1. خانه
  2. خودرو‌ ها
  3. ام وی ام
  4. X33
  5. دنده ای (1389-1393)

ام وی ام X33 دنده ای (فیس قدیم) 1389-1401

MVM X33 Manual 1389-1393

تیپ ها
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
شاسی بلند
1971 سی سی
بنزین سوز
4
دنده دستی
9.5 لیتر در 100 کیلومتر
بیشتر

معرفی خودروام وی ام X33 دنده ای (فیس قدیم) 1389-1401

ام وی ام X33 فیس قدیم دنده ای یکی از محصولات با سابقه شرکت مدیران خودرو از سال های قبل تاکنون بوده و می توان به آن لقب اولین کراس اوور چینی بازار ایران را داد. X33 در اصل همان چری تیگو 3 است که در دیگر بازار های جهانی با همین نام شناخته می شود اما مدیران خودرو که شریک تجاری چری در ایران است تصمیم گرفت این محصول را تحت نام تجاری خود یعنی ام وی ام به بازار عرضه کند.

ام وی ام x33 فیس قدیم.webp

 

این خودروی کراس اوور برای اولین بار در سال 1389 در ایران معرفی و فروش آن آغاز شد. MVM X33 دنده ای فیس قدیم توانست به واسطه شرایط فروش مناسب و همچنین قیمت رقابتی فروش بالایی را از آن خود کند چراکه در آن رنج قیمتی که این خودرو عرضه می شد خبری از یک شاسی بلند ژاپنی یا کره‌ای صفر کیلومتر نبود. از سال 1389 تا کنون نسخه های مختلفی از این خودرو به بازار عرضه شده که همگی آنها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.

اولین نسخه‌ای که از ایکس 33 به بازار آمد با نام های ام وی ام X33 دنده‌ای یا ام وی ام X33 فیس قدیم شناخته می شد. این خودرو از نظر مشخصات فنی به یک پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده بود که حداکثر می توانست 139 اسب بخار قدرت و 182 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. این نیرو از طریق یک گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ های جلوی خودرو منتقل می شد. مصرف سوخت این خودرو به صورت ترکیبی حدود 9.5 لیتر در هر 100 کیلومتر بود.

MVM X33 فیس قدیم از نظر ظاهری خودرویی بسیار ساده و بی آلایش بود. نمای جلو چراغ های اصلی فرم نسبتا گرد و بزرگی دارند که در کنار جلوپنجره نسبتا کوچک آن بیننده را سردرگم می کند. در نمای جانبی کمی شرایط عادی شده و یک ظاهر نسبتا ساده با کمی حجم پردازی مشخص است. همچنین نمای عقب ظاهری شبیه به نسل دوم تویوتا راو 4 دارد. شاید تنها جذابیت این نما وجود تایر زاپاس پشت درب صندوق باشد و دیگر هیچ قسمت جذابی وجود ندارد.

کابین این خودرو طراحی نسبتا ساده و ناهماهنگی دارد که با متریال بی کیفیت هم ساخته شده. داشبورد  نسبت به برخی رقبای همزمان خود نیز حرفی برای زدن ندارد. از این موارد که چشم پوشی کنیم فضای دید مناسبی درون کابین این خودرو وجود دارد و فضای پا و سر هم در هر دو ردیف قابل قبول ارزیابی می شود، از این رو این کراس اوور انتخابی مناسب برای خانواده هاست.

