1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. نگاهی به قیمت خودروها در بازار ۲ روز بعد از نتایج انتخابات ریاست جمهوری

نگاهی به قیمت خودروها در بازار ۲ روز بعد از نتایج انتخابات ریاست جمهوری

31 خرداد 1400
  • 0

 در حال حاضر پیش بینی فعالان بازار خودرو در مورد قیمت ها به روزهای آینده موکول شده چرا که معتقدند در حال حاضر نمی توان تصمیم قطعی را در مورد سرنوشت قیمت خودروها در بازار مطرح کرد.

خیلی از متقاضیان خرید خودرو انتظار داشتند با مشخص شدن نتیجه انتخابات بازار خودرو روند کاهشی و یا افزایشی خود را معلوم کند تا بتوانند تصمیم منطقی تری برای خرید یا فروش خودرو خود بگیرند ولی در حقیقت هیچ اتفاق خاصی نیفتاد و کماکان بازار در رکود به سر می برد.

بازار خودرو در طول روزهای اخیر به دلیل داغ بودن انتخابات ریاست جمهوری به نوعی در رکود مطلق به سر می برد و کمتر معامله ای در آن صورت می گرفت. اکثر خریداران و فروشندگان معتقد بودند بعد از انتخابات ریاست جمهوری تغییرات قیمتی در بازار بوجود خواهد آمد اما در حال حاضر که دو روز از انتخابات ریاست جمهوری گذشته است همچنان بازار خودرو رونقی نداشته و روند کاهشی قیمت ارز عاملی شده تا هم خریدار و هم فروشنده نسبت به معاملات سرد شوند.

پیش بینی فعالان بازار خودرو در مورد قیمت ها به روزهای آینده موکول شده چرا که معتقدند در حال حاضر نمی توان تصمیم قطعی را در مورد سرنوشت قیمت خودروها در بازار مطرح کرد.


مشاهدات بازار نیز نشان می دهد قیمت انواع خودرو نسبت به روزهای گذشته تغییری نداشته و با ثبات قیمت روبروست. به نحوی که کوئیک آر با قیمت 159 میلیون تومان، کوئیک معمولی 153 ملیون تومان و تیبا صندوقدار 129 میلیون تومان مودر معامله قرار می گیرد.

علاوه براین ساینا 146 میلیون تومان، سمند سورن 242 میلیون تومان، پژو 206تیپ دو 208 میلیون تومان، پژو 206 تیپ پنج 264 میلیون تومان، سمند ال ایکس 200 میلیون تومان، پراید 111 " 132 میلیون تومان"، پژو 206صندوق دار 270 میلیون تومان، دنا 287 میلیون تومان، پژو پارس 243 میلیون تومان و پژو 207 اتوماتیک 389 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

منبع تسنیم


نظرات