درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
سلام.خیلی ممنون از توضیحات خوبتون که به جزییات دقت بیشتری نمودید.
ممنون از توضیحات میگن ک این اواخر سانروف دنا پلاس حذف شده صحیحه؟
دنابا دناپلاس خی فرق داره بدنه یدنا یک دسته وصافه اما بدنه ی دنا پلاس قسمت زیر در ها به شکل یک الماس فرو رفته دنا شوتی نیست وکف قاب نیست و قالب های زیادی در بدنه اش فرو رفته دنا پلاس عقبش کمی بالا تر از حالت معمولی است وجلوش کمی پایین تر از حد معمولی است چراغ های عقب و جلو دنا گرافیک ساده و معمولی است ولی چراغ های عقب و جلو دنا پلاس گرافیک چند چراغی هالوژنی وچراغ کوچک وجدید وزیبا تر ازدنا دارد سرعت دنا ١٩0 کیلومتر بر ساعت است ولی سرعت دناپلاس 205 کیلومتر بر ساعت است واین یعنی سرعت دناپلاس 15 کیلومتر بر ساعت از دنای معمولی بیشتر است باتشکر
احمق اون ۲۰۵ کیلومتر میره برساعت دنا توربو خنگ
کی از تو نظر خواسته
داداش ممنون به نکات خوبی توجه کردی .فقط اونی که راجب سرعتش گفتی مال دنا پلاس توربو بودش که احتمالا یه ان حواست پرت شده بود
ادب شرط عقل هست در بیان نظرات کسی را سرزنش نکنید همه ایرانی و دلسوز کشورمان هستیم پس با هم مهربانتر باشیم
دستگیره درب ها از حالت قدیمی درآمده و به شکلی که ایران خودرو آن را "آسان باز شو" نامگذاری می کند طراحی شده است!!!!!
خب نگفتید دستگیره ها درآمده اند کجا رفته اند؟؟؟؟؟؟؟