طراحی این خودرو بر گرفته از شیوه و نگرش جدید و مفهومی شرکت چری می باشد. این طرح بر گرفته از عناصر طبیعی، خطوط تیز و ایرودینامیک و تناسب بسیار خوب میباشد که توسط یکی از معتبر ترین شرکتهای ایتالیایی طراحی شده است. خودرویی زیبا، جذاب و با قابلیتهای شهری و اسپرتی که آن را انتخابی ایده ال برای تمام اقشار به ویژه جوانان و بانوان می نماید و القاء گر مفهوم مدرن و به روز بودن در بین خریداران می باشد. قابلیت های خودرو از لحاظ فنی و ظاهری نسبت به رقبا باعث استقبال بسیار خوب از ان در بازارهایی که بدان راه یافته است گشته و در مجموع آن را به خودرویی اقتصادی با ظاهری زیبا و مشتری پسند بدل نموده است. بر اساس تست هایی که در سازمانهای معتبر ایمنی صورت گرفته، خودرو نتایج بسیار مطلوبی را کسب کرده که این خودرو را به خودرویی مطمئن و انتخابی مناسب در این کلاس تبدیل نموده است. طراحی داخلی محیطی گرم، دلپذیر، شاداب، با نور پردازی زیبا و ملایم و وجود نشانگرهای خودرو در دو طرف که انرا به محیطی مناسب بدل نموده است. صندلی های نرم و راحت، کیفیت داشبورد و ادوات داخلی بسیار خوب، طراحی دلنشین و امکانات رفاهی مناسب در این کلاس خودرو آن را به انتخابی مناسب برای خریداران بدل نموده است. مدیران خودرو
اتومبیل دندده اتوماتیک زیر قیمت 600ملیون چه اتومبیلی را پیشنهاد میکنید
سلام. باید سوار شی تا متوجه بشی ازش خوشم میاد یارعلی
با سلام خدمت همه دوستان. عزیزان من ریسک کردم و اواخر سال ۹۷ یک عدد 315 صندوقدار نیو با کارکرد ۹۰هزارتا خریدم. قبل از این خودرو ۲۰۶ اس دی v8 داشتم و قبل از اس دی پارس و قبل از اون تیبا۲ و اولین ماشینمم ۲۰۶ تیپ دو بود. بین ماشین هایی که داشتم که همه هم در حد صفر بودن بررسی میکنم و تجربم رو بیان میکنم. ابتدا معایب که شامل زوزه گیربکس در تمام دنده ها میشه و با چند مدل روغن گیربکس هم رفع نشد. البته زیاد نیست اما کاملا حس میشه. دومین مشکل دسته موتور هست که طی مدتی که تا الان دارم و ۱۴۰ هزارتا زیر پام رفته دو بار تعویض کردم و البته الان مجدد حس میکنم خراب شده. سومین مشکل هم کشش کم در سربالایی هست که باید حتما گاز زیاد بدین و دور موتور رو بالا ببرین تا به کشش مطلوبی برسه. چهارمین مشکل صدای زیاد موتور در اتاق هست که در حالت درجا کم هستش اما زمانی که دور موتور از ۳ هزار عبور میکنه زیاد میشه. از نظر شتاب و کشش و توان اگر بخوایم بگیم از ۲۰۶ تیپ ۲ بهتر راه میره اما از تیپ۵ ضعیف تره و بین این دو قرار میگیره در کل بیشتر به درد افرادی میخوره که اهل رانندگی نرم باشن و زیاد توقع شتاب و کشش و رسیدن به حداکثر سرعت رو ندارن. اما مزایا رو بگیم. شاسی و بدنه به شدت محکم و مقاومی داره جوری که اگر تصادف کنین تعجب میکنین چون واقعا سفته. دومین مورد سواری نرم و راحت در جاده و طولانی مدت جوری که خسته نمیشین اصلا. سومین مورد قطعات فراوان و ارزون نسبت به بقیه چینی ها و خرابی به شدت کم جوری که در این مدت من فقط و فقط یک انباری اگزوز تعویض کردم و باقی خرج ها مصرفی ها مثل شمع و تسمه تایم و صفحه کلاچ بوده. ترمز هم حالت خاص خودش رو داره و در نگاه اول ضعیفه اما واقعا ترمز خوبی داره و جوابگو اتاق هست. نور چراغ ها هم برای شب مطلوبه و من کاملا راضیم از این مورد. کولر بخاری هم که همه تعریف کردن و منم تایید میکنم که عالیه. در کل اگر بخوایم با ایرانی ها مقایسه کنیم واقعا بهتره و یه سر و گردن بالاتره. همین که نیاز نیست هر روز درب تعمیرگاه باشین عالیه. حقیقتا نظر بنده اینه که با قیمتی که داره واقعا بی رقیبه و از تمام همرده های قیمتی بهتره. اینجور بگم که من مخالف چینی بودم ولی الان دیگه حاضر نیستم ایرانی بخرم و ترجیح میدم معایب این رو بپذیرم چون واقعا مزایاش بیشتر از معایب هستن.