x33 facelift.webp

در سال 2010 این خودرو زیر تیغ جراحی رفت و یک فیس لیفت تقریبا اساسی را به خود دید. ام وی ام X33 فیس لیفت از نظر فنی تنها به جعبه دنده اتوماتیک CVT مجهز شده و جعبه دنده دستی از روی آن حذف شد. در دیگر بخش های فنی این خودرو تفاوتی با نسخه قدیمی ندارد. از نظر طراحی ظاهری در نسخه فیس لیفت نسبت به نسل قبلی برخی ایرادات بزرگ طراحی آن برطرف شده هرچند کماکان خودروی جذابی به نظر نمی رسید. چراغ های جلو اکنون میزبان چراغ های روز شده و فرم نسبتا کشیده و خشنی به خود گرفته‌اند و هماهنگی خوبی با جلوپنجره و سپر دارند. در نمای جانبی خوشبختانه سایز رینگ ها ارتقا پیدا کرده و در نمای عقب هم گرافیک داخلی چراغ های اصلی بروز شده‌اند. همچنین قاب تایر زاپاس بازطراحی شده و هماهنگی بیشتری با این نما پیدا کرده است. همچنین درون کابین نسخه فیس لیفت نیز داشبورد مجددا باز طراحی شده و قطعات دکوراتیو هم به رنگ تیره تبدیل شده‌اند. کیفیت متریال و مونتاژ تا حدود زیادی بهتر شده و همچنین فضای کابین کماکان مناسب و قابل قبول است.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به مواردی همچون سنسور دنده عقب - صندلی با روکش چرمی - سانروف برقی - کامپیوتر سفری - آینه های جانبی برقی - شیشه بالابر برقی برای 4 درب - سیستم پخش MP3 با پورت USB و مجهز به 4 بلندگوی استریو – دو کیسه هوا – سیستم ترمز ABS و EBD اشاره کرد.

گالری ام وی ام X33 دنده ای (فیس قدیم) 1389-1401

نظرات کاربران
  • بهروز 30 دی 1402 ساعت 11:19

    سلام خدمت دوستان عزیز میخواستم بپرسمx33دنده ای چه تفاوتی با اتوماتیک داره آخ میگن دنده ای ۴سیلندره ولی اتومات۳سیلندره

  • فرزاد 15 شهریور 1400 ساعت 10:28

    سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز من مشتری یه لیفانx60مدل93ویهmvmx33 هستم مدل92 هردوتاشون هم تو یه رنج قیمت هستن به نظر شما کدومشون بهتر و کم استهلاکتر وکم مصرفترهستش؟ دوستانی که تجربه این خودروها رو دارن لطفا راهنمایی کنید خرید کدومشون به صرفه تره؟

  • مجید. 22 اردیبهشت 1400 ساعت 05:09

    سلام ایاکاتالیزور‌خراب رابایدتعویض کنیم باتوجه به قیمت بالا؟یابه توصیه خیلی.ازمکانیک.هاانرادربیاریم؟ مضرات بودن.یانبودنشووتوضیح بدیدممنونم

اضافه کردن نظر

مشخصات تولید کننده

  • کشور تولید کننده ایران
  • نام خودرو ام وی ام X33 دنده ای (فیس قدیم) 1389-1401
  • شرکت گارانتی/خدمات دهنده مدیران خودرو

مشخصات فنی بدنه

  • کلاس بدنه شاسی بلند
  • کلاس اتومبیل J Segment
  • وزن 1375 کیلوگرم
  • تعداد فضای سرنشینان 5
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 215/65R16
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 215/65R16

مشخصات فنی موتور

  • حجم موتور 1971 سی سی
  • نوع موتور بنزین سوز
  • تعداد سیلندرها 4
  • تعداد سوپاپ ها 16
  • آرایش قرار گیری سیلندرها خطی مستقیم
  • محل قرار گیری موتور موتور جلو
  • سیستم سوخت رسانی انژکتوری پاشش چند نقطه ای
  • حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 139 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 182 نیوتون متر در 4300 تا 4500 دور در دقیقه
  • توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر) 70 اسب بخار بر لیتر
  • ظرفیت باک 57 لیتر بنزین

مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

  • نوع جعبه دنده دنده دستی
  • تعداد دنده (جلو) 5
  • محل قرار گیری اهرم تعویض دنده کنسول میانی
  • سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو دیفرانسیل جلو

