1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. نمایشگاه خودروی اصفهان افتتاح شد + معرفی غرفه ها

نمایشگاه خودروی اصفهان افتتاح شد + معرفی غرفه ها

16 آبان 1402
  • 0

نمایشگاه خودرو اصفهان 1402 از امروز سه شنبه مورخ 16 آبان افتتاح شد و تا تاریخ 19 آبان از ساعت 11 الی 18 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان به صنعت خودرو است.

در این نمایشگاه که با حداکثر ظرفیت برگزار شده، بسیاری از دست اندرکاران صنعت خودرو مشغول معرفی محصولات خود به عموم هستند.

اما کدام خودروسازان در نمایشگاه اصفهان حضور دارند؟

کرمان موتور

کرمان موتور در این نمایشگاه محصولاتی جدید مانند KMC X5 و KMC A5 را آورده است. بک X3، پیکاپ T8 و KMCJ7 نیز در این غرفه حضور دارند.

04.webp

گروه بهمن

شامل تمام زیرمجموعه ها؛ بهمن موتور، بهمن دیزل، ایران دوچرخ، آسنا

14.webp

BM Cars

بی ام کارز به عنوان شاخه واردکننده بهمن موتور، محصولات وارداتی جدیدی را در نمایشگاه معرفی کرده است؛ هونگچی H5، هونگچی E-MQ5، بستیون T77 و DFSK E5

13.webp

فونیکس

فونیکس در این نمایشگاه با دست پری آمده؛ آریزو 6 GT، تیگو 8 پرو PHEV، تیگو 8 پرومکس، تیگو 7 پرو، آریزو 6 پرو و فونیکس FX در این غرفه حضور دارند.

05.webp

MVM

ام وی ام، شاخه اقتصادی مدیران خودرو در این نمایشگاه با محصولاتی نظیر X33 کراس، آریزو 5 اسپرت و آریزو 5 برقی حضور پیدا کرده است.

06.webp

اکستریم

برند جدید و لوکس مدیران خودرو که با سه کراس اور به نمایشگاه آمده است؛ اکستریم TXL، اکستریم LX و اکستریم VX

11.webp

آرین موتور

آرین پارس موتور در این نمایشگاه به معرفی محصولات جدید لاماری مشغول است. علاوه بر لاماری ایمای همیشگی، لاماری ایما X و لاماری ایما HEV نیز در غرفه آرین موتور حضور دارند. همچنین فروشگاه اکتان بوسترهای GAT نیز در این غرفه فعال است.

08.webp

آرین دیزل

شاخه تجاری ساز هلدینگ آرین، در این نمایشگاه با محصولات جدید نظیر کشنده شک‌موتو X5000 و کامیون های باری و کمپرسی X5000D و X5000L حضور دارد. تست درایو کنده X5000 نیز توسط این غرفه انجام می‌شود.

07.webp

تیگارد موتور و دیار خودرو

تیگارد موتور با تیگارد X35 به نمایشگاه آمده، دیار خودرو نیز محصول بایک X55 را به عنوان وارداتی جدید خود به نمایش درآورده است.

03.webp

پیلسان و دنیای ماموت

12.webp

نیکران موتور

نیکران موتور نیز به انواع موتور سیکلت های کیوی و بنلی در نمایشگاه حضور دارد.

10.webp

ایران خودرو دیزل

شاخه صنعتی ایران خودرو به همراه پیکاپ های فوتون G7 و فوتون تونلند دیزلی، کامیونت آرنا پلاس، و کشنده های فوتون و آتامان در نمایشگاه اصفهان حضور دارد.

09.webp

آریا دیزل

02.webp

شایان دیزل

01.webp

منبع Car.ir


نظرات