1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. اعلام زمان مرحله سوم قرعه‌کشی و اعلام نتایج در سامانه تخصیص خودرو

اعلام زمان مرحله سوم قرعه‌کشی و اعلام نتایج در سامانه تخصیص خودرو

21 شهریور 1401
  • 0

تغییر زمان قرعه کشی در سامانه یکپارچه خودرو 

سومین دور از قرعه کشی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو که اعلام شده بود امروز، 21 شهریور در ساعت 10 صبح انجام می شود، به تعویق افتاد و طبق اعلام امید قالیباف، سخنگوی وزیر صمت در ساعت 14 امروز برگزار می شود. به گفته قالیباف، با احتساب اخذ استعلام ها، نتایج قرعه کشی تا روز آینده، 22 شهریور اعلام خواهد شد. اعلام نتایج قرعه کشی خودرو در سامانه تخصیص در دوره های قبل خود در اردیبهشت و تیرماه سال جاری، با تأخیر مواجه شده بود. 

در سومین مرحله قرعه‌کشی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، جمعاً تعداد 6 میلیون و 684 هزار و 384 نفر و در این مرحله ثبت‌نام کردند.

از آنجا که محصولات سایپا به جز محصول ساینا اس از سیستم قرعه‌کشی خارج شده اند، فقط 1.2 درصد از شرکت کنندگان در قرعه کشی مربوط به محصولات شرکت سایپا بوده و بیشتر از 97 درصد از ثبت‌نام کنندگان در سامانه یکپارچه، امروز دوشنبه، شانس خود را برای برنده شدن یکی از محصولات ایران خودرو می آزمایند.

در این میان، تعداد ثبت‌نام کنندگان در سومین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، تعداد 364 هزار و 82 نفر معادل 5.4 درصد در طرح جوانی جمعیت و 124 هزار و 562 نفر معادل 1.9 درصد در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ثبت نام کردند.

شرکت ایران خودرو با خودروهای پژو ۲۰۶ تیپ ۲، رانا پلاس TU۵ P سقف شیشه ای و گیربکس ۶ سرعته، سورن پلاس جدید، پارس سال با موتور XU7P و پارس TU5 و تارا در این دوره از قرعه‌کشی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو حضور داشته است.

 

منبع برنا


نظرات