سیستم ترمزها

  • نوع سیستم ترمز روغنی با بوستر خلائی
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب دیسکی

سیستم تعلیق و فرمان

  • نوع سیستم تعلیق مستقل برای هر چرخ
  • تعلیق جلو مک فرسون
  • تعلیق عقب مستقل چند اتصالی
  • کمک فنرهای جلو فنر پیچشی
  • کمک فنرهای عقب فنر پیچشی
  • نوع سیستم فرمان قدرت کمکی هیدرولیکی

عملکرد اتومبیل

  • حداکثر سرعت 170 کیلومتر بر ساعت
  • شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه) 13 ثانیه
  • مصرف سوخت شهری(بنزین) 11.5 لیتر در 100 کیلومتر
  • مصرف سوخت جاده ایی(بنزین) 7.5 لیتر در 100 کیلومتر
  • مصرف سوخت ترکیبی 9.5 لیتر در 100 کیلومتر
  • استاندارد آلایندگی یورو 5

محدوده گارانتی

امکانات رفاهی و آپشن ها

  • کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) 2 عدد ، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو
  • سیستم های پایداری و کمک راننده ABS دارای 4 کاناله به همراه EBD
  • سیستم های امنیتی و حفاظتی سیستم ضد سرقت الکترونیکیImmobilizer به ، قفل مرکزی با ریموت
  • سیستم فرمان و هدایت پذیری قدرت کمک هیدرولیکی
  • نوع غربیلک کنترل سیستم صوتی بر روی غربیلک فرمان
  • سیستمهای تهویه مطبوع کنترل اتوماتیک
  • سیستم صوتی و تصویری سیستم پخش MP3 با پورت USB، مجهز به 4 بلندگوی استریو
  • سیستمهای مولتی مدیا کامپیوتر سفری
  • سیستم صندلیهای جلو تنظیم صندلی راننده در 6 جهت ، دارای روکش چرمی ، گرمکن صندلی ، تنظیم صندلی جلو کنار راننده در 4 جهت
  • سیستم صندلیهای عقب دارای روکش چرمی
  • سیستم آیینه ها تنظیم برقی
  • سیستم شیشه ها شیشه بالابر برقی برای 4 در
  • سیستم های سقف سان روف برقی
  • سیستم روشنایی جلو دارای مه شکن
  • سیستم روشنایی عقب دارای مه شکن
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
نظر خود را بیان کنید
  • بهروز بهروز (30 دی 1402 ساعت 11:19)

    سلام خدمت دوستان عزیز میخواستم بپرسمx33دنده ای چه تفاوتی با اتوماتیک داره آخ میگن دنده ای ۴سیلندره ولی اتومات۳سیلندره

  • فرزاد فرزاد (15 شهریور 1400 ساعت 10:28)

    سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز
    من مشتری یه لیفانx60مدل93ویهmvmx33 هستم مدل92
    هردوتاشون هم تو یه رنج قیمت هستن
    به نظر شما کدومشون بهتر و کم استهلاکتر وکم مصرفترهستش؟
    دوستانی که تجربه این خودروها رو دارن لطفا راهنمایی کنید
    خرید کدومشون به صرفه تره؟

  • مجید. مجید. (22 اردیبهشت 1400 ساعت 05:09)

    سلام ایاکاتالیزور‌خراب رابایدتعویض کنیم باتوجه
    به قیمت بالا؟یابه توصیه خیلی.ازمکانیک.هاانرادربیاریم؟ مضرات بودن.یانبودنشووتوضیح بدیدممنونم

    محمد محمد (22 اردیبهشت 1400 ساعت 13:42)

