بحثه.
    اما اینکه این ماشین ها فروش بره یه بحثه دیگه هست... حالا حالاها باید پشت ویترین خاک بخورن. خخ

  • Ali Ali (4 اسفند 1399 ساعت 11:30)

    هیچوقت فکر نمیکردیم ماشین چینی که زمانی هیچکی نگاهشونم نمیکرد واسمون آرزو بشه....
    آقایون مسئول دیگه کرمان موتور و مدیران خودرو که خودروساز داخلی نیستن که ازشون حمایت بشه شما واردات خودرو رو آزاد کنید و گمرکی ترخیص منطقی بگیرید بذارین خود همین شرکتای چینی میان با یک سوم یا نصف همین مبالغ ماشیناشونو عرضه میکنند...
    البته اگه رانت یا سودی پشت پرده نباشه که یوقت خدای ناکرده دوستان و نزدیکان ازش محروم بشن....