1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی از مکلارن ۷۲۰S منصوری با تزئینات سیاه در بدنه و کابین + تصاویر

رونمایی از مکلارن ۷۲۰S منصوری با تزئینات سیاه در بدنه و کابین + تصاویر

22 آذر 1400
  • 0

کمپانی خودروسازی منصوری یکی از معروف ترین شرکت های تیونینگ در اروپا می باشد که محصولات تولیدی در آن بسیار مورد توجه علاقه مندان به خودروهای لوکس و سوپر اسپرت قرار گرفته است. این خودروساز معمولا به سراغ خودروهای سوپر اسپرت و پر قدرت کمپانی های مطرح بین المللی مثل فراری، لامبورگینی و یا پورشه می رود. در مطالب گذشته به معرفی یکی از شاسی بلندهای بسیار جذاب از این کمپانی پرداختیم که «انتشار جزئیات جدیدی از آخرین ساخته منصوری؛ وناتوس لامبورگینی اوروس + عکس» بود. با کلیک بر روی آن می توانید مطلب را مشاهده نمایید.

جدیدترین محصول منصوری، تمرکز ویژه بر رنگ‌آمیزی بدنه و بهبود صندلی‌های مکلارن ۷۲۰S دارد. این سوپراسپرت سفارشی با ظاهری کاملا سیاه معرفی شده است.

all-black-mansory-mclaren-720s.jpg

بسیاری از خودروهای تیونینگ‌شده توسط شرکت منصوری، کیت بدنه‌ی اختصاصی با نمای متفاوت از مدل اصلی دارند. این نوع تولیدات، معمولا باعث جلب توجه می‌شوند و به همین دلیل، مشتریان خاص خود دارند. از سویی دیگر، منصوری تلاش می‌کند تا بعضی محصولات را با تغییرات جزئی عرضه کند و طیف علاقه‌مند به مدل‌های اصلی را هدف قرار دهد.

1280px-McLaren_720S-doors_open.jpg

سوپراسپرت ۷۲۰S، یکی از موفق‌ترین تولیدات مکلارن در سال‌های اخیر بوده است. این مدل سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد و حالا همراه ۷۶۵LT به عنوان نمونه‌ی ارتقایافته از ۷۲۰S، در سبد مکلارن حضور دارد. مهم‌ترین مشخصات فنی ۷۲۰S شامل موتور ۴ لیتر توئین توربوشارژ V8 با قدرت ۷۱۰ اسب بخار و گشتاور ۷۷۰ نیوتن‌متر است که این خودرو را در زمان ۲/۹ ثانیه به سرعت صد کیلومتربرساعت می‌رساند. آستانه قیمت مکلارن ۷۲۰S و ۷۶۵LT در بازار جهانی ۳۰۰ و ۳۷۵ هزار دلار است.

اطلاعات منتشر شده از ۷۲۰S منصوری، اندک است. این خودرو احتمالا با مشخصاتی مشابه نمونه‌ی معرفی شده در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸ عرضه می‌شود که ۷۵۵ اسب بخار قدرت و ۷۸۰ نیوتن‌متر گشتاور داشت. روی کاغذ، تفاوت فنی بین ۷۲۰S منصوری و مدل اصلی دیده نمی‌شود؛ اما بدنه‌ی فیبرکربن ساخت منصوری، مسلما کاهش وزن و بهبود سرعت‌گیری به همراه خواهد داشت.

بسیاری از اجزای بدنه مثل سپرها، آینه‌ها، کاپوت جلو و چرخ‌ها، طراحی اختصاصی شرکت منصوری دارند و متفاوت از نمونه‌ی اصلی هستند. حتی پوشش موتور و تعدادی از ادوات فنی هم، با قطعات سبک‌وزن و دارای فیبرکربن عوض شده‌اند تا وزن خالص کاهش یابد.

all-black-mansory-mclaren-720s-2.jpg

در نمای داخلی، تغییرات اعمالی منصوری بیش از ظاهر بیرونی جلب توجه می کنند. صندلی‌های اختصاصی با پوشش چرم و قاب فیبرکربن، همراه لوگوی منصوری و جزئیات سفیدرنگ، جذاب و چشم‌‌نواز به نظر می‌رسند. باتوجه به سابقه‌ی منصوری، می‌توان مطمئن بود فرمان، پدال‌ها و پوشش داشبورد هم متفاوت از نسخه‌ی اصلی باشند. به نظر می‌رسد تصویر منتشر شده از نمای داخلی ۷۲۰S جدید منصوری، دقیقا عکس نسخه‌ی ۲۰۱۸ است که به صورت سیاه و سفید منتشر شده!

قیمت مکلارن ۷۲۰S منصوری هنوز اعلام نشده است. این برند مشهور در دنیای تیونینگ، سال ۲۰۱۸ نمونه‌‌ای از ۷۲۰S را با تجهیزات سفارشی (تزئینات داخلی آبی تیره و زرد) به قیمت ۶۶۰ هزار دلار فروخت. علاوه‌بر تزئینات داخلی، حتی چرخ این خودروها نیز مشابه هستند.

منبع پدال


نظرات