    سلام وقت بخیر شما دو راه دارید یکی این که کاتالیزور رو تعویض کنید که خوب راه علمی و اصولی همینه ولی اگر به خاطر هزینه بالایی که داره قابلیت خرید کاتالیزور رو نداشتید می تونید کاتالیزور رو خالی کنید الیته این راه اصولی نیست ولی خوب اونقدر هزینه ها رفته بالا واقعا چاره دیگه ای
    اگر خودروتون سنسور اکسیژن دوم داره کاتالیزور رو خالی کردید چراغ چک روشن می کنه که برای حل اون مشکل می تونید به یک برق کار خوب مراجعه کنید تا سنسور اکسیژن دوم رو حذف کنند که چراغ چک هم خاموش بشه
    البته قبل تعویض پیشنهاد می کنم یه سری مکمل هست مخصصو کاتالیزور به همراه سوخت بریزید داخل باک احتمال داره مشکل حل بشه البته 50 50 شانس دیگه یا میشه یا نمیشه و بستگی به میزان کیپ شدن کاتالیزور هم داره البته مشکل رو از جای مطمئن تهیه کنید و برند معتبر

    فردین سورانی فردین سورانی (8 مرداد 1400 ساعت 19:37)

    سلام، اغلب کاتالیزور پشت موتور زیر پنجه اگزوز از جاش کنده میشه، باید گلو اگزوز را باز کنی، اندازه ی یک توپ بیس باله یک ذره بزرگتر، می شکنی خالی میکنی، دوباره می بندی، من خودم این کارو کردم، مشکلی هم نداره، فقط یه ذره کم صداش خشن میشه، که در گاز دادن صداش قشنگ تر هم میشه، اون ماده را هم میتونی بفروشی،

  • مهدی مهدی (30 مرداد 1399 ساعت 01:05)

    سلام سنسور دنده عقب داره ؟

    فرشید کرمی فرشید کرمی (7 مرداد 1400 ساعت 13:21)

    بله داره

    فردین سورانی فردین سورانی (8 مرداد 1400 ساعت 19:38)

    سلام بله، سنسور، آلارم و چراغ شبانه

  • سید سید (16 مرداد 1399 ساعت 21:33)

    سلام عالیه من یکساله دارم ماهه حرف نداره

  • Ali ahmadi Ali ahmadi (27 آذر 1398 ساعت 14:03)

    سلام وقت بخیر من حدود ۷ماه ک x33 مدل۹۲ خریدم ماشین خشکی هست و خیلی باید بهش ور بری تا صداهاش بگیری مخصوصا از زاپاس عقب و صندلیهای ماشین ک بالاخره موفق شدم ک خوب شد صدای موتور داره، ولی ماشین خیلی قدرت خوبی داره واقعا تعادلش عالیه و نشیمن خوبی داره برا راننده دید عالی گیربکس عالی.

  • سعید سعید (12 آبان 1398 ساعت 17:12)

    من میخوام ایکس33دنده ایی بخرم با پولی که دارم مدل 90یا91میشه.میخواستم بدونم چون تقریبا 8سال کار کرده آیا باید خودمو اماده تعمیر موتور کنم؟چون معمولا ماشین بعد5سال می ره تو خرج

    علیرضا علیرضا (18 آبان 1398 ساعت 21:01)

    خرج میره، ولی نه موتور و گیربکس. جلوبندی و کلاچ و بدنه. اگه سرویسهای منظم و درست انجام شده باشه، واقعا موتور و گیربکس مشکلی نخواهند داشت.

  • hasti hasti (1 شهریور 1398 ساعت 23:18)

    سلام من x33 خریدم ولی هر کاری میکنم چند تا دکمه روی فرمان نمیتونم فعال کنم مثلا موزیک پخش میشه با دکمه های روی فرمان بعد و قبل رو انجام بدم.کسی میتونه راهنمایی کنه

    garsha garsha (20 آذر 1398 ساعت 15:03)

