1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. نام شاسی بلند جدید گروه بهمن مشخص شد + عکس

نام شاسی بلند جدید گروه بهمن مشخص شد + عکس

22 آذر 1400
  • 1

گروه بهمن سال 1400 را پرفروغ شروع و همچنان ادامه خواهد داد. این شرکت بازنگری کاملی بر سبد محصولات سواری خود انجام داد و خودروهای خوب و با کیفیتی را اضافه کرد. از جمله می توان به شاسی بلندهای دیگنیتی و سپس فیدلیتی و بعد از آنها به معرفی سدان ریسپکت اشاره کرد. هم اکنون این شرکت اقدام به معرفی شاسی بلند جدید خود یعنی فیدلیتی پرستیژ کرد.

محمد ضرابیان مدیرعامل جدید گروه بهمن در یک نشست خبری اعلام کرد که یکی از محصولات جدید این شرکت فیدلیتی پرستیژ است.

طی اطلاعاتی دقیقی که از شرکت بهمن موتور دریافت شده، این خودرو همان جتور X70 پلاس که طی 5 تا 6 ماه آینده روانه بازار خواهد شد.

این خودرو در یک سگمنت متفاوت تر نسبت به فیدلیتی پرایم عرضه میشود. فیدلیتی پرستیژ نسبت به فیدلیتی پرایم یک خودرو لوکس‌تر محسوب می‌شود که احتمالا در بازار خودرو ایران با خودرویی مثل تیگو8 پرو شرکت "مدیران خودرو" به رقابت خواهد پرداخت302.jpg

این خودرو که اولین‌بار در 2018 معرفی گردید، به واسطه جلوپنجره بزرگ با نوارهای افقی کروم و چراغ‌هایی که اکنون باریک‌تر شده، چهره‌­ای قابل شناسایی پیدا کرده است. به لطف بازنگری در طرح چراغ‌های عقب، نمای این بخش نسبت به قبل بهبود یافته است.

طول بدنه فیدلیتی پرستیژ (جتور X70 پلاس) به میزان 29 میلیمتر نسبت به قبل افزایش یافته و به 4.749 متر رسیده اما عرض، ارتفاع و فاصله میان محورها به ترتیب برابر با 1.9، 1.72 و 2.72 بوده و نسبت به قبل، بدون تغییر باقیمانده است.

303.jpg

در فضای کابین، نمایشگری یک تکه همزمان به عنوان نمایش دهنده اطلاعات سرگرمی و صفحه پشت آمپر انجام وظیفه می­‌کند. هرکدام از این نمایشگرها ابعادی برابر با 10.25 اینچ داشته و سیستم اطلاعات سرگرمی نیز از هواوی HiCar، اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی می­‌کند.

ترمز اضطراری خودکار، دستیار پارک، کروزکنترل هوشمند، دوربین دید محیط و ردیف سوم صندلی­‌ها، همگی به صورت سفارشی قابل نصب خواهد بود.

304.jpg



نظرات

  • امیرحسین امیرحسین (23 آذر 1400 ساعت 12:24)

    بهمن موتور بهش مزه داده خودرو به اسم مردم وارد کنه آزاد بفروشه ، یک سر کاری دیگر????????