1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. تاگا H دیده شد! شمارش معکوس برای پیکاپ مدعی پادرا موتور

تاگا H دیده شد! شمارش معکوس برای پیکاپ مدعی پادرا موتور

تاگا H دیده شده! شمارش معکوس برای پیکاپ مدعی پادرا موتور
2 اسفند 1401
  • 0

اوایل سال جاری بود که شرکت پادرا دیزل طی مراسمی در حضور اصحاب رسانه از محصول جدید خود، پیکاپ کینگ لینگ تاگا H رونمایی کرد.

اکنون با گذشت نزدیک به یک سال در اسفند 1401، این محصول برای اولین بار با پلاک گذر موقت در حال تردد در خیابان های تهران دیده شد و به نظر می رسد که پروسه ورود این خودرو به بازار در مراحل نهایی خود قرار دارد.

X7LhLxcSHCjAcHl760dRRwGvSLoNzgAN2vWkJPEe.webp

 

1.webp

 

زمان عرضه پیکاپ تاگا H به بازار؟

شنیده ها حاکی از آن است که اولین پارت این محصول نیز به ایران رسیده و به زودی وارد بازار خواهد شد. طبق اطلاعات بدست آمده، اکثر خودرو های ورودی پارت اول از نوع بنزینی و با فاصله محوری کوتاه هستند در حالی که تعداد محدودی از نسخه لانگ نیز در بین آن ها دیده می شود.

7.webp

 

مشخصات فنی پیکاپ تاگا H

پادرا دیزل در زمان رونمایی، محصول جدید خود را در چند نسخه مختلف معرفی کرد، پیکاپ تاگا H بنزینی و پیکاپ تاگا H دیزلی دو نسخه اصلی این محصول هستند که هر کدام با دو اتاق کوتاه و بلند (از لحاظ فاصله محوری) عرضه می شوند. نسخه بنزینی این خودرو از یک موتور 1.8 لیتری توربو با 231 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور بهره می برد. نسخه دیزلی نیز یک موتور3 لیتری دارد که 131 اسب بخار قدرت و 310 نیوتن گشتاور تولید می کند. در هر دو نسخه، قوای فنی موتور از طریق یک گیربکس 6 دنده دستی به هر 4 چرخ خودرو منتقل می شوند.
کینگ لینگ برای محصول خود در هر 4 چرخ از ترمز های دیسکی مجهز به ABS و EBD استفاده می کند. سیستم تعلیق این خودرو نیز در محور جلو از نوع دو جناغی و در محور عقب از نوع صلب با فنر شمش است.

2.webp

 

ایمنی و امکانات رفاهی پیکاپ تاگا H

پیکاپ کینگ لینگ از نظر امکانات رفاهی و ایمنی یک خودروی کاملا رقابتی است و سطح امکانات نسبتا بالایی دارد. این خودرو به امکاناتی نظیر جلو آمپر دیجیتال، سنسور باد و دمای تایر، سنسور نور، سامانه پیشگیری از تصادف، کروز کنترل هوشمند، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار خطی، رادار نقطه کور، سنسور باران، استارت دکمه ای، قابلیت تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ ها، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، تریم داخلی چرمی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، موس پد و گرمکن صندلی های ردیف اول تجهیز شده است.

8.webp

 

 

منبع Car.ir


نظرات