    سلام اگه سیستم پخش شما مالتی مدیا هست باید تو تنظیمات بری و در بخش تنظیمات فرمان گیزنه روشن رو انتخاب کنی و یکی از گزینه های مثل ولولم + و یامنفی یا کانال + و منفی رو تاچ کنی و بعد دکمه مرتبط رو روی فرمان تا 3 ثانیه نگه داری و بعد شنیدن بوق ذخیره رو انتخاب کنی.این کارو بترتیب برای هر دکمه انجام میدی و بعد از ذخیره کلا از تنظیمات خارج شده و سیستم رو خاموش روشن میکنی تا عملکرد روی سیستم لود بشه .موفق باشی

  • Reza sarmast1 Reza sarmast1 (14 خرداد 1398 ساعت 14:05)

    اونایی که میگن راه نمیره یکی از علتش سنسور حجم ورودی هوا به موتوره که تو دیاگ نشون نمیده ولی نیم سوز میشه و خودم این مشکلو داشتم و بعد کلی دوندگی و نمایندگی بردن یه مکانیکی بهم گفت از این سنسور میتونه باشه و با قطع کردنش دیدم که بله کارکردش بهتر شده به حدی رسیده بود گاهی گاز نمی‌خورد حتی و البته بگم کلاچ خوب هم بی تاثیر نیست تو کشش ماشین ولی مشکل من از سنسور مس بود

  • سینا سینا (30 دی 1397 ساعت 11:46)

    سلام
    میخواستم بدونم مشکل x33 new اتومات سال 94 95 چی بود که کم تولید شده حتی تو چین و تو ایرانم زیاد فروش نرفته؟ لطفا یکی منا راهنمایی کنه میخوام یک اتوماتشا رو 100 تومن بردارم ولی میبینم کلا خیلی کمن خداییش عیب اصلی این ماشین چی بوده که سریع از خط تولید رفت کنار؟؟

    Sina Sina (31 تیر 1398 ساعت 10:15)

    سلام داداشی...عزیزم من خودم یx33 new مدل آخر ۹۴دارم خداییش elxم بیاری میبرمش تازه خدا وکیلی من اصلا به ماشین فشار نمیآرم..کم هست چون همه بردنش دوست عزیز..اینایی ک میگن ۱۷۵تا ب زور میره....من۲۰۰تا باهاش رفتم پس
    خواهشا شر نگین

  • غلامی غلامی (29 دی 1397 ساعت 00:02)

    سلام.ان دسته از دارندگان x33 که میگن ایکس ۳۳ راه نمیره ،کشش نداره؟باید متوجه باشن ماشین چینی خرین.سوزی یاسانتافه نیست، من ودوستم همزمان دوتامدل۹۳ خریدیم هرکدوم حدود۷۰هزار کار کرده، بسیار راحت تو مسافرت، کم خرج ،بسیار راضیم ازش .؟ بنطرمن ودوستم باتوجه به پولی که دادیم کاملا ارزشش را داره؟ انهاکه میگن راه نمیره، خالی میبندن من ودوستم باسرعتی بالای ۱۶۰ همیشه کورس میذاریم.....فقط عیب این ماشینها ارزون بودنشون هست؟
    ماشین راه نمیره ،یعنی چی....؟

  • سیروس سیروس (25 دی 1397 ساعت 22:04)

    من چند روزه ایکس ۳۳ خریدم کارکردشم ۳۰۰ تاست سربالای اصلا نمیکشه هیچ حرکتی نمیکنه علت چیست

    Hosein Hosein (31 تیر 1398 ساعت 10:17)

    سلام..داداش میره خوبشم میره کم گاز میری مشکل از رانندگی خودته. ..

  • حامد حامد (28 آذر 1397 ساعت 16:05)

    با سلام
    ۶ ماهه ایکس ۳۳ مدل ۹۳ دارم خیلی ازش راضی هستم اصلا خرج اضافی نداشته شتابش هم بدک نیس راحتیش هم قابل قبول هستش البته خرج های روتین مثل جلو بندی تسمه تایم بازدید چرخ و موتور و تعویض ضد یخ رو انجام دادم.بنظرم تو رنج قیمت خودش ماشین خوبیه و از لیفان ایکس ۶۰ هم بهتره
    ممنونم از دوستان

  • Sina Sina (12 آذر 1397 ساعت 23:12)

    من سه ساله دارم واقعا پشیمونم هر بار که میرم مسافرت باهاش یجاش خراب میشه پراید سگش به این چینیا میرزه

    Ali Ali (31 تیر 1398 ساعت 10:19)

    خو برو پریاد بخر مجبورتون نکردن... اینقدر بهش فشار آوردی که اینطوری شده....

