1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش ایران خودرو
  5. آغاز فروش محصولات ایران خودرو در سامانه تخصیص خودرو

آغاز فروش محصولات ایران خودرو در سامانه تخصیص خودرو

16 شهریور 1401
  • 5

ثبت‌نام سومین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه از امروز آغاز شده است. در این مرحله دو شرکت خودروسازی ایران‌خودرو و سایپا اقدام به عرضه محصولات خود کرده‌اند. ایران‌خودرو در فروش فوق‌العاده خود 6 محصول و در پیش‌فروش، 4 محصول را عرضه می‌کند.

 

شرایط فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، ویژه متقاضیان عادی

 

ایران خودرو شرایط فروش فوق العاده محصولات خود را ویژه متقاضیان عادی، در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ویژه شهریور 1401 اعلام کرد.  

در این طرح فروش خودروهای پژو 206 تیپ 2، رانا پلاس TU5P سقف شیشه ای و گیربکس 6 سرعته، سورن پلاس جدید، پارس سال با موتور XU7P ، پارس TU5 و دنا پارس توربوشارژ اتوماتیک عرضه می شود. 
موعد تحویل این محصولات، 3 ماهه اعلام شده است.  قیمت محصولات در طرح فروش فوق العاده ویژه متقاضیان عادی، در جدول ذیل به تفکیک قید شده است:

 

ایران خودرو 1.webp

 

شرایط فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

 

گروه صنعتی ایران خودرو، فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو را ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت آغاز می کند. ایران خودرو دراین طرح، محصولات خود را از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به نشانی به نشانی sale.iranecar.com ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از امروز، 16 شهریور تا پایان هفته اجرا می کند. 


به گفته سخنگوی وزارت صنعت در سومین مرحله از قرعه کشی یکپارچه در سامانه فروش خودرو، 60 هزار خودرو عرضه می شود که 50 درصد ظرفیت قرعه کشی به طرح جوانی اختصاص یافته است که نسبت به دوره های گذشته شانس ببیشتری را در اختیار شرکت کنندگان این طرح قرار می دهد.

 در دومین مرحله فروش محصولات خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو و به شیوه قرعه کشی، طرح جوانی جمعیت ویژه مادران نیز اجرا شد. شرایط ثبت‌نام در دومین مرحله تخصیص یکپارچه خودرو، همانند مرحله اول بود و همان محدودیت‌ها اعمال شد.

در سومین عرضه خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص، 50 درصد از ظرفیت خودروها به طرح جوانی جمعیت اختصاص یافته است. در شرایط ثبت‌نام این طرح، مادران دارای فرزند دوم و مابعد از تاریخ ابلاغ این طرح می‌توانند در این طرح شرکت کرده و اقدام به خرید خودرو نمایند. در ۲۴ آبان ۱۴۰۰ و در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از سوی مجلس شورای اسلامی، شرکت ایران‎‌خودرو امکان ثبت‌نام خودرو برای مادران را فراهم کرد.  مادران واجد شرایط می‌بایست از طریق سایت ثبت‌نام ایران خودرو برای مادران فرزند دوم به نشانی sale.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام بدون قرعه‌کشی اقدام کنند.

 

ایران خودرو 2.webp

 

شرایط پیش فروش 12 ماهه محصولات ایران خودرو برای متقاضیان عادی

 

پیش فروش یکساله دو محصول خانواده دنا و تارا ایران خودرو از امروز تا روز جمعه 18 شهریورماه آغاز شد.

متقاضیان می توانند برای شرکت در قرعه کشی این طرح پیش فروش یکساله، با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، نسبت به ثبت نام خودروی مورد نظر خود اقدام نمایند. ثبت نام از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به نشانی sale.iranecar.com امکان پذیر بوده و طبق اعلام ایران خودرو، تمامی محدودیت های دوره قبل در این دوره نیز وجود دارند. 
نیمی از خودروهای ارائه شده در این برنامه فروش متعلق به طرح جوانی جمعیت و 10 درصد نیز به مالکان خودروهای فرسوده اختصاص داده شده است. مالکان خودروهای فرسوده می توانند با مراجعه به سامانه khodrofarsoodeh.com نسبت به ثبت خودروی خود در این سامانه اقدام نمایند.

طبق اعلام امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت «طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده» ۲۰ درصد از ظرفیت قرعه‌کشی محصولات خودروسازان را به خود اختصاص داده است، متقاضیان می توانند درخواست خود را در بازه زمانی برگزاری سومین مرحله از فروش یکپارچه خودرو‌ها از تاریخ ۱۶ الی ۱۸ شهریور ماه ثبت کنند. پس از استعلام، در صورتی که طبق کد ثبت‌نامی، خودرو فرسوده وجود داشت، بر اساس شرایط مشخص، خودرو مورد تقاضا، قابل تحویل خواهد بود.

 

ایران خودرو 3.webp

 

شرایط پیش فروش 12 ماهه محصولات ایران خودرو ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

 

ایران خودرو 4.webp

 

تمدید مهلت ثبت نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو 

ثبت‌نام مرحله سوم قرعه‌کشی یکپارچه خودرو که از چهارشنبه ۱۶ شهریور آغاز شده است، تا ساعت ۱۶ روز شنبه ۱۹ شهریور تمدید شد.

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، با اعلام خبر میزان بالای تقاضا برای ثبت نام در سامانه خودرو، از تمدید مهلت ثبت‌نام تا ساعت ۱۶ روز شنبه ۱۹ شهریور خبر داد. بر اساس این گزارش پس از دو دوره عرضه خودرو در قالب سامانه یکپارچه تخصیص خودرو که در اردیبهشت و تیر ماه امسال انجام شد، سومین دوره عرضه خودرو از روز چهارشنبه گذشته ۱۶ شهریور آغاز شد.

 

منبع car.ir


نظرات

  • الهه پیکانی الهه پیکانی (20 شهریور 1401 ساعت 15:17)

    پژو

  • محمد محمد (17 شهریور 1401 ساعت 18:06)

    فقط مردم رو گذاشتن سرکار
    یدونه سایت درست حسابی درست نکردن تا بتونه یه ثبت نام ساده رو انجام بده
    بعد میخوان مملکت داری کنن

  • رامین رامین (17 شهریور 1401 ساعت 14:12)

    سرکاریه دوباره!؟! دیروز که ارور انتخاب کادر ربات نیستم ( اصن وجود نداشت) رو میداد! امروزم که هیچ گزینه ای فعال نیس! پف…
    خاک تو سرتون. دزدها

  • مصطفی مصطفی (17 شهریور 1401 ساعت 11:26)

    چرا مردم رو سر کار میزارین و اخبار دروغ تحویل مردم میدین؟!!
    من الان دوروزه تلاش میکنم، سایت یا باز نمیشه، یا وقتی باز میشه اصلا فیل ثبت نامی وجود نداره

  • محمد محمد (16 شهریور 1401 ساعت 22:53)

    از صبح هر چقدر تلاش کردم موفق به ثبت نام نشدم.
    حروم لقمه ها یه سایت نمیتونن مدیریت کنن