1. خانه
  2. خودرو‌ ها
  3. پژو
  4. 405
  5. جی ال ایکس دوگانه سوز (1370-1403)

پژو 405 GLX دوگانه سوز 1370-1399

Peugeot 405 GLX cng 1370-1403

تیپ ها
  • توقف تولید
  • ناموجود
نمودار قیمت
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
سدان
1761 سی سی
دوگانه سوز
4
دنده دستی
9 لیتر در 100 کیلومتر
بیشتر

معرفی خودروپژو 405 GLX دوگانه سوز 1370-1399

پژو 405 که در سال 1988 عنوان بهترین خودرو سال اروپا را به خود اختصاص داد یکی از پرفروش ترین خودروهای ساخته شده در کشور است که به دلیل برخورداری از مزایایی همچون خدمات پس از فروش آسان و در دسترس، قیمت مناسب، اتاق جادار به عنوان یکی از محبوب ترین و مطرح ترین خودروهای ایرانی شناخته می شود. از آنجایی که از عمر پژو 405 حدود 30 سال می گذرد، طبیعی است که نمیتوان ایمنی و سطح بالای تجهیزات را از آن انتظار داشت. پژو 405 ابتدا تنها با موتور 1.8 لیتری با کد XU7 عرضه می شد تا اینکه ایران خودرو تیپ SLX 405 را با تغییرات ظاهری محدود و موتور 1.6 TU5 نیز عرضه کرد. پژو 405 از امکانات فنی و رفاهی همچون موتور انژکتوری با مدیریت الکترونیکی، شیشه های برقی، کولر، فرمان هیدرولیک و آینه های برقی سود می برد که البته این تجهیزات و امکانات شاید از پایه ای ترین سطح امکانات خودرو های روز نیز پایین تر باشد.

گالری پژو 405 GLX دوگانه سوز 1370-1399

نظرات کاربران
  • پژو 25 دی 1399 ساعت 15:33

    سلام من تو یه مقاله تو وکی پیدیا خوندم که میگه : سیتروئن زیر مجموعه پژوعه

  • علام کلاهچی 19 دی 1399 ساعت 23:59

    سلام دوستان ۴۰۵ دوگانه مدل ۹۱ دارم همیشه سنسور ااکسیژن خراب میکنه ایا سنسور میسشه حذف بشه از رو ماشین

  • sina 28 شهریور 1399 ساعت 20:34

    سلام.......لطفا اطلاعات سایتتونو بروز کنید .....این شتاب و بالا ترین سرعت مربوط به مدل ار دی میشه ......من خودم 405 glx دوگانه دارم مدل 89 و شتاب 0 تا 100 زیر 8 ثانیه هستش و سرعت هم به راحتی 220 تارو پر میکنه و فابریکه.

اضافه کردن نظر

مشخصات تولید کننده

  • کشور تولید کننده ایران
  • نام خودرو پژو 405 GLX دوگانه سوز 1370-1399
  • شرکت گارانتی/خدمات دهنده ایساکو

مشخصات فنی بدنه

  • کلاس بدنه سدان
  • کلاس اتومبیل D Segment
  • وزن 1250 کیلوگرم
  • تعداد فضای سرنشینان 5
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 185/65R
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 185/65R14

مشخصات فنی موتور

  • حجم موتور 1761 سی سی
  • نوع موتور دوگانه سوز
  • تعداد سیلندرها 4
  • تعداد سوپاپ ها 8
  • آرایش قرار گیری سیلندرها خطی شیبدار
  • محل قرار گیری موتور موتور جلو
  • سیستم سوخت رسانی انژکتوری پاشش چند نقطه ای
  • حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 100 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 126 نیوتون متر در 3500 دور در دقیقه
  • توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر) 55.8 اسب بخار بر لیتر
  • ظرفیت باک 70 لیتر بنزین
  • روغن مناسب برای خودرو 20w50 SL
  • روغن مناسب برای خودرو 2 10w40 SL

مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

  • نوع جعبه دنده دنده دستی
  • تعداد دنده (جلو) 5
  • محل قرار گیری اهرم تعویض دنده کنسول میانی
  • سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو دیفرانسیل جلو

سیستم ترمزها

  • نوع سیستم ترمز روغنی با بوستر خلائی
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب کاسه ای

سیستم تعلیق و فرمان

  • نوع سیستم تعلیق مستقل برای هر چرخ
  • تعلیق جلو مک فرسون
  • تعلیق عقب مستقل
  • کمک فنرهای جلو هیدرولیکی
  • کمک فنرهای عقب هیدرولیکی
  • نوع سیستم فرمان قدرت کمکی هیدرولیکی

عملکرد اتومبیل

  • حداکثر سرعت 152 کیلومتر بر ساعت
  • شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه) 11 ثانیه
  • مصرف سوخت ترکیبی 9 لیتر در 100 کیلومتر
  • استاندارد آلایندگی یورو 2

محدوده گارانتی

  • محدوده گارانتی 24 ماه یا 40 هزار کیلومتر

امکانات رفاهی و آپشن ها

  • کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) 1 عدد ، کیسه هوای راننده
  • سیستم های پایداری و کمک راننده دارای ترمز ضد قفل ABS
  • سیستم های امنیتی و حفاظتی سامانه ضد سرقت
  • سیستم فرمان و هدایت پذیری قدرت کمک هدیرولیکی
  • نوع غربیلک 4 شاخه طراحی جدید
  • سیستمهای تهویه مطبوع کنترل دستی
  • سیستم صوتی و تصویری رادیو پخش CD به همراه پخش MP3
  • سیستمهای مولتی مدیا ساعت دیجیتال
  • سیستم صندلیهای جلو تنظیم دستی
  • سیستم آیینه ها آیینه های جانبی به همراه تنظیم برقی
  • سیستم شیشه ها شیشه بالابرهای جلو برقی
  • سیستم روشنایی جلو چراغهای جلو با قابلیت تنظیم زاویه نور
  • سیستم روشنایی عقب چراغ مه شکن به همراه چراغ سوم ترمز
  • سنسورهای پیش فعال اعلام خرابی موتور ، کنترل فشار روغن
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
نظر خود را بیان کنید
  • پژو پژو (25 دی 1399 ساعت 15:33)

    سلام
    من تو یه مقاله تو وکی پیدیا خوندم که میگه :
    سیتروئن زیر مجموعه پژوعه

    Ahmad bokon Ahmad bokon (19 دی 1400 ساعت 22:26)

    گوه خورده سیتروئن

  • علام کلاهچی علام کلاهچی (19 دی 1399 ساعت 23:59)

    سلام دوستان ۴۰۵ دوگانه مدل ۹۱ دارم همیشه سنسور ااکسیژن خراب میکنه ایا سنسور میسشه حذف بشه از رو ماشین

  • sina sina (28 شهریور 1399 ساعت 20:34)

    سلام.......لطفا اطلاعات سایتتونو بروز کنید .....این شتاب و بالا ترین سرعت مربوط به مدل ار دی میشه ......من خودم 405 glx دوگانه دارم مدل 89 و شتاب 0 تا 100 زیر 8 ثانیه هستش و سرعت هم به راحتی 220 تارو پر میکنه و فابریکه.

    محمد محمد (24 مرداد 1400 ساعت 17:27)

    ساقیت کیه داداش؟؟؟

    محسن محسن (19 اردیبهشت 1402 ساعت 21:57)

    ای تررر

  • همایون همایون (11 آذر 1398 ساعت 09:25)

    فففققققططططط پژو 2000سی سی XU10 شمع کج!
    موتور سالم باشه انژکتورش کنی با یه هدرز و کیت مکش و فیلتر بخار روغن مجزا و ای سی یو ادجاستبل!