  • کیان کیان (12 آذر 1397 ساعت 20:51)

    کسی میدونه بین تیگو ۵ و ایکس۳۳ جدیدا کدوم بهتره کسی میدونه راهنمایی کنه

  • رامین رامین (10 آذر 1397 ساعت 23:24)

    سلام من x33s sport دارم مدل ۹۷ تحول ۱/۱
    شتاب خوبی داره و پارس و ۴۰۵ پشتتون فقط چراغ میدن
    با ۷۰۰ کیلو بار راحت ۱۹۰ تا میره تازه لیمیت هست اگر ریمپ کنید وحشتناک میشه
    اصلا تو سرابالایی کم نمیاره هرکی میگه کم میاره بریم تو بدترین سرابالایی
    بسیار توی کابین بی صدا هست و اصلا صدایی از اجزای ماشین نمیشنوید
    تنها عیب این ماشیم دندا عقب این خودرو هست
    که در واقع فقط قدرتی برای دنده عقب گرفتن نداره یعنی شما توی جوب بیفتین دنده عقب زور نمیتونید بزنید فقط جلو
    من راضیم به پولش می ارزید

  • رضا رضا (3 آذر 1397 ساعت 19:45)

    با سلام
    ام وی ام ایکس ۳۳ در بین راه گاز خالی میکنه بعد از اینکه کاملا وا می ایسته دنده را عوض و مجدد به اتوماتیک بر می گرده و گاز می خوره لطفل راهنمایی فرما یید

  • sera sera (29 آبان 1397 ساعت 21:33)

    سلام‌ دوستان من چند هفتس ام وی ام x33خریدم البته مدل ۹۱ همه چیزش خوبه اما نمیدونم چرا هر وقت مخزن ابشو چک میکنم خالیه!! ایا عادی هست ؟؟ خیلی نگرانم البته امپر ماشین موقع حرکت از وسط بیشتر نمیره . میشه اشخاصی که تخصص دارن جواب بدن ،یه مکانیک حرفه ای هم سمت ازادی سراغ دارید برای ام وی ام x33

    نادر نادر (12 آذر 1397 ساعت 17:02)

    سلام
    مخزن به هیچ وجه نباید خالی باشه امکان داره به موتور در دراز مدت آسیب جدی برسونه ..درب رادیاتوررو عوض کن 40 تومنه بازار ملت ایستگاه ملت مترو...درب رادیاتور روبازکن ماشین روشن تا خوب داغ شه و فن روشن شه و ترموستات راه آب موتور رو بازکنه اصطلاحا موتور و رادیاتور یه سره شن..بعد درون رادیاتور تاجایی که جاداره و نریزه بیرون آرام ضدیخ بریز تا کامل پرشه و سرریز کنه و پایین نره ..بعد درب رادیاتورو ببند و به اندازه پنج سانت تا درب منبع انبساط ،درونش ضدیخ بریزودرشو ببند ..دیگه آب کم نمیکنه...بنده مهندس مکانیک خودرو هستم ..وخودم یک ساله ایکس 33 91 دارم...

