1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. تغییرات جدید ساینا S در نسخه های تحویلی؛ آپشن ها کم شدند!

تغییرات جدید ساینا S در نسخه های تحویلی؛ آپشن ها کم شدند!

28 شهریور 1401
  • 1

 تصاویری که به تازگی از سوی کاربران و خریداران خودرو در فضای مجازی منتشر شده است، حاکی از آن است که شرکت سایپا در خودروهای سایناS جدید برخی از امکانات خودرو را تغییر داده و از قطعاتی استفاده کرده است که متعلق به خودروهای قدیمی تر این شرکت است. 

این شرکت با گذشت 4 سال از معرفی خودروی ساینا، اقدام به فیس لیفت این خودرو کرده بود و آن را با نام سایناS و با قیمتی در حدود ۱۷۰ میلیون وارد بازار کرد که فروش بیشتری را نسبت به خودرو ساینا در بازار داشت.

اخیراً تصاویری از خودروهای تحویلی به مشتریان منتشر شده است که نشان می دهد خودروسازی سایپا در خودروهای جدید، تغییراتی ایجاد کرده که در حقیقت به معنای حذف برخی امکاناتی است که در گذشته وجود داشته است. به عنوان مثال، آینه‌های بغل این خودرو متعلق به خودرو قدیمی تر تیبا است.

همچنین شرکت سایپا در عرضه های قبلی خودرو به مشتریان، دو ریموت به مشتری برای خودرو سایناS  تحویل می داده ، ولی در عرضه های جدید یکی از ریموت‌های این خودرو حذف شده و سوئیچ معمولی جای آن را گرفته است.

این کاربران در تصاویر منتشره بیان می کنند که سایپا آینه بغل معمول خودرو سایناS  را حذف کرده و درعرضه جدید، به جای آن از آینه های تیبا استفاده می کند. 

wfqgob8ciux28p12x.jpg

uscbtnrxh0s0m8sm9p29.jpg

3ryp2euit41i17kx5.jpg

 

منبع car.ir


نظرات

  • هتا هتا (28 شهریور 1401 ساعت 16:31)

    سایناs نخرید؛
    یکسال این ابوقراضه را داشتم از ۳بار سوختن چراغهای مه شکن جلو بگیرید تا مدام خالی شدن باتری های ریموت کنترل(هر ۲ ماه یکبار) تا روشن شدن چراغ چک به دلیل خرابی سنسور اکسیژن، خرابی دریچه گاز که حین شتابگیری گاز خوردن ماشین قطع میشد تا تاب داشتن دیسک ترمزها و موتور خشن و پرسروصدا.
    با ضرر فروختمش و کوییک معمولی صفر(پارس خودرو) گرفتم که تفاوت کیفیتش از زمین تا آسمون بود.
    گولِ سوییچ تاشو و کیلومتر شمار جدید و این جنگولک بازیاشا نخورید،وظیفه من گفتن بود.