  • امیر امیر (28 مهر 1398 ساعت 10:17)

    باسلام دوست عزیز من خودم 405 دوگانه کارخانه دارم علت‌های زیادی برای داغ کردن موتور 405 xu7 هست یکی از دلایل کم بودن مایع رادیاتور. خرابی رله فن. خرابی رادیاتور عدم هواگیری مستمر

  • بابک ع بابک ع (26 شهریور 1398 ساعت 09:36)

    من 405 slxتیوفا دارم . خیلی عالیه وراحت و پرشتابه . کولرش حرف نداره . صدای موتور آرام . سرعتش فوق العاده که روی کفی آسفالت هیچ ماشینی به گردش نمیرسه . رو سربالای هم عالیه من امتحان کردم برخلاف بعضی ها مزخرف میگن که تو سربالایی کم میاره خلاصه الان یکساله که من خریدم 97 ماشین خوبیه طرح داخل ژو پارس را براش زدن . آیینه های برقی . موتور 16سوپاپ . سوخت کم . صندوق عقب واقعا بزرگ . اتاق راحت جا دار . دیگه چی میتوانم بگم . عال................یه .

  • A.m A.m (11 شهریور 1398 ساعت 10:42)

    من بین ساینا صفر و ۴۰۵ ۹۱ دوگانه موندم نمیدونم کدومو بخرم لطفا راهنمایی کنید خودم بیشتر ساینا را دودست دارم

  • احمدی احمدی (23 مرداد 1398 ساعت 01:22)

    دلیل داغ کردن ماشین ۴۰۵؟؟؟

  • پناه پناه (20 خرداد 1398 ساعت 21:08)

    سلام ببخشيد كسي ميدونه ثبت نام اينترنتيش كي؟

  • Amir Amir (17 آذر 1397 ساعت 19:51)

    اگه تکسوز بخرین عالیه
    شتابش فوق العاده است

  • علیرضا علیرضا (9 آذر 1397 ساعت 17:26)

    سلام ب همه.
    دوستان ی سوال میپرسم خواهش میکنم هر کس ک میدونه مشکل چیه بگه. یا اگه ب این چیزی ک میگم برخورده توضیح بده ک چیکار کنم.
    پژو Glx مدل بهمن ۹۰ دارم. داشبورد قدیم. والا دقیق نمیدونم چند وقته. اما مطمئنم یکسالی میشه ک وقتی ماشین تو دور موتور ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ هست. مخصوصا تو خود ۲۰۰۰ ( دنده ۱ . دو. سه.) از تو قسمت جعبه فرمون صدای وز وزززززز میاد. دور موتور از ۲۵۰۰ میره بالا تر قط میشه صدا.
    بدجور رو اعصابه. مشکل از چیه؟؟
    صداش تو لینک زیر هست. لینک تو مرورگر کپی بشه.

    Mahdi Mahdi (30 اردیبهشت 1399 ساعت 00:41)

    سلام
    ماشین منم همین جور میشه هیچ تعمیر کاری هم نفهمید چشه حتی نمایندگی
    ماشینم 405 glx دوگانه مدل 98
    چه گاز چه بنزین باشه صدا میده
    اگه شما به جواب رسیدی به منم بگید چکار کنم ممنون
    ***************
    میشه راه حل رو پیامک کنید برام
    تشکر

  • وحید وحید (30 آبان 1397 ساعت 19:51)

    سلام. من یه ۴۰۵ مدل ۹۳ دارم‌ .مصرف سوختش بالاس ، میخوام دوگانش کنم، به نظرتون دوگانه شدن ضرر نمیزنه به ماشین ؟؟ اگر بخوام گاز وصل کنم رو ماشین LPG خوبه یا CNG???