    نادر نادر (14 دی 1397 ساعت 19:13)

    سلام مسير مايع خنك كننده هواداره و بايستي به اين ترتيب هواگيري شه..اول درب رادياتور رو بردار و ماشين رو استارت كن منتظر بمون موتور گرم شه و به دماي روشن شدن فن برسه تا ترموستات باز شه و مسير موتور تا راديات يك سره شه حالا مايع ضد يخ بريز تا پرشه تو لحظه باز شدن ترموستات به محض روشن شدن فن سطح آب تو راديات پائين ميره و موقع افزودن ضد يخ هست سپس درب راديات بسته و كمي قمقه يا همون منبع انبساط رو كمي اب بريز تا يك سوم پرشه و درشو ببند و كمي رانندگي كن و طي يك يا دو مرتبه قمقمه رو تا يك سوم پركن چون احتمال داره خالي شه بعد ديگه مشكل نداري و اب تو قمقمه هميشه تو يك سطح باقي ميمونه مگر اينكه واشر سوزانده باشي كه اون هم علائم خودشو داره...دود خروجي سفيد يا آبي واشر و سياه غليظ عدم تعادل نسبت سوخت هست و ايراد از شمع و وايرو سوزن انژكتور ميتونه باشه..موفق باشي ..بنده مهندس مكانيك خودرو و دارنده يك دستگاه ايمس 33 مدل 91 هستم

  • ناصر ناصر (4 آبان 1397 ساعت 03:46)

    سلام مال منم اینطوره.ولی از چراغای جعبه میفهمم در بازه.یا وقتی پیاده میشم و ریموت صدا نمیده میفهمم در بازه

  • ناصر ناصر (4 آبان 1397 ساعت 03:33)

    سلام خدمت همه دوستان.
    من مدل نودش رو چند ماهه دارم.
    سواری راحته چه برای راننده و چه سرنشین.
    دید عالی از جلو و احاطه بر محیط (بجز عقب)بخاطر بلند بودن به نسبت ماشینای معمولی .
    مدلایی که دوربین عقب ندارن حتما و حتما دوربین عقب نصب کنن چون تا سه متری خودرو هیچ دیدی بهش نداری و اگر دوربین عقب نداشته باشی مشکل اساسی بر می خوری.
    ماشین من لرزش اتاقی نداره.
    سرعت و قدرتش هم خوبه.
    ده ها بار از گردنه اسد اباد رد شدم و بدون مشکل بالا رفتم اونم با سرعت خیلی خوب.
    بنزین نسبتا زیاد می سوزنه حداقل صدی ده.
    قطعاتش کمی گرونه ولی حداقل در مراکز استان به راحتی گیر میاد.
    مشکل بیشتر در تعمیرگاهاشه.
    معمولا استاد کارا از این‌ماشین سر در نمیارن و اگه دست بزنن خرجتون رو چند برابر میکنن بنابراین مجبوری همیشه بری نمایندگی و ماشینو بخوابونی برای هر چیز جزیی مثل تعویض چراغ.
    مدلای پایین رنگ مشکیش با ابهت تره ولی خیلی زود کثیفیش به چشم میاد.
    توی ماشینای داخلی توی رنج دنای معمولیه و بین این دو شک داشتم .دنا هم واقعا از هر لحاظ عالیه ولی واسه من شاسی بلند بودنش مهم بود.هر چند نیم شاسیه.
    برای پارک کردن و جا اصلا نگران‌نباشین .چون مثل پراید جمعو جوره و من‌فکرشو نمی کردم به راحتی بشه باهاش تو شهر رفتوامد کردولی هیچ مشکلی در این بابت نداره و سواری باهاش از پراید هم راحت تره.
    سواریش نرمه شایدم بخاطر این باشه که لاستیکو پهن انداختم .اگر سواریش نرم نیست لاستیک پهن بندازید.
    هزینه نگهداریش مقداری زیاده ولی در کل با توجه به قیمت ماشین عالی محسوب میشه و فامیلای ما قصد دارن ایکس ۳۳ بخرن چون نشستن و پسندیدن.
    چهار صندلیش کامل خوابیده میشه و میشه چند نفر تو ماشین بخوابن و این برای مسافرتایی که جا گیرت نمیاد یا کسانی که مثل من سفر زیاد میرن مزیت خوبیه.


خودروهای هم رده