مشخص شدن قیمت قطعی جدیدترین شاسی بلند بازار ایران؛ FMC T5 + عکس

11 دی 14000:00
4 دقیقه


مشخص شدن قیمت قطعی جدیدترین شاسی بلند بازار ایران؛ FMC T5 + عکس

تجربه خودروسازان خصوصی در کشور نشان داده است که معمولا خودروهای کراس اوور و یا شاسی بلند اقبال بهتری برای فروش در بازار خودروی ایران دارند، به همین دلیل معمولا شاهد حضور انواع این خودروها در بازار کشور طی یکی دو سال اخیر هستیم.

به عنوان مثال می توانیم به خودروهای شاسی بلند گروه بهمن یعنی فیدلیتی و دیگنیتی و یا در کرمان موتور به جک اس 5 و کی 7 اشاره کرد. البته مدل های دیگری هم در بازار حضور دارند ولی به دلیل تعداد کم خیلی مورد توجه قرار نگرفته اند مثل کوپا ریگان، بیسو تی 3 و یا اس دبلیو ام جی 01 اشاره کرد.

گروه خودروسازی فردا هم فعالیت خود را با مونتاژ کراس اوور اس ایکس 5 آغاز کرد و اخیرا هم محصول جدید خود را به بازار ایران معرفی کرده است. قیمت جدیدترین شاسی بلند بازار ایران با نام تجاری FMC T5 از سوی نمایندگی انحصاری خود مشخص شد.

این خودرو از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ بهره میبرد که توان تولید 155 اسب بخار را داراست.

قیمت این خودرو توسط نمایندگی های این شرکت، 1 میلیارد و 50 میلیون تومان اعلام شده است. موعد تحویل این خودرو 60 روزه بوده که 50 درصد مبلغ آن در زمان ثبت نام و مابقی زمان تحویل باید به نمایندگی پرداخت گردد.

32763.jpg

32762.jpg

خودروهای جدید بازار
نظرات کاربران
مهدی
مهدی
17 دی 1400
کدام انسان عاقلی ماشینی میخره که هیچ تجربه ای از آن کسی نداره آن هم با این قیمت بالا ، چه روزی بالآخره این سبک احمقانه فروش ماشین تمام میشه ضمن اینکه پس از خرید لوازم یدکی آن هم در بازار نیست و از همه بدتر که شاید این هم یک نوع کلاهبرداری جدید باشه !!! جنس را ندیده و بدون اطلاعات خریدن یعنی حماقت