    ارشیا ارشیا (19 تیر 1399 ساعت 15:02)

    موتور بنزینی ها برای گاز سوختن طراحی نشده عمر موتورو کم میکنه بنظرم یا همینجوری ادامه بده یا بفروش یه دوگانه سوز کارخونه بگیر

  • mmd mmd (16 مهر 1397 ساعت 19:44)

    هر چی پول بدی آش... نسبت به شرایط دهشتناک الان و قیمت های نجومی خودرو و قطعات و سایر هزینه ها خوبه.یه ال نود رو قبول داشتیم که خاطره شد با این قیمتا.ولی کاچی به از هیچی.از پراید و تیبا و سمند شترگاوپلنگ بهتره.یا حق

  • مصطفی مصطفی (7 شهریور 1397 ساعت 20:51)

    با سلام . یه پژو تک سوز مدل 89 دارم. آب کم می کرد روزی نیم استکان تقریبا. مکانیک گفت از واشر است. واشر سرسیلندر رو تعویض کرد ولی گفت وضعیت بلوک سیلندر خرابه. الان باز همون آب رو کم میکنه. مکانیک میگه مایع رادیاتور از داخل بلوک سیلندر وارد کارتل میشه و روی میله گیچ روغن قطرات آب هست هنگام رانندگی. مکانیک میگه باید بلوک رو تعویض کنه. لطفا راهنمایی کنید که آیا مشکل از بلوک است یا مکانیک تشخیص نادرست داده. لطفا راهنمایی فرمایید. ممنون

    امین امین (16 شهریور 1397 ساعت 11:15)

    سلام دوست عزیز،بلوک سیلندر به ندرت دچار ترک شدید میشه که آب بده داخل کارتر،احتمال زیاد از اورینگی های بوش سیلندر باشه ،بوش سیلندر 1800ها متحرک هست و از قسمت زیر با خرابی و نشست اورینگی این احتمال وجود داره که آب موقع گردش دور سیلندر به قسمت کارتر نشت پیدا کنه،واینم بگم که سوختن مداوم واشر سر سیلندر پژو بخاطر نشست بوش های سیلندر هست.موفق باشید

  • مسعود مسعود (1 تیر 1397 ساعت 12:57)

    با سلام خدمت همه دوستان . به عرضتون می رسونم در مدت سه سال و نیم که 405 دوگانه دست دوم خریدم با رانندگی معمولی و مواظبت فراوان دو بار واشر سرسیلندر تراش دادم تا اینکه بعد از تراش دوم واشر به فاصله بیست هزار کیلومتر دوباره خراب شد و مجبور شدم سرسیلندر نو براش بخرم (کل کارکرد در اون موقع 120000 هزار بود ) حالا بعد 40000 هزار کیلومتر رانندگی دوباره واشر سرسیلندرش با وجود سرسیلندر جدیدی که براش گرفتم خراب شده و اب کم میکنه رادیاتورش و موتورش گرم می کنه الان دوروزه که گذاشتمش تعمیر گاه برا تراش اول سرسیلند جدیدش . واقعا مشکل واشر سرسیلندر 405 و اب کم کردن و گرم کردن موتورش بعد این خرابی مشکل حاد و درست نشدنی پژو است و من دیگه می خوام بفروشمش و هیچ وقت ماشینی با موتور 405 نخرم .

    امین امین (2 شهریور 1397 ساعت 13:19)

    با سلام.دوست عزیز سوختن مداوم واشر سر سیلندر و رد کردن کمپرس در موتور 1800علتش نشست اورینگی بوش سیلندر هست ،شما باید اونارو هم تعویض کنید وگر نه هر بار واشر سر سیلندر عوض کنید بعداز مدت کوتاهی خراب میشه.

