1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. نسل جدید محصولات کرمان موتور در نمایشگاه اصفهان

نسل جدید محصولات کرمان موتور در نمایشگاه اصفهان

6 آذر 1401
  • 0

کرمان موتور یکی از خودروسازان خصوصی کشور است که در نمایشگاه خودروی اصفهان 1401 حضور فعالی داشت. این خودروساز که محصولات خود را با دو برند KMC و JAC عرضه می کند، با دست پری به نمایشگاه آمده بود.

هرچند کرمان موتور در این نمایشگاه از محصول کاملا جدیدی رونمایی نکرد، اما KMC J7 به عنوان جدید ترین و مدرن ترین خودروی این شرکت، توجهات زیادی را به خود جلب کرد. این سدان جدید در واقع همان جک سهول A5 است و اولین سری آن نیز به تازگی تحویل مشتریان شده است.

4.webp

کی ام سی K7، جک S5 نیوفیس و جک S3، کراس اور های حاضر در غرفه کرمان موتور بودند. K7 با طراحی رادیکال و جالب توجه خود، پرچمدار کراس اور های کرمان موتور است. جک S5 نیز یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین کراس اور های موجود در بازار ایران است که در نسخه فیس لیفت از موتور جدیدی بهره می برد. جک S3 نیز کراس اور کوچک و اقتصای کرمان موتور به شمار می رود.

3.webp

کی ام سی T8، پیکاپ بزرگ و خوش چهره کرمان موتور است که به تازگی در حال کسب محبوبیت در بازار ایران است. نسخه ای تیون شده از این خودرو نیز در غرفه کرمان موتور به حضور داشت که تغییراتی در سپر ها داشت و طرح هایی جالب روی بدنه آن به چشم می خورد.

15.webp

جک J4، آخرین محصول موجود در غرفه کرمان موتور بود که ارزان قیمت ترین محصول این شرکت نیز به شمار می رود. این سدان کوچک شهری با مصرف سوخت کم و سواری راحت، مشتریان خاص خود را در این سال ها پیدا کرده است.

 

منبع Car.ir


نظرات