    مسلم مسلم (23 آبان 1397 ساعت 20:16)

    سلام چندین سال۴۰۵سوارمیشم. سال۹۴صفر دوگانه گرفتم این مشکلاتی میگی هیچ وقت ندیدم فقط رعایت نکنی واشرمیزنه یا اب کم کردن یا ترموسات چسبندن خیلی ماشین جونداری هست الانم فقط تنوع میخوام عوض کنم هیچ ماشین ایرانی ب دل نیست جز۴۰۵

    محمد محمد (30 آبان 1397 ساعت 19:14)

    ماشین دست دو اعتماد نمیشه کرد بهش چه پژو چه هرچی دیگه اون صاحب قبلی معلوم نیس چکارش کرده وگرنه رفیقم ۹۴ داره دوگانه کلاا ماشین رو گازه ماهی یه باکم بنزین میزنه به ماشینم فشار میاره، اذیتش میکنه رو دور ۵۵۰۰ لانچ میکنه و..... الانم ۹۵تا راه رفته خدا سر شاهده یک بارم واشر کرده اونم تو گرما آبادان شما پژو رو رسیدگی کن هیچی نمیشه کاراتو سر وقت بکن حله حله
    من خودم هم مدل ۸۵ داشتم هم الان ۹۷ دارم خداوکیلی هر دوش عالیند این ۹۷ ها بهتر شده
    الان خرابی تیو فایو از پژو بیش تره... برادرم اسلک ۹۵ داره ۸۰۰۰ تا راه رفت واشر زد بار دیگه رو ۲۲۰۰۰ واشر زد آب کم میکنه روغن کم میکنه به خدا قسم اون قدر که اون اذیت کرد یک سومش رو ماشین من اذیت نکرد. کشش glxهم اصلا نداره

  • مهدی مهدی (26 اردیبهشت 1397 ساعت 11:00)

    سلام.ماشینم 405 مدل 92که تو حرکت چراغ استوپ وچراغ آمپر آب وفن همزمان باهم روشن میشه. زمانی که اینجوری میشه ماشین رو خاموش میکنم سر باطری ازش جدا میکنم بعد درست میشه.بنظرشما ممکنه از چیش باشه؟

    kazem kazem (1 آبان 1397 ساعت 12:38)

    ECU

    حامد حامد (30 آبان 1397 ساعت 11:51)

    سلام.منم همین مشکل داشتم.یهو چراغ stop روشن میشد فن دور تند میزد.رادیات ماشینم هوا میکشید.با تعویض رادیات همه چی درست شد.

  • سینا سینا (15 اسفند 1396 ساعت 19:26)

    من 405 مدل 96 بنزینی دارم ک تا الان 60 هزار تا باهاش رفتم و ب جز روغن و بنزین خرجی نگذاشته رو دستم تا حالا ک خوب بوده بعدش رو نمیدونم

  • ریگی بلوچستان ریگی بلوچستان (3 بهمن 1396 ساعت 12:51)

    سلام دوستان پژو ۴۰۵ بهترین ماشین برای جاده های داغون بلوچستان هستش و بیشتر توی بلوچستان با پژو ۴۰۵ گازوئیل کشی و افغان کشی میکنند خیلی ماشین محکمی هست ما که راضی هستیم فقط از مدل های ۹۰ به بالا روغن کم میکنن البته همه نه از ۱۰ تا پژو یکی کم میکنه این بزرگترین مشکل پژو هستش در غیر این صورت ما راضی هستیم

  • حامو حامو (10 دی 1396 ساعت 22:16)

    من میخوام 405 مدل 96 بخرم کم کار بنظرتون خوبه یا پرشیا مدل 93بخرم

    A.m A.m (11 شهریور 1398 ساعت 10:45)

    صد در صد پارس ۹۳ را بخر

  • ایمان ایمان (20 آذر 1396 ساعت 18:52)

    405 خیلی خوبه و نسبت به پراید 94 تک سوز که صدی 9.5 میسوزوند خیلی بهتره اون آقا یی که گفته سمند بهتره من که از داشبورد سمند اصلا خوشم نمیاد زیادی یه قوره و دیدش هم زیاد خوب نیست 405 هنوزم نسبت به ام وی ام پراید و رانا و سمند و تیبا بهتره خودم همشونو داشتم فقط سواری پژو خوبه فقط ال نود بهتره اونم قیمتش بالاتره و اقساطی هم شرکت نمیده

خودروهای هم رده